Сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін оқыту тәжірибесінен
Сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін оқыту тәжірибесінен
Көмекші құрал
Қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналған
Мұғалімнің іс - тәжірибесі жалпы білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері үшін әдіс алмастыру мақсатында 8 - сынып қазақ тілін оқыту, оның тақырыптарын сатылай комплексті талдау арқылы меңгерту, оқушылардың ойлау, сөйлеу, іздену қабілетін дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыруға байланысты тәжірибесі, тапсырмалар жүйесі жинақталған.
Кез келген қоғамның дамуында ғылым мен оқу жүйесінің тікелей ықпалы зор. Оқушыларға білім беру жолында материалдарды меңгеру барысында интеграцияланған, дамыта оқыту, сатылай комплексті талдау т. б оқыту технологиялары тиімділігін көрсетіп келеді.
Бүгінгі күннің талабы – ұжымды технологияны таңдап, оны күнделікті сабақта іске асыру.
Сатылай комплексті талдау технологиясында дамыта оқытуда, интеграция жүйесі де, тірек сызбалар арқылы оқыту да жүзеге асырылады.
8 – сыныпта қазақ тілінің теориясын жете меңгертудің бір жолы – осы технология элементтерін пайдалану.
Сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін оқыту.
Сөздердің байланысу түрлері:
Қиысу
Меңгеру
матасу
қабысу
жанасу
Сөздердің байланысу тәсілдері:
Жалғаулар арқылы
шылаулар арқылы
сөздердің орын тәртібі арқылы
интонация арқылы
Байланысу тәсілдерін түсіндіру барысында ой қозғау арқылы 5 - 7 сыныптардан білетіндерін еске түсіртеміз.
Жалғау:
Көптік жалғауы:
Септік жалғауы
Тәуелдік жалғауы
Жіктік жалғауы
Сөйлем
бастауыш - баяндауыш
Септік жалғауы сөз бен сөзді байланыстыратынын айту керек.
Шылау - сөйлем мүшесі болмайтын сөз табы, көмекші қызмет атқарады, сөздерді байланыстырады.
Интонация - дауыс кідірісі, сөйлемді айтқанда рөлі күшті.
Орын тәртібі - қатар тұру.
Көмекші құрал
Қазақ тілі пәні мұғалімдеріне арналған
Мұғалімнің іс - тәжірибесі жалпы білім беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері үшін әдіс алмастыру мақсатында 8 - сынып қазақ тілін оқыту, оның тақырыптарын сатылай комплексті талдау арқылы меңгерту, оқушылардың ойлау, сөйлеу, іздену қабілетін дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыруға байланысты тәжірибесі, тапсырмалар жүйесі жинақталған.
Кез келген қоғамның дамуында ғылым мен оқу жүйесінің тікелей ықпалы зор. Оқушыларға білім беру жолында материалдарды меңгеру барысында интеграцияланған, дамыта оқыту, сатылай комплексті талдау т. б оқыту технологиялары тиімділігін көрсетіп келеді.
Бүгінгі күннің талабы – ұжымды технологияны таңдап, оны күнделікті сабақта іске асыру.
Сатылай комплексті талдау технологиясында дамыта оқытуда, интеграция жүйесі де, тірек сызбалар арқылы оқыту да жүзеге асырылады.
8 – сыныпта қазақ тілінің теориясын жете меңгертудің бір жолы – осы технология элементтерін пайдалану.
Сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдерін оқыту.
Сөздердің байланысу түрлері:
Қиысу
Меңгеру
матасу
қабысу
жанасу
Сөздердің байланысу тәсілдері:
Жалғаулар арқылы
шылаулар арқылы
сөздердің орын тәртібі арқылы
интонация арқылы
Байланысу тәсілдерін түсіндіру барысында ой қозғау арқылы 5 - 7 сыныптардан білетіндерін еске түсіртеміз.
Жалғау:
Көптік жалғауы:
Септік жалғауы
Тәуелдік жалғауы
Жіктік жалғауы
Сөйлем
бастауыш - баяндауыш
Септік жалғауы сөз бен сөзді байланыстыратынын айту керек.
Шылау - сөйлем мүшесі болмайтын сөз табы, көмекші қызмет атқарады, сөздерді байланыстырады.
Интонация - дауыс кідірісі, сөйлемді айтқанда рөлі күшті.
Орын тәртібі - қатар тұру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Оқушылардың сауаттылығын арттыру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының тіл байлығын дамыту барысында жұмыстарды ұйымдастыру арқылы сауаттылығын арттыру; Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың таным белсенділігін арттыру, қазіргі қоғам талабына
Қазіргі заманда білім беруде жаңа технологиялар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы «№3 орта мектебі» ММ биология пәні мұғалімі Адамьянова Шолпан Советовна
Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері
Қызылорда қаласы, М. Мәметова атындағы Қызылорда гуманитарлық колледжі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Керимханкызы Актоты
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда жаңа технологиялардың оқушылар белсенділігін арттыруға ықпалы
Екібастұз қаласы, «№11 жалпы орта білім беретін мектеп» мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Н. М. Мусабекова
Дара сөздер мен күрделі сөздер
Базарова Ақкенже Мырзақызы Астана қаласы, №53 мектеп - лицей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сатылай кешенді талдау. Сәбит Мұқанов "Сұлушаш поэмасы"
Х.Досмұхамедұлы атындағы орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Анар Арыстанғалиева Баяндама: Әдебиет сабағында «Сатылай кешенді талдау” технологиясын пайдаланудың тиімділігі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.