Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Құрылысшы

15 тамыз 2014, Жұма
Категориясы: Кембридж тәсілі
4 - сынып

Сабақтың атауы: Құрылысшы
Мақсаты: Мәнерлеп оқуға үйрету, сөздік қорын байыту, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, оқушыларды өзара қарым - қатынасқа түсіру.
Оқу нәтижесі: үйренеді:
• бірлескен жұмысқа;
• топ арасындағы ынтымақтастыққа;
ұжымдық жауапкершілікке;
Әдіс тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+
Оқыту мен оқуды ақпараттық - коммуникативтік технологияларды пайдалану;+
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Дереккөздер: Ноутбук, слайд, карточкалар,

Ұйымдастыру кезеңі:
1. Тренинг «Карниз»
2. Топқа бөліну
3. Мәтінмен жұмыс. Екі топ мәнерлеп оқиды, бір - бірін бағалайды.
4. Сұрақтарға ауызша жауап беру.
Өлеңді кезекпен оқу.
5. 3 - жаттығуды тақтада, дәптерде топтар кезекпен орындайды.
6. Жаңа танысқан сөздерді қайталау.
7. Сабақты бекіту.
8. үйге тапсырма алу.
9. Бағалау.

Мамандық суреттеріне байланысты «Миға шабуыл» (сұрақ - жауап) -.«Бұл кім?»- сурет бойынша анықтау
Қызығушылықтарын ояту. Слайдты көру. Мамандықтардың көптүрлілігіне назар аудару.
Жаңа сөздермен танысу:
Аулайды – ловит
Сауады – доит
Тігеді - шьет
Ән айтады - поет
Үй салады - строит
Билейді - танцует
Құрылысшы - строитель

ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту.
7. Жаңа сабақ бойынша шығармашылық тапсырма:
Құрылысшы
Диастың әкесі – құрылысшы. Ол үлкен құрылыста жұмыс істейді. Құрылысшылар биік үйлер, мектептер, балабақшалар салады. Диастың әкесі жұмысты жақсы істейді. Ол 30жаста. Аты – Марат... фамилиясы – Айдаров. Менің де құрылысшы болғым келеді.
Тапсырма:
1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгеніңді айт.
2. Мына сөйлемдерді қай топ тез аударады:
Құрылысшы.
Құрылысшы салды.
Құрылысшы үй салды.
Құрылысшы көп үй салды.
Құрылысшы көп жақсы үй салды.

Осы « Құрылысшы» деген сөзден жаңа сөздер құру: құр, ұр, құл, құс, қыс, ыс, шұлық, сұлқ, шыр, құры, қыр, шық, қыр, қыл, қыш, қылыш, қысыл, құрылыс, ұрыс, ырыс, сырық, сұр, ұршық, сырық, сұлы, ұш, ұл, ұлыс, сұқ, ұры, ұшық, сық, сылы,

Топқа бөлу: Түсті стиктермен 2 топқа бөліну: мамандықтар мен ет тағамдары
Тапсырмалар: Тапсырма № 1
Құрылысшы сөзін септеу.
Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту)
Үлгерімі төмен оқушыға»Қ» әрпіне байланысты сөзжұмбақ шешу.

Сергіту сәті
Музыкалық сергіту сәті

Үйге тапсырма «Мамандықтар» ассоциациясын жасау, жаңа сөздерді жаттау.

Рефлексия Даналық ағашы
Бағалау: Критерийлер бойынша өзара бағалау.

Критерийлер:
1. Мәнерлеп оқу;
2. Түсінгенін айта білу;
3. Сауатты жазу;
4. Бір - бірін тыңдау;
5. Белсенді болу;
6. Уақытты бағалау;
7. Тәртіп бұзбау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
10 670
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Шохан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»
Еңбектің мән - мазмұнын білу, Шоқанның әмбебап ғалым екендігін тану
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×