Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сөзжасам. Сөздердің лексикалық тәсіл арқылы жасалуы

13 қараша 2014, Бейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
5 - сынып қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Тақырыбы: Сөзжасам. Сөздердің лексикалық тәсіл арқылы жасалуы
Мақсаты: Сөзжасам туралы түсінік қалыптасып, сөздердің лексикалық тәсілдер арқылы жасалуын меңгеріп, талдайды, білімін сөздерді талдауда қолданады.
Күтілетін нәтиже: 1. Сөзжасам. Сөздердің лексикалық тәсіл арқылы жасалуын меңгереді.
2. Талқылайды, білім қалыптастырады.
3. Сөзжасам. Сөздердің лексикалық тәсілдер арқылы жасалуы туралы постер қорғайды.

Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс - әрекеті
Қазақ тіл білімінің негізгі салалары: лексика, фонетика, морфология, синтаксистің ережелері жазылған қима қағаздарды таратып беріп, олардың тіл білімінің қай саласының ережесі екенін айттыру арқылы топтастырады. Топ аттары жазылған көрсеткіштерді топтардың үстелдеріне қояды.
Білім
Миға шабуыл: жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың теориялық білімін тексереді:
1. Сөздер қалай жасалады?
2. Жаңа сөз жасаудың қандай қажеттілігі бар?

Түсіну және қолдану «Оқу және талдау» әдісі:
1 - топқа: Сөзжасам ережелері жазылған қима қағаз.
2 - топқа: Сөзжасамның тәсілдері жазылған қима қағаз.
3 - топқа: Сөзжасамның маңызы.
4 - топқа: Лексикалық жолмен жасалған жаңа сөздер туралы қима қағаз.

Сөзжасам. Сөздердің лексикалық жолмен жасалуы туралы постер қорғату.
Анализ
356 - жаттығудан үзінділерді таратып беріп, жұптық жұмыс жүргізеді.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 850
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сөзжасамнан өткенді қайталау
Сөзжасамнан өткенді қайталау
Сөзжасам тарауынан алған білімдерін пысықтап, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
Жаңа сөздердің жасалуы
Жаңа сөздердің жасалуы
Оқушыларға неологизмдердің өзіне тән ерекшеліктерін, жасалуын мысалдар арқылы түсіндіріп, жаттығу жұмыстарын жүргізу;
Асты сызылған сөздердің лексикалық ерекшелігін анықта
Асты сызылған сөздердің лексикалық ерекшелігін анықта
Жиырмаға жете қойған жоқ әлі…— дейді де, Ержан қолын ақмойнаққа созады. Тағы сылқ - сылқ, тағы бүлк - бүлк… Ақмойнақ қырлы стакандарға тағы да еңкейді.
Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлар
Қазақ тілінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлар
Ақтау қаласы, №20 М. Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Ізімбердиева Күлаш Көшкімбайқызы
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы
Ғ. Мұратбаев атындағы мектеп - гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Рамазанов Сергей
Қазақ тілінен жылдық қайталау 5-класс
Қазақ тілінен жылдық қайталау 5-класс
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы, К. Бозтаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әдемі Асылханова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×