Орфография және орфоэпия
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Орфография және орфоэпия (слайд)
Сабақтың мақсаты: оқушылар айтылуы мен жазылуында ерекшелік байқалатын сөздердің дұрыс жазу емлесін, айтылудағы ерекшеліктерді сақтауды үйренеді.
Сабақтың әдісі: СТО, АКТ
Сабақтың түрі:жаңа сабақты өздігінен меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: слайдты плакаттар, сөздермен безендірілген парақшалар, жеміс ағашы, үнтаспа, орфографиялық және орфоэпиялық сөздіктер
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, орыс тілі
Күтілетін нәтиже: оқушылар айтылуы мен жазылуында ерекшелік байқалатын сөздерді дұрыс жазу емлесін меңгереді, айтылудағы ерекшеліктерді сақтауға дағдыланады.
Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру бөлімі
«Танысу» тренингі. Оқушылар ортада «Шаттық шеңберін» жасап, дөңгеленіп тұрып, бір шетінен аты - жөнін таныстырып, өзінің қандай екенін айтып, шығады. Қолдарына кішкене бетшелер таратылады. Бетшелер бойынша топтасады. Мысалы: «Зат есім»тобына қатысты сөздер – Қазақстан, елтаңба, әнұран, президент, халық; «Сын есім»тобына қатысты сөздер – әдемі, жасыл, тәтті, көркем, сұлу; «Сан есім»тобына қатысты сөздер – тоғыз, жеті, бесінші, №1, 50; «Етістік»тобына қатысты сөздер – нұрландырады, көтеремін, мақтайсың, жеткізеді, өрлейді.
Тапсырма сұрақтарына жауап берген оқушылар жұлдызшалар алып отырады. Сабақ соңында жұлдызшалар санына қарай баға қойылады.
Демек қандай ой айтар едіңіздер? ( тіліміздегі кейбір сөздер қалай жазылса, айтылуда солай дыбыстала бермейді екен.)
ІІІ Жаңа сабақты меңгертуге байланысты тапсырмалар:
1. Дұрыс жазу үшін:
Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Назарбаев.
Дұрыс айту үшін:
Отпасында адам бойындағы асыл ғасиеттер жарқырай гөрініп, қалыптасады. Отаңға деген ыстық сезім жақындарына, туған - туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н. Назарбаев.
«Орфография» сөзі – «дұрыс жазамын» дегенді білдіреді, «орфо» - дұрыс.
«Орфоэпия» сөзі – «дұрыс айтамын» дегенді білдіреді.
Сабақтың тақырыбы: Орфография және орфоэпия (слайд)
Сабақтың мақсаты: оқушылар айтылуы мен жазылуында ерекшелік байқалатын сөздердің дұрыс жазу емлесін, айтылудағы ерекшеліктерді сақтауды үйренеді.
Сабақтың әдісі: СТО, АКТ
Сабақтың түрі:жаңа сабақты өздігінен меңгерту
Сабақтың көрнекілігі: слайдты плакаттар, сөздермен безендірілген парақшалар, жеміс ағашы, үнтаспа, орфографиялық және орфоэпиялық сөздіктер
Пәнаралық байланыс: ағылшын тілі, орыс тілі
Күтілетін нәтиже: оқушылар айтылуы мен жазылуында ерекшелік байқалатын сөздерді дұрыс жазу емлесін меңгереді, айтылудағы ерекшеліктерді сақтауға дағдыланады.
Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру бөлімі
«Танысу» тренингі. Оқушылар ортада «Шаттық шеңберін» жасап, дөңгеленіп тұрып, бір шетінен аты - жөнін таныстырып, өзінің қандай екенін айтып, шығады. Қолдарына кішкене бетшелер таратылады. Бетшелер бойынша топтасады. Мысалы: «Зат есім»тобына қатысты сөздер – Қазақстан, елтаңба, әнұран, президент, халық; «Сын есім»тобына қатысты сөздер – әдемі, жасыл, тәтті, көркем, сұлу; «Сан есім»тобына қатысты сөздер – тоғыз, жеті, бесінші, №1, 50; «Етістік»тобына қатысты сөздер – нұрландырады, көтеремін, мақтайсың, жеткізеді, өрлейді.
Тапсырма сұрақтарына жауап берген оқушылар жұлдызшалар алып отырады. Сабақ соңында жұлдызшалар санына қарай баға қойылады.
Демек қандай ой айтар едіңіздер? ( тіліміздегі кейбір сөздер қалай жазылса, айтылуда солай дыбыстала бермейді екен.)
ІІІ Жаңа сабақты меңгертуге байланысты тапсырмалар:
1. Дұрыс жазу үшін:
Отбасында адам бойындағы асыл қасиеттер жарқырай көрініп, қалыптасады. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Назарбаев.
Дұрыс айту үшін:
Отпасында адам бойындағы асыл ғасиеттер жарқырай гөрініп, қалыптасады. Отаңға деген ыстық сезім жақындарына, туған - туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н. Назарбаев.
«Орфография» сөзі – «дұрыс жазамын» дегенді білдіреді, «орфо» - дұрыс.
«Орфоэпия» сөзі – «дұрыс айтамын» дегенді білдіреді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
У дыбысының дауысты және дауыссыз болып айтылуы
2. 1. 6. 1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым - ишара) қолданып, тақырыпқа (Сіз қалай ойлайсыз? Сіз не ұсынар едіңіз? т. б.) назарын аударту 4. 1 Сөздердің орфографиялық, орфоэпиялық нормаларын сақтау. «у», «и, й» әріптерінің
Екпін, оның түрлері
Екпіннің өзіндік ерекшелігін түсіндіре отырып, оның оқу, сөйлеу нормасына тән құбылыс екеніне білдірту, екпін түрлерін ажырата білгізу. Фонетикалық білім дағдыларын қалыптастыру.
Мен шырын ішемін
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Дауыссыз л, р, ң дыбыстары
Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі Дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін қолдана біледі, сөздердің жазылуын есте сақтай алады
Қысқа мерзімді жоспарлар
1 сынып қысқа мерзімді жоспар Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы тұрып, неше жаста екендерін сұрайды. Бір суретті қарамай алып, қарсы топқа қимылмен не екенін түсіндіруі тиіс.
Орфография мен орфоэпия
Иржанов Мұратбек Мирмаралұлы Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Тәжірибе стансасы негізгі мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.