Шеңбердің теңдеуі
Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: «Шеңбердің теңдеуі»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Координаталық жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуімен таныса отырып, шеңбердің теңдеуін және центрін табуды үйрену;
ә) дамытушылығы: Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру;
в) тәрбиелілігі: Өз мүмкіндіктерін саралай отырып, ұжымда бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап, проблемалық, ЖИГСО әдісі, интерактивті әдіс;
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, жазылған карточкалар, суреттер, кесте, слайдтар;
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
Сыныпты төрт оқушыдан тұратын жанұя топтарға бөле отырып, топ мүшелерін бірден төртке дейін санату.
Жанұя топтар мүшелерінің міндеттерімен таныстыру:
1) Жаңа сабақты меңгеру кезеңінде әр топтың 1 - ші мүшелері 1 - сұраққа, 2 - ші мүшесі 2 - сұраққа, 3 - ші мүшелері 3 - сұраққа және 4 - ші мүшелері 4 - сұраққа жауапты оқулықтан тауып, сұрақтың жауабын өз жанұя тобының мүшелеріне түсіндіреді.
II. Үйге тапсырманы тексеру кезеңі
1 – деңгей. Екі нүктенің арақашықтығын табыңдар:
А(- 1; 4), В(5;- 4) Жауабы: АВ=10
2 – деңгей. Төбелері А(2; 1), В(- 6; 7), С(2;- 2) болатын үшбұрыштың пери метрін табыңдар
Жауабы: P=28
3 – деңгей. Төбелері А(2; 3), В(- 1;- 1), С(3;- 4) болатын үшбұрыштың теңбүйірлі болатынын көрсетіңдер
Жауабы: AB=BC
II. Білімді тексеру кезеңі
1. Екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады?
2. Нүктеден координата басына дейінгі қашықтық қалай табылады?
3. Кесінді ортасының координатасы қалай табылады?
IV. Мақсат қою кезеңі
V. Жаңа білімді меңгеру кезеңі (қызығушылықты ояту кезеңі)
ЖИГ СО әдісі (стратегиясы) қолданылады:
Оқушылар 1, 2, 3, 4 - ке санап, «жұмыс» топтарына бөлінеді. Олар өз тапсырмаларымен таныса отырып, оларды орындайды. Яғни жаңа тақырыпты толық меңгеру үшін оқулықпен жұмыс жасап, тиісті сұрақтарға жауап табады. 1, 2, 3, 4 тер «жанұя» топтарға бөліне отырып, топ мүшелеріне өз сұрақтарының жауаптарын түсіндіреді және топта талқылайды.
Сабақтың тақырыбы: «Шеңбердің теңдеуі»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділігі: Координаталық жазықтықта берілген шеңбердің теңдеуімен таныса отырып, шеңбердің теңдеуін және центрін табуды үйрену;
ә) дамытушылығы: Өз бетімен шешім қабылдауға, өзіндік ойын қорытындылай білуге дағдыландыру;
в) тәрбиелілігі: Өз мүмкіндіктерін саралай отырып, ұжымда бірігіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап, проблемалық, ЖИГСО әдісі, интерактивті әдіс;
Көрнекілігі: деңгейлік тапсырмалар, жазылған карточкалар, суреттер, кесте, слайдтар;
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу;
ә) Оқушыларды түгендеу;
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару;
Сыныпты төрт оқушыдан тұратын жанұя топтарға бөле отырып, топ мүшелерін бірден төртке дейін санату.
Жанұя топтар мүшелерінің міндеттерімен таныстыру:
1) Жаңа сабақты меңгеру кезеңінде әр топтың 1 - ші мүшелері 1 - сұраққа, 2 - ші мүшесі 2 - сұраққа, 3 - ші мүшелері 3 - сұраққа және 4 - ші мүшелері 4 - сұраққа жауапты оқулықтан тауып, сұрақтың жауабын өз жанұя тобының мүшелеріне түсіндіреді.
II. Үйге тапсырманы тексеру кезеңі
1 – деңгей. Екі нүктенің арақашықтығын табыңдар:
А(- 1; 4), В(5;- 4) Жауабы: АВ=10
2 – деңгей. Төбелері А(2; 1), В(- 6; 7), С(2;- 2) болатын үшбұрыштың пери метрін табыңдар
Жауабы: P=28
3 – деңгей. Төбелері А(2; 3), В(- 1;- 1), С(3;- 4) болатын үшбұрыштың теңбүйірлі болатынын көрсетіңдер
Жауабы: AB=BC
II. Білімді тексеру кезеңі
1. Екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады?
2. Нүктеден координата басына дейінгі қашықтық қалай табылады?
3. Кесінді ортасының координатасы қалай табылады?
IV. Мақсат қою кезеңі
V. Жаңа білімді меңгеру кезеңі (қызығушылықты ояту кезеңі)
ЖИГ СО әдісі (стратегиясы) қолданылады:
Оқушылар 1, 2, 3, 4 - ке санап, «жұмыс» топтарына бөлінеді. Олар өз тапсырмаларымен таныса отырып, оларды орындайды. Яғни жаңа тақырыпты толық меңгеру үшін оқулықпен жұмыс жасап, тиісті сұрақтарға жауап табады. 1, 2, 3, 4 тер «жанұя» топтарға бөліне отырып, топ мүшелеріне өз сұрақтарының жауаптарын түсіндіреді және топта талқылайды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Шеңбер мен дөңгелектің қасиеттері
Егер шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусынан кіші болса, онда түзу мен шеңбердің ортақ екі нүктесі бар болады.
Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын пысықтау
Шеңбердің хордалары мен қиюшы кесінділерінің пропорционалдығы тақырыбын оқытуда топтық жұмысты ұйымдастыру.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы туралы, шар туралы ғылыми тұрғыда түсіндіру. Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін, логикалық ойлау қабілетін және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі.
Тригонометриялық функциялардың туындылары
Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Сарыкемер ауданы, Ғ Мұратбаев атындағы мектеп - гимназиясы математика пәні мұғалімі Абдураманов Ренат
Шеңбер және оның элементтері
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы, Сарат орта мектебінің математика пәні мұғалімі: Кожагулова Самал Мергенбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.