Бағалау
Өзіңізді тексеріңіз:
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? (слайд)
Жұмыс істеу барысында келесі факторларды ________тәртіппен қойыңыз, мысалы, олардың құндылығы, маңыздылығы.
Он сұрақ!
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
Әліпби желісі
Бізге 5 ерікті қажет!
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек - кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз әдебиетке қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз.
А – Aбай (Ибраһим)
Ә - әдебиеттің негізін салушы
Б – «Бойы бұлғаң»
Константинополь
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет.
Сіздің нәтижеңіз қандай?
өте жақсы: 10 және одан да көп сөз
жақсы: 8 және одан да көп сөз
жаман емес: 6 және одан да көп сөз
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз:
Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба? (слайд)
Жұмыс істеу барысында келесі факторларды ________тәртіппен қойыңыз, мысалы, олардың құндылығы, маңыздылығы.
Он сұрақ!
Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.
Әліпби желісі
Бізге 5 ерікті қажет!
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек - кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады.
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз әдебиетке қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз.
А – Aбай (Ибраһим)
Ә - әдебиеттің негізін салушы
Б – «Бойы бұлғаң»
Константинополь
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет.
Сіздің нәтижеңіз қандай?
өте жақсы: 10 және одан да көп сөз
жақсы: 8 және одан да көп сөз
жаман емес: 6 және одан да көп сөз
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз:
Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Стреске қарсы жаттығулар
Тренинг басында қатысушыларға түрлі - түсті қағаздар жапсырылған парақ беріледі. Қатысушылар өздеріне ұнаған түске қол қояды.
Педагогтарға арналған «Шығармашылық қабілеттерін шыңдау» психологиялық тренингі
Шығармашылық мүмкіндік – креативтілік (ағылшын тілінен енген creativity~ адамның нәрсені жаңа тұрғыда көру.
Жай механизмдер. Иіндік. Иіндіктің тепе - теңдік шарты. Жылжымайтын және жылжымалы блок
Жай механизмдер туралы түсінік беру.Жылжымайтын және жылжымалы блоктардың жұмыс әрекетінде қандай ерекшеліктер бар екенін түсінеді. Бұл арқылы оқушылар осы мәселеге қатысты теориялық білімдерін практика жүзінде пайдалана білуге үйренеді және осы
Буын буын түрлері
Буын түрлерімен танысады, дауысты дыбыс пен дуыссыз дыбыстың буын жасаудағы атқаратын ролін таниды. Дыбыстық топқа жіктелген сөз ағымының шағын мүшесі – буын. Дауысты дыбыстар буын құрайды.
Сабақта қолданылатын интербелсенді әдіс-тәсілдің түрлері
Жамбыл обылысы, Талас ауданы, Шәкіров ауылы, Шона Сымаханұлы атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Әлмежан Назгүл
Балаңызды өз-өзіне сенімді болуға үйретіңіз
«ЕКІ» деген баға үшін неге мақтау керек. Немесе нәтижелі тәрбие берудің 10 алтын ережесі» атты кітаптың авторы, педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент Раиса Үбітай қызы Накипбекова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.