Сәкен Сейфуллин «Дала» өлең
Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин «Дала» өлең (6 сынып)
Мақсаты:
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу, өлеңді теорилық жағынан талдай білуге үйрету.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Ақын туралы жаңа мәліметтер алады, өлеңді теориялық жағынан талдауды үйренеді.
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты. Күнтезбелік жоспар 6 - сынып
К. Әбілқасымова. С. Мақпырұлы. Б. Әрінова «Қазақ әдебиеті» оқулық.
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, флипчарт, түрлі түсті гүлдер.
Модулъдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ - ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Дарынды және талантты баланы оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер: «Ой қорыту» «Миға шабуыл» әдісі «Сұрақ қою» Түрткі бөлу. Сынақтан өткізу. Қайтта бағыттау түрлері. «Ыстық орындық» әдісі «Брейн - ринг»әдісі.
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Психологиялық дайындық
«Гүл өсіру» ынтымақтастық
ты орнату.
Оқушылардан қиылған өлең жолдары жазылған қағаз парақтарын алуды ұсынамын. Сәкен және Жамбылдың өлең шумақтары арқылы топқа бөлінуді, топ басшыларын тағайындауды, бағалау парақтарын ұсыну.
«Ой қорыту» стратегиясы. «Ыстық орындық» әдісі ұтымды жауап беру. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
«Миға шабуыл» әдісі (Слайдта
С Сейфуллин суреті шығып тұрады )
С. Сейфуллин кім? С. Сейфуллиннің өміріне байланысты хронологиялық кесте және тірек сызбамен жан - жақты таныта отырып дәлелдейді.
«Абайдың інілері, қазақтың ірілері – Сәкен, Ілияс, Бейімбет» деп ақын жырлағандай, бүгінгі сабағымызда Үш бәйтерегіміздің бірі – Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңімен танысамыз
Дала суреттері слайдпен көрсетіледі. Оқушыларға мұғалім төмендегі өлеңді мәнерлеп оқып беріп, көз алдарына нені елестете алғанын сұрайды. «Ой толғау» әдісі.
Мақсаты:
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу, өлеңді теорилық жағынан талдай білуге үйрету.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Ақын туралы жаңа мәліметтер алады, өлеңді теориялық жағынан талдауды үйренеді.
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты. Күнтезбелік жоспар 6 - сынып
К. Әбілқасымова. С. Мақпырұлы. Б. Әрінова «Қазақ әдебиеті» оқулық.
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, флипчарт, түрлі түсті гүлдер.
Модулъдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ - ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Дарынды және талантты баланы оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер: «Ой қорыту» «Миға шабуыл» әдісі «Сұрақ қою» Түрткі бөлу. Сынақтан өткізу. Қайтта бағыттау түрлері. «Ыстық орындық» әдісі «Брейн - ринг»әдісі.
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Психологиялық дайындық
«Гүл өсіру» ынтымақтастық
ты орнату.
Оқушылардан қиылған өлең жолдары жазылған қағаз парақтарын алуды ұсынамын. Сәкен және Жамбылдың өлең шумақтары арқылы топқа бөлінуді, топ басшыларын тағайындауды, бағалау парақтарын ұсыну.
«Ой қорыту» стратегиясы. «Ыстық орындық» әдісі ұтымды жауап беру. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
«Миға шабуыл» әдісі (Слайдта
С Сейфуллин суреті шығып тұрады )
С. Сейфуллин кім? С. Сейфуллиннің өміріне байланысты хронологиялық кесте және тірек сызбамен жан - жақты таныта отырып дәлелдейді.
«Абайдың інілері, қазақтың ірілері – Сәкен, Ілияс, Бейімбет» деп ақын жырлағандай, бүгінгі сабағымызда Үш бәйтерегіміздің бірі – Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңімен танысамыз
Дала суреттері слайдпен көрсетіледі. Оқушыларға мұғалім төмендегі өлеңді мәнерлеп оқып беріп, көз алдарына нені елестете алғанын сұрайды. «Ой толғау» әдісі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Сәкен Сейфуллин. Ақсақ киік
Сәкен Сейфуллин (Сәдуақас) (1894 - 1938) Қазақтың көрнекті жазушысы, ақын, қоғам қайраткері.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Қайталама қос сөздер
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Сәкен Сейфуллин. Ақсақ киік
Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып, жаңа деректер ашуға жағдай туғызу, өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу, автор шеберлігін тануына көмектесу, өлеңді теориялық жағынан талдай білуге үйрету. Ақын жайлы жаңа деректер алады, өлеңнің тақырыбы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.