Қайталама қос сөздер
ОҚО Сайрам ауданы Қарабұлақ ауылы
№81 Ұлықбек атындағы негізгі орта
мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Раимкулова Садокат Кайнарбековна
Сабақтың тақырыбы: Қайталама қос сөздер
Мақсаты: Қайталама қос сөздерді үйрену; жасалу жолдарын түсіну; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажыратып, сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді таба білуге ықпал жасау.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады; жаттығу жұмыстарын талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізу, дәлелдей білу, өзгені тыңдау, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі.
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты. Күнтезбелік жоспар 4 - сынып
Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова «Қазақ тілі» оқулық.
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, флипчарт.
Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ - ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Дарынды және талантты баланы оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер:
«Үйінен адасқандар» әдісі. Салыстыру ойыны. «Өзің үшін қат» әдісі. «Өз орныңды тап» ойыны. Кері байланыс ТЖК
Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1. Психологиялық дайындық
«Бағдаршам» ынтымақтастықты орнату.
Топқа бөлу
Оқушыларды «Ғажайып қарындаштар» ойыны арқылы топқа бөлінуді, топ басшыларын тағайындауды. Бағалау критерийлері және оқушының аты - жөні жазылған кесте беріледі.
Үй тапсырмасын пысықтау
«Топтастыру» стратегиясы. «Үйінен адасқандар» әдісі ұтымды жауап беру. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Жаңа сабақ.
Білу:
«Миға шабуыл» әдісі Ребусты дұрыс шешуге бағдар беру.(Слайта қайшы, тал, « а»дыбысы, алма, қосу таңбасы, сөздік кітабының суреттері, дер қосымшасы жазылып тұрады)
Түсіну:
Өлең жолдары арқылы жаңа сабақты меңгерту.
Сылдыр - сылдыр бұлақтар,
Сыбдыр - сыбдыр құрақтар
Күрт - күрт орып құр аттар,
Сырт - сырт ойнар лақтар.
Қолдану:
I топ. 2 - жаттығу. «Салыстыру» әдісі.
II топ. «Өз орныңды тап» әдісі.
Сергіту сәті:
Талдау:
«Өзің үшін қат» әдісі бойынша дәптермен жұмыс ұйымдастырамын.
Жинақтау:
Топтық жұмыс.
1. Жаттығу жұмысын орындату.
2. Басқа үй жануарлары төлдерін қалай шақыратыны туралы айтқызу.
3. Қайталама қос сөздер қатысқан жұмбақтар тапқызу.
Бағалау:
Кезеңдер бойынша алған смайликтерін жинап электронды бағалау кестесіне шығару.
Кері байланыс:
«ТЖК» (түрлі желкенді кемелер ) әдісі арқылы кері байланыс орнату.
Үйге тапсырма:
4 - жаттығу. Суретке қарап қос сөздерді қатыстырып шағын мәтін жазу.
Қыс мезгіліне төрт жолды өлең құрастыру.
Толық нұсқасын жүктеу
№81 Ұлықбек атындағы негізгі орта
мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Раимкулова Садокат Кайнарбековна
Сабақтың тақырыбы: Қайталама қос сөздер
Мақсаты: Қайталама қос сөздерді үйрену; жасалу жолдарын түсіну; бір түбірдің қайталануынан жасалатын сөздерді ажыратып, сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді таба білуге ықпал жасау.
Сабақтан күтілетін нәтиже: Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағыттап, шығармашылықпен жұмыс істеу дағдылары артады; жаттығу жұмыстарын талдау арқылы еркін ойлау, өз көзқарасын жеткізу, дәлелдей білу, өзгені тыңдау, тұжырым жасай білу қабілеттері жетіледі.
Сілтеме: ҚР Білім беру стандарты. Күнтезбелік жоспар 4 - сынып
Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова «Қазақ тілі» оқулық.
Қалам, дәптер, кестелер, маркер, стикер, сюжетті суреттер, проектор, флипчарт.
Модульдердің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлау. Оқытуда АКТ - ны қолдану. Оқыту үшін және оқуды бағалау. Дарынды және талантты баланы оқыту. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Әдіс тәсілдер:
«Үйінен адасқандар» әдісі. Салыстыру ойыны. «Өзің үшін қат» әдісі. «Өз орныңды тап» ойыны. Кері байланыс ТЖК
Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1. Психологиялық дайындық
«Бағдаршам» ынтымақтастықты орнату.
Топқа бөлу
Оқушыларды «Ғажайып қарындаштар» ойыны арқылы топқа бөлінуді, топ басшыларын тағайындауды. Бағалау критерийлері және оқушының аты - жөні жазылған кесте беріледі.
Үй тапсырмасын пысықтау
«Топтастыру» стратегиясы. «Үйінен адасқандар» әдісі ұтымды жауап беру. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.
Жаңа сабақ.
Білу:
«Миға шабуыл» әдісі Ребусты дұрыс шешуге бағдар беру.(Слайта қайшы, тал, « а»дыбысы, алма, қосу таңбасы, сөздік кітабының суреттері, дер қосымшасы жазылып тұрады)
Түсіну:
Өлең жолдары арқылы жаңа сабақты меңгерту.
Сылдыр - сылдыр бұлақтар,
Сыбдыр - сыбдыр құрақтар
Күрт - күрт орып құр аттар,
Сырт - сырт ойнар лақтар.
Қолдану:
I топ. 2 - жаттығу. «Салыстыру» әдісі.
II топ. «Өз орныңды тап» әдісі.
Сергіту сәті:
Талдау:
«Өзің үшін қат» әдісі бойынша дәптермен жұмыс ұйымдастырамын.
Жинақтау:
Топтық жұмыс.
1. Жаттығу жұмысын орындату.
2. Басқа үй жануарлары төлдерін қалай шақыратыны туралы айтқызу.
3. Қайталама қос сөздер қатысқан жұмбақтар тапқызу.
Бағалау:
Кезеңдер бойынша алған смайликтерін жинап электронды бағалау кестесіне шығару.
Кері байланыс:
«ТЖК» (түрлі желкенді кемелер ) әдісі арқылы кері байланыс орнату.
Үйге тапсырма:
4 - жаттығу. Суретке қарап қос сөздерді қатыстырып шағын мәтін жазу.
Қыс мезгіліне төрт жолды өлең құрастыру.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Оқушылар күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің анықтамасын білу керек.
Қыстырма сөздер
Қыстырма сөздердің сөйлем ішіндегі атқаратын рөлін, жалпы ойға қосатын әртүрлі мағыналық реңтерін байқату, сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге, қыстырма сөздердің тыныс белгілерін дұрыс қоя білуге үйрету. Қыстырма сөздерді орынды қолдана
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің жазылуы. Сөзді сөз құрамын талдау. Оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайтып тіл байлығын, ой қорыту машығын арттыру. Ұйымшылдыққа, сауаттылыққа, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қайталама қос сөздер
Білімділік: Сөйлем ішінен қайталама қос сөздерді табуға, түрлерін ажырата білуге үйрету. Дамытушылық: Ауызша, жазбаша тілдерін, логикалық ой - өріс дамыту
Сәкен Сейфуллин «Дала» өлең
ОҚО, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Кайнарбековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.