Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жеті ата. Сөйлем

16 мам 2015, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек аулы,
№ 31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Ботагоз

Ана тілі 1 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Жеті ата. Сөйлем
Сабақтың мақсаты: Сөйлем туралы ұғымдарын кеңейту және оның тыныс белгілері жайында ұғым қалыптастыру; өлеңді мәнерлеп әрі түсініп оқуға төселдіру: «жеті ата» ұғымын түсіндіру; жазу дағдысын жетілдіру; белсенділіктерін аттыру
Оқыту нәтижелері: Сөйлемге тән белгілерді біледі; сөйлемнен соң тиісті тыныс белгілерін қоюды үйренеді; өлеңді мәнерлеп әрі түсініп оқуға жаттығады; жеті ата туралы біледі; отбасындағы сыйластық қарым - қатынасқа үйренеді; белсенді қатысады
Негізгі дерек көздер: Оқулық, слайд - суреттер, смайликтер, сызба, плакат, маркер, Венн диаграммасы, интерактивті тақта
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Жеке, топтық жұмыстар, сұрақ - жауап, талдау, Венн диаграммасы, «Балық қаңқасы», топтастыру стратегиясы, теңестіру, «Ой қозғау», «Ой толғаныс»
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, өзін өзі тану, бейнелеу өнері

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру кезеңі 2 мин
1. Оқушылармен амандасу
2. Оқушыларды түгелдеу
3. Оқу құралдарын дайындатып, зейінін сабаққа аударту.
4. Ынтымақтастық атмосферасын орнату: өлең оқу.
5. Слайд. «Бауырсақ» ертегісінің желісімен жануарлар арқылы топтарға бөлу: аю, қоян, қасқыр, түлкі.

ІІ. Өткенді пысықтау:
Білу және түсіну 14 мин
1. Қызығушылықты ояту: ертегі қалай басталады?
2. Слайд: «Әжеге бауырсақ пісіруге көмектесу».
Үй тапсырмасы: «Қолғанат»
«Кім зерек?». Сұрақ - жауап арқылы мазмұнын айту:
1 - топ: Әңгімеде кім жайлы айтылған? С. Сейфуллин кім?
2 - топ: Сәкен қандай бала?
3 - топ: Сәкен қарындастарына қандай қамқорлық жасады?
4 - топ: Анасы Сәкенді не үшін мақтан етеді?
5 - топ: Сәкеннен қандай үлгі алдың?
3. Слайд: «Бауырсақты суыту». «Ой тұжырымдау»:
1 - топ: Венн диаграммасы. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды салыстыр.
2 - топ: «Балық қаңқасы». Әліпби туралы не білесіңдер?
3 - топ: «Балық қаңқасы». Буын мен тасымалға тән белгілерді жаз
4 - топ: «Топтастыру стратегиясы». Мәтінге тән белгілерді жаз.

ІІІ. Жаңа сабақ:
Қолдану және талдау:
14 мин
Слайд: «Қоянның тапсырмасы».
1. Жаңа сабақты хабарлау
2. Кіріспе әңгіме. Слайдта сурет бойынша әңгіме жүргізу:
- «Туыс» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
- Суретте отбасында кімдер бар?
Мұғалімнің сөзі: Қазақтың салт - дәстүрінде жігіттің үш жұрты болады деп есептейді: өз жұрты, нағашы жұрты, қайын жұрты. Бір атадан тараған, әлі жеті атаға толмаған өз туыстары - өз жұрты деп аталады.
3. Оқулықпен жұмыс. Өлеңмен жұмыс: «Жеті ата»
1) Өлең авторы – Ермек Өтетілеуұлы (1938 - 2006) Ақмола (қазіргі Астана) қаласында туған. Балаларға арнап өлеңдер жазған. Ол - ақын, жазушы, аудармашы.
- Ақынның қандай өлеңдерін оқыдық?
- «Қазақ әліпбиі», «Нағашы жұрт» өлеңдерін жатқа айт.
2) Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
3) Өлеңді 1 шумақтан бірнеше оқушыға тізбектеп оқыту
4. Слайд: «Аюдың тапсырмасы».
1) «Оқу» тобы: Өлең бойынша кестені толтыру:
• Өз жұртың
• Жеті ата

2) «Жазу»: «Ата - ана қандай болады?» топтастыру.
3) «Өнер» тобы: Ата - анаңды табиғаттағы нелерге теңер едің? Суретін салу
4) «Зерттеушілер»: Туысқандар қандай қарым - қатынаста болады?
5. Жеті ата туралы нақыл сөздің мағынасын түсіндіру: «Жеті атасын білмеген жетесіз», «Жеті атасын білген ер, жеті жұрттың қамын жер»
Слайд: «Қасқырдың тапсырмасы». «Ой қозғау».
1. Орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрау:
- Көмектесемін, анама, мен.
- Бізге, айтады, атам, ақылын.
2. Слайд:
1) Сөйлемге тән белгілерді атау, артық ережені табу.
2) Сызба бойынша сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерімен таныстыру.

Слайд: «Түлкінің тапсырмасы».
Дәптермен жұмыс. 142 - жаттығу. Адасқан сөйлемдерді тыныс белгісіне қарай өз үйшігіне орналастырып, көшіріп жазу.

ІV. Сабақты қорыту: Жинақтау:
4 мин 1. «Ой толғаныс» стратегиясы:
1 - топ: Әжең, анаң сені қалай еркелетеді?
2 - топ: Ата – аналарың сендерге қандай ақыл айтады?
3 - топ: Ата - анаңнан қандай өнер үйреніп жүрсің?
4 - топ: Ата - анаңа, туысқандарыңа қандай тілек айтқың келеді?
2. Сөйлем туралы не білдік?

V. Бағалау:
1 мин 1. Формативті бағалау
2. Бүгін алған білімдеріңді өмірде қалай қолданасыңдар?
VІ. Рефлексия 0, 5 мин
1. Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
2. Бүгінгі сабақ ұнады ма?
3. Қай тапсырма қиын болды?
VІІ. Үйге 0, 5 мин
Өлеңді мәнерлеп оқу, жеті атасын біліп келу. 141 - жаттығу.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 870
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жеті ата. Сөйлем
Жеті ата. Сөйлем
Оқушыларды инабаттылыққа, отансүйгіштікке, ұлттық мәдениетке деген сүйіспеншілік пен туыстық қарым - қатынасқа, топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Осы шақ
Осы шақ
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек аулы, № 31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Ботагоз
Өзендер. Бас әріппен жазылатын сөздер
Өзендер. Бас әріппен жазылатын сөздер
Өлеңді мәнерлеп әрі түсініп оқуға төселдіру; Қазақстандағы өзен аттарымен таныстыру; жазу дағдыларын жетілдіру; бас әріппен жазылатын сөздер туралы ұғымдарын кеңейтуге мүмкіндік жасау.
Ю дыбысы мен әрпі
Ю дыбысы мен әрпі
ОҚО, Сарыағаш ауданы, Дербісек аулы, № 31 Т.Бигелдинов атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Ботагоз
Етістік
Етістік
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Панфилов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Намазбаева Айнаш Джексембековна
Алматы қаласы С. Оспанов
Алматы қаласы С. Оспанов
Ақтөбе облысы, Алға ауданы В. И. Пацаев атындағы №2 Алға орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шенгелбаева Гаухар Сарсенбаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×