Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді жоспар
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№51 М. Қаратаев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні
Бейсенбекова Алима
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы "Қалқаман - Мамыр" поэмасы
Сабақтың мақсаты:
- Поэма мазмұнымен танысу, шығармадағы негізгі ойды таба білу;
- Автордың негізгі ойын өз ойымен байланыстырып оқу, шығармадағы қарама - қайшылықты табу.
Күтілетін нәтиже: - Поэма мазмұнымен танысу, шығармадағы негізгі ойды таба алады;
- Автордың негізгі ойын өз ойымен байланыстырып оқитын болады, шығармадағы қарама - қайшылықты табады.
Түйінді идеялар Поэмадағы негізгі ой - жеті атаға дейін қыз алыспау салтының сақталуы.
Сабақтың түрі: Сындарлы сабақ
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, топтастыру, миға шабуыл, серпілген сауал.
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар, ресурстар: Оқулық, кесте, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы, интербелсенді тақта, т. б
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, орыс тілі, тарих.
Негізгі дереккөздер: Оқулық, баспа көздері, интернет ресурс
Сабақ барысы:
Кіріспе.
1. Сыныппен амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.
«Мен кіммін?» Танымдық ойынға өз еркімен алдымен бір оқушы шығады. Ойынға шыққан
оқушы маңдайына жабыстырылған стикерден басқалардың суреттеуі бойынша жұмбақ
кейіпкердің кім екенін табады. Ойынға қатысушылар жұмбақ кейіпкерді портреті,
іс - әрекеті, мінез - құлқы, т. б. арқылы әр қырынан суреттеп, ойыншының тез таба қоюына
мүмкіндік бермеуге тырысады. Кем дегенде 3 - 4 оқушы ойнайды.
2. Сыныпты үш топқа бөлу
3. Үй тапсырмасын тексеру.
"Он сұрақ"әдісі арқылы үй тапсырмасын қорыту. Тренингке қатысады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Жазып келген мәтіндерін оқиды. Тапсырмаларды орындайды.
Тұсаукесер.
1. Тақырыпты айқындау кезеңі.
Тірек сөздер арқылы тақырыпты ашу
2. Тақырыпты негіздеу.- Дұрыс, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
"Қалқаман - Мамыр"поэмасымен танысамыз.
Негізгі бөлім.
(20мин)
1. Топтық тапсырма беру.
1 - топ. Көкенай мен Әнет бабаның іс - әрекетін Венн диаграммасы арқылы салыстырыңыз.
2 - топ. Көкенайдың іс - әрекетімен келісетін не келіспейтініңізді бес дәлелмен көрсетіңіз.
3 - топ. Әнет бабаның іс - әрекетімен келісетін не келіспейтініңізді бес дәлелмен
көрсетіңіз.
Мәтінді талдау:
1. Шығармадағы оқиғалардың даму ретін сызба арқылы көрсетіңіз.
2. Осы оқиғалар тізбегінен ең маңызды 3 мәселені бөліп алыңыз.
3. Маңызды деп тапқан мәселелерді бүгінгі күнмен салыстырыңыз.
4. Поэмадағы ешқашан маңызын жоймау керек деген мәселелерді дәлел келтіре
отырып, сынып назарына ұсыныңыз.
Жұптық тапсырма
4. Қалқаман мен Мамырдың іс - әрекеттерінде салт - дәстүрге қайшы тұстарын ата.
Нені өзгертуге тырысар едің?
Қорытынды
І. Шығармашылық жеке тапсырма беру
1. Мамырдың не Қалқаманның әрекетіне екі жақты күнделік ұсыныңыз.
2. Қалқаман мен Мамырдың әрекеті сол кездегі қазақ жастарына қаншалықты әсер
еткенін болжаңыз.
Бағалау.
Үйге тапсырма
Толық нұсқасын жүктеу
№51 М. Қаратаев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні
Бейсенбекова Алима
Қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы "Қалқаман - Мамыр" поэмасы
Сабақтың мақсаты:
- Поэма мазмұнымен танысу, шығармадағы негізгі ойды таба білу;
- Автордың негізгі ойын өз ойымен байланыстырып оқу, шығармадағы қарама - қайшылықты табу.
Күтілетін нәтиже: - Поэма мазмұнымен танысу, шығармадағы негізгі ойды таба алады;
- Автордың негізгі ойын өз ойымен байланыстырып оқитын болады, шығармадағы қарама - қайшылықты табады.
Түйінді идеялар Поэмадағы негізгі ой - жеті атаға дейін қыз алыспау салтының сақталуы.
Сабақтың түрі: Сындарлы сабақ
Сабақтың типі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, топтастыру, миға шабуыл, серпілген сауал.
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар, ресурстар: Оқулық, кесте, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы, интербелсенді тақта, т. б
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, орыс тілі, тарих.
Негізгі дереккөздер: Оқулық, баспа көздері, интернет ресурс
Сабақ барысы:
Кіріспе.
1. Сыныппен амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал орнату.
«Мен кіммін?» Танымдық ойынға өз еркімен алдымен бір оқушы шығады. Ойынға шыққан
оқушы маңдайына жабыстырылған стикерден басқалардың суреттеуі бойынша жұмбақ
кейіпкердің кім екенін табады. Ойынға қатысушылар жұмбақ кейіпкерді портреті,
іс - әрекеті, мінез - құлқы, т. б. арқылы әр қырынан суреттеп, ойыншының тез таба қоюына
мүмкіндік бермеуге тырысады. Кем дегенде 3 - 4 оқушы ойнайды.
2. Сыныпты үш топқа бөлу
3. Үй тапсырмасын тексеру.
"Он сұрақ"әдісі арқылы үй тапсырмасын қорыту. Тренингке қатысады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Жазып келген мәтіндерін оқиды. Тапсырмаларды орындайды.
Тұсаукесер.
1. Тақырыпты айқындау кезеңі.
Тірек сөздер арқылы тақырыпты ашу
2. Тақырыпты негіздеу.- Дұрыс, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
"Қалқаман - Мамыр"поэмасымен танысамыз.
Негізгі бөлім.
(20мин)
1. Топтық тапсырма беру.
1 - топ. Көкенай мен Әнет бабаның іс - әрекетін Венн диаграммасы арқылы салыстырыңыз.
2 - топ. Көкенайдың іс - әрекетімен келісетін не келіспейтініңізді бес дәлелмен көрсетіңіз.
3 - топ. Әнет бабаның іс - әрекетімен келісетін не келіспейтініңізді бес дәлелмен
көрсетіңіз.
Мәтінді талдау:
1. Шығармадағы оқиғалардың даму ретін сызба арқылы көрсетіңіз.
2. Осы оқиғалар тізбегінен ең маңызды 3 мәселені бөліп алыңыз.
3. Маңызды деп тапқан мәселелерді бүгінгі күнмен салыстырыңыз.
4. Поэмадағы ешқашан маңызын жоймау керек деген мәселелерді дәлел келтіре
отырып, сынып назарына ұсыныңыз.
Жұптық тапсырма
4. Қалқаман мен Мамырдың іс - әрекеттерінде салт - дәстүрге қайшы тұстарын ата.
Нені өзгертуге тырысар едің?
Қорытынды
І. Шығармашылық жеке тапсырма беру
1. Мамырдың не Қалқаманның әрекетіне екі жақты күнделік ұсыныңыз.
2. Қалқаман мен Мамырдың әрекеті сол кездегі қазақ жастарына қаншалықты әсер
еткенін болжаңыз.
Бағалау.
Үйге тапсырма
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі. Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу. Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» дастаны
Шәкәрім Құдайбердіұлының поэмасының мазмұны бойынша талдау жасайды. Поэма оқиғасы мен кейіпкерлеріне мінездеме береді. Поэманы оқып мазмұнын білу. Поэмада көрінген әдет - ғұрып туралы мәлімет беру.
Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Бастауыш сынып мұғалімінің әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспары Мұхтар Әуезов "Әке арманы"
Су мен Балық
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба отырып, өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіре алады.
Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.