Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шығыс Қазақстан

10 қыркүйек 2016, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қызылорда облысы, Арал ауданы,
Қызылжар елді мекені, №81 орта мектебі
География пәнінің мұғалімі
Ақбергенова Салтанат Асылбаевна

Орта мерзімдік сабақ жоспары география 9 сынып «Шығыс Қазақстан» (4 сағат)
1 – сабақ
Тақырыбы: Шығыс Қазақстан
Мақсаты және күтілетін нәтиже: оқушылар шығыс қазақстанның халқы, табиғат ресурстары және экономикалық - географиялық жағдайы туралы мәліметтер алып білімдерін толықтырады.
Білу: Жер көлемін, орналасқан жер бедерін, негізгі байлықтары, кен орындары және халқының орналасуын, өзен, көлдерін картадан көрсетіп, орналасу ерекшеліктерін анықтай біледі.
Түсіну: Қазақстанға сипаттама беріп, картада орналасу ерекшелігін біліп түсінеді.
Қолдану: Картамен жұмыс жасау арқылы қабілеттерін арттырады.
Талдау: Географиялық орнын, өзен, көлдерін, кен орындарын зерттеп саралайды.
Жинақтау: Негізгі байлықтарын, халқының орналасу ерекшеліктерін сипаттайды.
Бағалау: Оқушыдан сабақ сұрау арқылы бағалайды.

2 – сабақ
Тақырыбы: ШығысҚазақстанның шаруашылық географиясы
Мақсаты және күтілетін нәтиже: Өнеркәсіптер, кен орындары, энергетика және шаруашылық салаларының орналасу ерекшеліктерін салыстыру, сипаттау арқылы білімдерін жетілдіреді
Білу: Шаруашылық маманданған салаларын, су ресурстарының маңызын, пайдалы қазбалардың және металлургия салаларына сипаттама бере алады.
Түсіну: Зерттеушілік - әңгіме негізінде өнеркәсіп мамандануымен ауыл шаруашылығы туралы түсініктерін қалыптастырады.
Қолдану: АКТ арқылы өнеркәсіп орындарымен, шаруашылығы туралы материалдарды жинақтап, картаны қолданады.
Талдау: Өнеркәсіптердің орналасуын саралайды, шаруашылық ерекшеліктерін сипаттап талдайды.
Жинақтау: Өзендердің несімен құнды екендігін анықтайды
Бағалау: Топтық бағалау, топтарға өзін өзі бағалау парағын беріп, формативтік бағадан суммативтік баға шығару.
Үй тапсырмасын беру:

3 – сабақ
Тақырыбы: Қалалары, селолық елді мекендері және экономикалық - экологиялық проблемалары.
Мақсаты және күтілетін нәтиже: Басты қалалары, қалалардың маманданған салалары, өңірге тән экономикалық - экологиялық проблемаларын анықтау барысында білім алушылардың іс - әрекет дарындылығы байқалады.
Білу: Маманданған саланың маңыздылығын, проблемаларын анықтай біледі
Түсіну: Басты кәсіп орындардың, зауыттардың және СЭС, ЖЭС орналасқандығы туралы кесте құру арқылы түсініктері қалыптасады
Қолдану:. Атласты пайдаланып, оқулықтағы берілген өнеркәсіп тораптарының орналасқанын тауып, салаларының, шаруашылық тың қай түріне тиімді қолдану керектігін анықтау.
Талдау: Су қоймаларының жағдайларының адам өмірі мен шаруашылық әрекетіне әсерін саралап, анықтайды.
Жинақтау: Венн диаграммасы арқылы кәсіпорындардың айырмашылығын ұқсастығын анықтау.
Бағалау: Екі жұлдыз бір тілек. Топтық, өзін - өзі бағалау
Үйге тапсырма: «Семей ядролық палигоны». А, В оқушыларына слайд жасап келу, С оқушысына және сынып оқушыларына реферат жазып келу.

4 - сабақ
Тақырыбы: Сарамандық жұмыс.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Орталық және Шығыс Қазақстан экономикалық аудандарын туралы мәлімет ала отырып, салыстырып сипаттама беру. Шығармашылық қабілеттері дамиды, ауызша сыни көзбен қарауға дағдыланады.
Білу: Экономикалық аудандардың ерекшеліктері арасындағы байланысты түсіндіре біледі.
Түсіну: Өнеркәсіп тораптарына салыстыра отырып сипаттама ауыл шаруашылығындағы ерекшеліктері туралы түсіне біледі.
Қолдану: Қазақстанның экономикалық аудандарының карталарын пайдаланып, айырмашылықтарына постер жасау арқылы таным қабілеттері қалыптасады.
Талдау: Аудандардың ерекшелігін айқындайтын үш дерек пен үш пікір табу арқылы өз ойларын айқындайды. Сәйкестендіру кестесін толтыру.
Жинақтау: АКТ – ны пайдаланып экономикалық аудандар туралы мәліметтерді жинақтап, кескін картаға белгілеу арқылы өз ойларын жинақтайды
Бағалау: 5 жол өлең арқылы сабақты қорытындылайды.
Формативті бағалау
Үй тапсырмасын беру:

Толық нұсқасын жүктеу
2 439
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Өзендер
Өзендер
Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Шығыс Қазақстан. ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Шығыс Қазақстан. ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Шығыс Қазақстан жер көлемі 277 мың шаршы шықырым. Бұл өте әдемі таулы аудан. Елімізде туризмді дамытуға үлкен рөл атқарады. Шығыс Қазақстан экономикалық ауданына – Шығыс Қазақстан облысы кіреді.
География пәнінен 9 сыныптарға арналған емтихан билеттері
География пәнінен 9 сыныптарға арналған емтихан билеттері
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №11 жалпы білім беретін орта мектептің география пәні мұғалімі Толегенова Жазира Кенжекуловна
Шығыс Қазақстан
Шығыс Қазақстан
Шығыс Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайы туралы білім қалыптастыру, табиғат жағдайлары мен табиғат ресурстарының алуан түрлілігін көрсету, оларға баға беру, дағдыларын бекіту.
Шығыс Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайы
Шығыс Қазақстанның экономикалық - географиялық жағдайы
Алматы қаласы, «Шаңырақ» шағын ауданы, «Спорттағы дарынды балаларға арналған республикалық мектеп-интернаты» география пәні мұғалімі Муталипова Мейрамгуль Ергалиевна
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан, ЭГЖ ерекшеліктері, табиғат жағдайы мен ресурстары және халқы
Солтүстік Қазақстан экономикалық ауданының ЭГЖ, табиғат ресурстары, халқы, ауданның қалаларына сипаттама беру. Ішкі және сыртқы байланыстары, экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдарына тоқталады. Экономикалық қазіргі даму кезеңі,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×