Антонимдер
Қазақ тілі 5 сынып
Тақырыбы: Антонимдер.
Мақсаты: Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналарды айыра білуге бағыттау.
Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға антонимдер туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, сабақта қолданылған қосымша материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту.
3. Тәрбиелік; Оқушыларды топпен жұмыс істей білуге, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, пікірталас, сахналау/диалогтікоқыту/ қызығушылықты ояту. миға шабуыл, ой қозғау/сыни тұрғыдан ойлау/.
Көрнелігі: интерактивті тақта, ресурстар, ватман, түрлі қарындаштар.
Нәтижесі: Өз пікірін қорғай алу, дәлелдей алады, әр түрлі шығармашылық жұмыстарға, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
Сабақтың барысы:
1 Кіріспе бөлім
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. «Ризашылық» әнін айтады.
Үй тапсырмасын тексеру барысында оқушылармен «Бәйге» ойынын ойнаймыз.
Сұрақтары:
1. Көп мағыналы дегенді қалай түсінесің?
2. Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?
3. Көп мағыналы сөздер қалай жасалады?
Топқа бөлу.
2 Тұсаукесер. Қызығушылықты ояту.
Бір диуана ел аралап, шаһардан шаһар кешіп, ұзақты күн қоржын артқан қашырының үстінде жүреді екен. Оның айтар сөзі, берер батасы«жақсылық етсең өзіңе, жамандық етсең өзіңе»деген мақал болса екен.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы -
Негізгі бөлім. Интерактивті тақтадағы диаграмма арқылы жаңа сабаққа бағыт - бағдар беру.
Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналы сөздермен салыстыра отырып, талдау.
Оқулықпен жұмыс.
Екі топқа берілген сөздерге омонимдес, антонимдес,
синонимдес сыңарларын тауып жазу.
Мәтінмен жұмыс.
Зерттеу кезеңі.
Сергіту сәті. Жүректен жүрекке.
Шығармашылық кезең.
Ой толғау жазу.
3 Қорытынды бөлім.
Екі топ Венн диаграммасын толтырады.
Үй жұмысы. Антонимдерге көркем әдебиеттен мысалдар жазу.
Оқулықта 93 - жаттығу. Өлеңнен антонимдерді теріп жазу.
INSERT – картасын толтыру.
Не үйрендім? Не білдім?
Нені білгім келеді?
Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек.
Бағалау. Өзін - өзі бағалау. Топтық бағалау.
Антонимдер жүктеу
Тақырыбы: Антонимдер.
Мақсаты: Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналарды айыра білуге бағыттау.
Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға антонимдер туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін арттыра отырып, сабақта қолданылған қосымша материалдар арқылы дүниетанымдарын кеңейту.
3. Тәрбиелік; Оқушыларды топпен жұмыс істей білуге, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдіс - тәсілі: сұрақ - жауап, пікірталас, сахналау/диалогтікоқыту/ қызығушылықты ояту. миға шабуыл, ой қозғау/сыни тұрғыдан ойлау/.
Көрнелігі: интерактивті тақта, ресурстар, ватман, түрлі қарындаштар.
Нәтижесі: Өз пікірін қорғай алу, дәлелдей алады, әр түрлі шығармашылық жұмыстарға, топпен жұмыс істеуге дағдыланады.
Сабақтың барысы:
1 Кіріспе бөлім
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық. «Ризашылық» әнін айтады.
Үй тапсырмасын тексеру барысында оқушылармен «Бәйге» ойынын ойнаймыз.
Сұрақтары:
1. Көп мағыналы дегенді қалай түсінесің?
2. Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?
3. Көп мағыналы сөздер қалай жасалады?
Топқа бөлу.
2 Тұсаукесер. Қызығушылықты ояту.
Бір диуана ел аралап, шаһардан шаһар кешіп, ұзақты күн қоржын артқан қашырының үстінде жүреді екен. Оның айтар сөзі, берер батасы«жақсылық етсең өзіңе, жамандық етсең өзіңе»деген мақал болса екен.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы -
Негізгі бөлім. Интерактивті тақтадағы диаграмма арқылы жаңа сабаққа бағыт - бағдар беру.
Антонимдер мен болымды, болымсыздық мағыналы сөздермен салыстыра отырып, талдау.
Оқулықпен жұмыс.
Екі топқа берілген сөздерге омонимдес, антонимдес,
синонимдес сыңарларын тауып жазу.
Мәтінмен жұмыс.
Зерттеу кезеңі.
Сергіту сәті. Жүректен жүрекке.
Шығармашылық кезең.
Ой толғау жазу.
3 Қорытынды бөлім.
Екі топ Венн диаграммасын толтырады.
Үй жұмысы. Антонимдерге көркем әдебиеттен мысалдар жазу.
Оқулықта 93 - жаттығу. Өлеңнен антонимдерді теріп жазу.
INSERT – картасын толтыру.
Не үйрендім? Не білдім?
Нені білгім келеді?
Кері байланыс. Екі жұлдыз, бір тілек.
Бағалау. Өзін - өзі бағалау. Топтық бағалау.
Антонимдер жүктеу
Жаңалықтар
Антонимдер
Сөз мағыналарынан алған білімдерін пысықтай отырып, мағыналары қарама - қарсы сөздерге мысал келтіре отырып, антонимнің анықтамасын оқушылардың өздері ойланып, шығаруға бағыт беру
Антонимдерді қайталау
Ақмола облысы, Астана қаласы, Сырбай Мәуленов атындағы №37 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Баймаганбетов Руслан Тлепович
Антонимдер
Атырау қаласы, Абай атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Досжанова Райхан Лекерқызы
Антонимдер
Жангелдин орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бекенова Индира Қонысбекқызы Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы: Антонимдер Сабақтың мақсаты: Білімділік - антоним сөздерді бір-біріне салыстыра отырып, анықтамасын оқушылардың өздері
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.