Орта тас дәуірі (мезолит)
Сабақтың тақырыбы: §7. Орта тас дәуірі (мезолит)
Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып
Мақсаты: Оқушыларға Орта тас ғасырының ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер, егіншілік пен мал шаруашылығының қалыптасуы туралы айту, сызба түрінде түсіндіру.
Міндеттері: Оқушыларды салыстырмалы талдау жасау мен іздену жұмыстарын жүргізуге машықтандыру, дұрыс жоспар құруға, пікірін жеткізе білуге үйрету;
Әдіс - тәсілдері: СТО, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, көшбасшылық, дарынды балаларды оқыту, АКТ
Күтілетін нәтиже: Оқушылар:
Мезолиттің хронологиялық шеңберін, микролиттер, құрамалы, макролит деген не, ең үлкен жаңалығы - садақ пен жебенің шығуы екенін біледі.
Көрнекілігі: оқулық, карта, суреттер, ватман, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу.
2. Психологиялық ахуал. Назар аударту, зейінін жинақтау.
Треннинг
3. Топқа бөлу( 5мин)
Мақсаты: топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Үй тапсырмасын сұрау
Миға шабуыл.
Үйге бес сұрақтан сұрақ құрастыруды бергенмін.
Жаңа сабақ
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Орта тас дәуірінің ерекшелігі.
2. Мезолит адамдарының кәсібі.
Тақырып түсінікті болуы үшін оқушыларға тақырыпты жоспарбойынша ауызша оқытамын.
Тақырып соңында сұрақтарға назар аудару.
Жаңа терминдер:
Микролиттер - ұсақ тас.
Құрамалы - құралдардың бөлігін құрады.
Макролит - ірі тас құралдар.
Шығармашылық жұмыс
Жаңа сабақты меңгеру үшін оқушыларға өзіндік жұмыс тапсырмалары беріледі.
Тапсырма:
1. Мезолит заманының ерекшелігі неде?
2. Микролиттер қандай құралдар, ол қалай жасалады?
3. Құрамалы деген не?
4. Мезолит адамдары қандай кәсіппен айналысты?
Ынталандыру мотивациясы
Оқушылар бүгінгі сабақта не айтылды?
Сабақ сендерге ұнады ма?
Рефлексия.
Білдім. Білмедім. Білгім келеді.
Бағалау
Үй тапсырмасы: Мазмұндау. 5 сұрақтан тест сұрақтарын құрастыру
Орта тас дәуірі (мезолит). жүктеу
Ежелгі Қазақстан тарихы 6 сынып
Мақсаты: Оқушыларға Орта тас ғасырының ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер, егіншілік пен мал шаруашылығының қалыптасуы туралы айту, сызба түрінде түсіндіру.
Міндеттері: Оқушыларды салыстырмалы талдау жасау мен іздену жұмыстарын жүргізуге машықтандыру, дұрыс жоспар құруға, пікірін жеткізе білуге үйрету;
Әдіс - тәсілдері: СТО, диалог арқылы оқыту, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, көшбасшылық, дарынды балаларды оқыту, АКТ
Күтілетін нәтиже: Оқушылар:
Мезолиттің хронологиялық шеңберін, микролиттер, құрамалы, макролит деген не, ең үлкен жаңалығы - садақ пен жебенің шығуы екенін біледі.
Көрнекілігі: оқулық, карта, суреттер, ватман, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу, сыныпты түгендеу.
2. Психологиялық ахуал. Назар аударту, зейінін жинақтау.
Треннинг
3. Топқа бөлу( 5мин)
Мақсаты: топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Үй тапсырмасын сұрау
Миға шабуыл.
Үйге бес сұрақтан сұрақ құрастыруды бергенмін.
Жаңа сабақ
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Орта тас дәуірінің ерекшелігі.
2. Мезолит адамдарының кәсібі.
Тақырып түсінікті болуы үшін оқушыларға тақырыпты жоспарбойынша ауызша оқытамын.
Тақырып соңында сұрақтарға назар аудару.
Жаңа терминдер:
Микролиттер - ұсақ тас.
Құрамалы - құралдардың бөлігін құрады.
Макролит - ірі тас құралдар.
Шығармашылық жұмыс
Жаңа сабақты меңгеру үшін оқушыларға өзіндік жұмыс тапсырмалары беріледі.
Тапсырма:
1. Мезолит заманының ерекшелігі неде?
2. Микролиттер қандай құралдар, ол қалай жасалады?
3. Құрамалы деген не?
4. Мезолит адамдары қандай кәсіппен айналысты?
Ынталандыру мотивациясы
Оқушылар бүгінгі сабақта не айтылды?
Сабақ сендерге ұнады ма?
Рефлексия.
Білдім. Білмедім. Білгім келеді.
Бағалау
Үй тапсырмасы: Мазмұндау. 5 сұрақтан тест сұрақтарын құрастыру
Орта тас дәуірі (мезолит). жүктеу
Жаңалықтар
Орта тас ғасыры (мезолит)
Мезолитте мамонт, мүйізтұмсық сияқты ірі және табын болып жүретін аңдар жойылып кетті. Жеке жүретін бұғы, қабан секілді аңдарды қуып аулау қажеттігінен аңшылар садақ пен жебені ойлап тапты. Садақ аңды алыстан атуға мүмкіндік берді. Сондықтан мезолит
Қазақстан территориясындағы тас дәуірі кезеңі (палеолит)
Тас дәуірінің ерекшеліктері туралы ақпарат беру Палеолит дәуірінің тұрақтарының мәнін түсінуге үйрету
Адамның шығу тегі әлемнің пайда болуы туралы қазақ аңыздары, Қазақстан территориясындағы ежелгі адамдар
Адамның шығу тегі әлемнің пайда болуы туралы қазақ аңыздары, Қазақстан территориясындағы ежелгі адамдар
Мезолит заманының табиғи - климаттық жағдайы
Орта тас ғасырының ерекшеліктері, қоғамдағы өзгерістер, егіншілік пен мал шаруашылығының қалыптасуы туралы әңгімелеу, сызба түрінде түсіндіре отыртып, оқушылардың білімдерін жетілдіру, белсенділігін арттыру, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Қола дәуірі Қазақстан терреториясында
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 7 орта мектептің тарих пәні мұғалімі Епенова Самал
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.