Нүктелі үтір
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ тілі 9 сынып
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министрі Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы. Астана, 2015
Оқулық: Р. Әмір, Атабаева М. Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 9 - сыныбына арналған оқулық. – Алматы. Мектеп, 2013ж.
Сабақтың тақырыбы: Нүктелі үтір
Мақсаты:
Нүктелі үтірдің қойылу орындарын меңгереді. Өзіндік ой - пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіреді. Шығармашылық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру
Құрал жабдықтар: Сурет салатын қағаз, фломастер, мәтіндер жазылған қағаз
Әдіс - тәсілдері: «Сыныптағы заттар»,»Қабырғадағы сұрақ», «Тұжырымдамалық карта», «Көрме», «Бес саусақты эссе», «Тоғысқан пікірталас», «Ақпараттық кеш».
Білу
1. Сәлемдесу. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.
Мақсаты: Оқушыларды әсемдікке бағыттау, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
2. «Өз жұбыңды тап!» ойыны арқылы топқа бөлу:
Ертең ел жайлауға көшеді. /нүкте/
2. Есен – саумысың? / сұраулы/
3. Қош келдің, ағатай! /леп/
4. Тақыр жерге су төксең, тайғақ болар Жаманға сырыңды айтсаң, тар жерде айғақ болар /нүктелі үтір\
1. Баланың добы далада қалды /Нүкте/
2. Мал - жан аман ба /сұраулы/
3. Алақай, әжем келді /лепті\
4. Құбылып Бурыл гуледі Тау мен тасты өрледі Төрт аяқты сермеді / нүктелі үтір/
- Қандай тыныс белгісімен сендер таныс емессіңдер?
- Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай?
- Сабаққа қандай мақсат қоямыз?
Түсіну
Үй жұмысын «Қабырғадағы сұрақ» әдісі арқылы тексеру.
Мәтін тарату
Мақсаты: Талқылай отырып, нақты не тұспалданған, қысқаша қалай түсіндіре алатынын көрсету.
Қолдану
Семантикалық картамен жұмыс
Мақсаты: Нақты проблеманы аша алуға, қандай өмірлік жағдайлармен байланысы бар екенін көрсете алу.
Талдау
Оқулықпен жұмыс: 197 - жаттығу. 204 бет
Интербелсенді тақтадан жаттығу бойынша ауыспалы сөздерді көрсету
Мақсаты: Алған білімді тәжірибеден өткізу, әр саусақтың міндетін неліктен қойғанын зерделеу.
Нүктелі үтір. жүктеу
Қазақ тілі 9 сынып
Бағдарлама: ҚР Білім және ғылым министрі Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім беру академиясы. Астана, 2015
Оқулық: Р. Әмір, Атабаева М. Қазақ тілі. Жалпы білім беретін мектептің 9 - сыныбына арналған оқулық. – Алматы. Мектеп, 2013ж.
Сабақтың тақырыбы: Нүктелі үтір
Мақсаты:
Нүктелі үтірдің қойылу орындарын меңгереді. Өзіндік ой - пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Адамға тән қасиеттерді бойына сіңіреді. Шығармашылық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгеру
Құрал жабдықтар: Сурет салатын қағаз, фломастер, мәтіндер жазылған қағаз
Әдіс - тәсілдері: «Сыныптағы заттар»,»Қабырғадағы сұрақ», «Тұжырымдамалық карта», «Көрме», «Бес саусақты эссе», «Тоғысқан пікірталас», «Ақпараттық кеш».
Білу
1. Сәлемдесу. «Сыныптағы заттар» ойыны арқылы жағымды психологиялық ахуал орнату.
Мақсаты: Оқушыларды әсемдікке бағыттау, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
2. «Өз жұбыңды тап!» ойыны арқылы топқа бөлу:
Ертең ел жайлауға көшеді. /нүкте/
2. Есен – саумысың? / сұраулы/
3. Қош келдің, ағатай! /леп/
4. Тақыр жерге су төксең, тайғақ болар Жаманға сырыңды айтсаң, тар жерде айғақ болар /нүктелі үтір\
1. Баланың добы далада қалды /Нүкте/
2. Мал - жан аман ба /сұраулы/
3. Алақай, әжем келді /лепті\
4. Құбылып Бурыл гуледі Тау мен тасты өрледі Төрт аяқты сермеді / нүктелі үтір/
- Қандай тыныс белгісімен сендер таныс емессіңдер?
- Ендеше бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай?
- Сабаққа қандай мақсат қоямыз?
Түсіну
Үй жұмысын «Қабырғадағы сұрақ» әдісі арқылы тексеру.
Мәтін тарату
Мақсаты: Талқылай отырып, нақты не тұспалданған, қысқаша қалай түсіндіре алатынын көрсету.
Қолдану
Семантикалық картамен жұмыс
Мақсаты: Нақты проблеманы аша алуға, қандай өмірлік жағдайлармен байланысы бар екенін көрсете алу.
Талдау
Оқулықпен жұмыс: 197 - жаттығу. 204 бет
Интербелсенді тақтадан жаттығу бойынша ауыспалы сөздерді көрсету
Мақсаты: Алған білімді тәжірибеден өткізу, әр саусақтың міндетін неліктен қойғанын зерделеу.
Нүктелі үтір. жүктеу
Жаңалықтар
Нүктелі үтір
Нүктелі үтірдің қойылу орындарын меңгереді. Өзіндік ой - пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
нүктелі қағазда кесінділер, түзулер мен геометриялық фигураларды орны, қозғалыс және бағыты бойынша нұсқаулыққа сәйкес сызу.
Қола дәуіріндегі Қазақстан
Қола дәуіріне қысқаша сипаттама беру, өндіріске металл құрал - саймандардың туралы білім алу.
Әңгімедегі халықтар достығы
Әңгімедегі ұлттар арасындағы қарым - қатынасты түсіне білуге, ұлтына, дініне, салтына қарамастан бір - бірінің арасындағы байланысты ұғына білуге үйрету, өз ойын жүйелі жеткізуге, өзінше ой түйіп, ой - қиялына ерік беру, іздендіру, шығармашылық
Нүктелі нота
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Қожбанбет би атындағы орта мектептің музыка пәні мұғалімі Абидоллаева Мерует Әшімқызы
Астана – бас қала
Балқаш қаласы, С. Сейфуллин атындағы №7 мектеп – гимназиясы бастауыш сынып мұғалімі Тлеукулова Қымбат Абетовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.