Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Мектеп өмірі тақырыбында эссе жазу

12 ақпан 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
5 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп – өмірі. Әдепті бала – арлы бала
Сабақтың тақырыбы: «Мектеп өмірі» тақырыбында эссе жазу
Оқу бағдарламасына сілтеме Ж2. Эссе жазу
Сабақтың мақсаттары: Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.
Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Бағалау критерийлері • Мектеп үйірмелерін сипаттап жазады.
• Мәтін құрылымын сақтайды.
Дескриптор - мәтінде үйірмелерді сипаттауда сын есімдерді дұрыс қолданады;
- берілген тірек сөздерді қолданады;
- мәтін құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтайды.
Тілдік мақсаттар Жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
«Менің ойымша...», «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»,
«Оны мен мына фактілермен дәлелдей аламын...»,

Сабақта жүзеге асырылатын құндылықтар: Ынтымақтастық, өзіне және өзгелерге құрмет құндылықтарын дамыту сабақ барысында іс - жүзінде асырылады.
Пәнаралық байланыстар: Жазылым барысында әдебиет теориясымен байланыстырылады.
АКТ қолдану дағдылары: Оқушыларға берілетін тапсырмалар үшін презентация қолданылады.
Осыған дейін меңгерілген білім: Алдыңғы сабақта мектеп өмірі туралы жалпы түсінік алған, бұл сабақта жазылым дағдысы арқылы білімдерін жетілдіре алады.

Сабақтың басы 6 минут
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жаңа сабақтың мақсаты мен бағалау критерийін таныстырамын, үй тапсырмасын пысықтаймын.
Қызығушылықты ояту.
Мақал – мәтелдерді жалғастыр.
1. Мектеп – кеме,... (білім - теңіз)
2. Оқусыз білім жоқ,... (білімсіз күнің жоқ)
3. Оқу – инемен... (құдық қазғандай)

Сабақтың ортасы 10 минут
II. Эссенің жазылу талаптарын түсіндіру
Эссе жазуда абзац құрылымын ескеру.
Абзац жазудың негізгі шарттары.
Мәтіндер негізінен бірнеше абзацтан тұрады.
Бір абзацта бір ой толықтай ашып жазылады.
Әр абзац тақырыптық сөйлемнен, қолдаушы сөйлемнен және қорытынды сөйлемнен тұрады.
Тақырыптық сөйлем – абзацтың негізгі идеясын көрсетеді.
Қолдаушы сөйлемдер – тақырыптық сөйлемдегі ойды ашатын сөйлемдер.
Қорытынды сөйлем – абзацтағы ойды қорытындылайтын сөйлем.
Сонымен қатар, ойды толықтыру үшін деректер мен мысалдарды да қосуға болады.
Ең бастысы абзац жаңа азат жолдан басталып жазылады.
Эссенің жазылу жоспары:
- Кіріспе (эссенің 30 % көлемі)
- Негізгі бөлім (эссенің 60 % көлемі);
- Қорытынды (эссенің 10 % көлемі);

Мектеп өмірі тақырыбында эссе жазу. жүктеу
2 363
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
Сыныптағы танысу. Сөйлем.
тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну.
Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын
Сауда жасай білесің бе? Сауда жасаймын
Сауда жасаймын тақырыбында мәтінді тыңдап, мазмұнын түсіну.
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Кейіпкерлердің киімін, әшекей бұйымдарын суреттеймін
Уақыт алтыннан қымбат
Уақыт алтыннан қымбат
Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Қазақтың қадірлі қызы
Қазақтың қадірлі қызы
Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді, қосымша ақпаратты анықтай алады, мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады, мәтін құрылымын сақтайды, құрылымына сәйкес жоспар құрай алады.
Ж. Аймауытов Қартқожа
Ж. Аймауытов Қартқожа
Көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап, өз пікірін қорғауға дағдыланады. Шығарманың көркемдік ерекшеліктерін сипаттай алады.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×