Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы
Тақырыбы: Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы
Мақсаты: Оқушыларды Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданыла - тын әдіс - тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, «Крестиктер - нөлдіктер» әдісі, «Ептілер, жүйріктер, алғырлар».
Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг
- Сәлемдесу
- Түгелдеу
- Топқа бөлу (мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)
Білу
Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу.
Үй тапсырмасын қайталау.
Түсіну
«Ептілер, жүйріктер, алғырлар» өткен тақырыппен жаңа тақырып үшін.
Қолдану
Венн диагамманы талдау.
Сергіту сәті
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау. Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығуды жасайды.
Талдау Тақырыпты талдау үшін тапсырмалар пайдалну мақсатында «Крестиктер - нөлдіктер» әдісін пайдаланамын. Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады.
Топ бойынша тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты кеңінен талдап шығады.
Жинақтау
Жаттығу жұмыстары
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жұмыстарын орындайды. Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды.
Бағалау Өзін - өзі бағалау
(2 мин).
Бағдарша, бағалау парақшалары.
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Өзін - өзі топпен бағалайды.
Рефлексия
Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру.
Солтүстік Қазақстан облысы,
Мамлютка қаласы, Мамлют ауданы
Мамлют қазақ мектеп-интернатының тарих пәнінің мұғалімі
Байкенова Эльмира Кентайқызы
Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы. жүктеу
Мақсаты: Оқушыларды Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету.
Күтілетін нәтиже: Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданыла - тын әдіс - тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, «Крестиктер - нөлдіктер» әдісі, «Ептілер, жүйріктер, алғырлар».
Ұйымдастыру кезеңі:
Тренинг
- Сәлемдесу
- Түгелдеу
- Топқа бөлу (мозайка арқылы 3 топқа бөлінеді)
Білу
Қызығушылықтарын ояту
Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу.
Үй тапсырмасын қайталау.
Түсіну
«Ептілер, жүйріктер, алғырлар» өткен тақырыппен жаңа тақырып үшін.
Қолдану
Венн диагамманы талдау.
Сергіту сәті
«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау. Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығуды жасайды.
Талдау Тақырыпты талдау үшін тапсырмалар пайдалну мақсатында «Крестиктер - нөлдіктер» әдісін пайдаланамын. Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады.
Топ бойынша тапсырмаларды орындау арқылы тақырыпты кеңінен талдап шығады.
Жинақтау
Жаттығу жұмыстары
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жұмыстарын орындайды. Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды.
Бағалау Өзін - өзі бағалау
(2 мин).
Бағдарша, бағалау парақшалары.
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату. Өзін - өзі топпен бағалайды.
Рефлексия
Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну. Ұсынылған стикерді толтыру.
Солтүстік Қазақстан облысы,
Мамлютка қаласы, Мамлют ауданы
Мамлют қазақ мектеп-интернатының тарих пәнінің мұғалімі
Байкенова Эльмира Кентайқызы
Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы. жүктеу
Жаңалықтар
Физикалық шамалар. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі
Физикалық шаманы өлшеу туралы, физикалық шаманың мәні туралы түсініктің қалыптасуы, бөліктің құнын анықтауды үйрену.
Абылай хан билігі тұсындағы қазақ хандығы
Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Абылайды осындай дәрежеге көтерген деректерді ашу;
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Елдің жаңа орталығы – Астана
Қазіргі Елорда Астана қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, Елорда жайында білімдерін кеңейтуге жағдай жасау.
Абылай хан, өмірі мен саяси қызметі
Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Абылайды осындай дәрежеге көтерген деректерді ашу;
Абылай хандығы. Қазақтардың Е.И.Пугачев басқарған шаруалар соғысына қатысуы
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы, №32 Жалпы орта мектеп-гимназиясы Тарих пәнінің мұғалімі Мусина Гүлшара Құралқызы Сабақ тақырыбы: Абылай хандығы. Қазақтардың Е.И.Пугачев басқарған шаруалар соғысына қатысуы. Сырым Датұлы басқарған Кіші жүз қазақтарының
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.