Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жақсы мінез

29 тамыз 2018, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Тақырыбы: Жақсы мінез
6 сынып
SMART мақсаттары: Тақырып бойынша сұрақтарға жауап беру, «ойлан - жұптас - топтас» стратегиясы бойынша жұмыс орындау, мәтінді мәнерлеп түсініп оқу, жеке сөздер, сызбалар, суреттер бойынша сөйлемдерді дұрыс құрастыру.
Күтілетін нәтиже: Барлығы: мәтінді түсінеді, сурет бойынша сөйлейді, сөйлем құрастырады.
Көпшілігі (А, В): өлеңді мәнерлеп оқиды, сөйлемдерді қатесіз жазады, жеке, жұппен, топпен жұмыс істей алады.
Кейбіреуі (А): топты басқара отырып, В, С топтарының оқушыларын ауқымды көмек көрсетеді, тақырып бойынша өз ойларын толық жеткізе алады.
Тілдік мақсаттар:
- мәтінді тыңдайды, түсінеді, сызба, сурет бойынша сөйлейді, сұрақтарға жауап береді.
- Жақсы, жаман, гүл, мінез, адам сөздерімен, тірек сызба бойынша пайдаланып сөйлем құрастырады.
- Мәтінді мәнерлеп оқып машықтанады, қатесіз жазады.
Алдыңғы оқу: Әдептілік деген не? Жақсы бала қандай болуы керек? Жақсы мінез қалай қалыптасады? Жақсымен жаманды қалай айырамыз?
Басталуы (қызығушылықты ояту) 5 мин
*Сұраққа жауап бере отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайық.
Әдептілік деген не?
Жақсы бала қандай болуы керек?
Жақсы мінез қалай қалыптасады?
Жақсымен жаманды қалай айырамыз?
Мінезі жақсы деген сөз тіркесін қалай түсінесің?

*1 - тапсырма. «Әрине» өлеңін оқып, танысайық,. осы сөздерді пайдаланып сабақтың тақырыбын анықтайық.
«Әрине»
Осы сөзді Өмірбек
Қолданады көбірек.
Айтқаныңның бәріне
Жауабы сол:
- Әрине.
- Сүт ішкізші сәбиге,-
Десең болды:
- Әрине.
- - Қолғабыс ет кәріге,-
- Десеңтағы:
- - Әрине,
- Сөйтіп жаңа сөзге еріп,
- Кетті өзі де өзгеріп,
- Мақұл десе бәріне,
- Жақсы мінез әрине.
Ортасы (мағынаны тану) 20 мин
2 - тапсырма. Берілген анықтаманы көшіріп жаз.
143 - бет (І топ)
Жақсы мінез - байлық. Мұндай мінзе үй ішіне, айналасына қайырымды, мейірімді, үлкенді құрметтейтін, кішіге ізет жасайтын, кішіпейіл адамға тән.
2 - тапсырма. Әңгімені оқып, өзге топтарға түсіндір (ІІ топ)
Обал
Менікөргенде кішкентай қара бала жылап жіберді.
- Өй батыр, неге жыладың? Біреу жәбірледі ме?
- Жоқ, аға, қарным ашты.
- Үйіңді таба алмай жүрсің бе?
- Жоқ, мен 15 пәтерде тұрамын, Мына балапанды мысық жеп қоя ма деп........
- мұны қайдан алдың?
- Бірінші қабаттың балконынан.
- Үйіңе апармадың ба?
Мұғалім: Есмағанбетова Қ. Ә.
Жақсы мінез. жүктеу
1 279
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ө. Тұрманжанов «Құс ұясын бұзбайық»
Ө. Тұрманжанов «Құс ұясын бұзбайық»
Оқушылар оқыған мәтінді түсінеді, өз ойларын еркін айта алады, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады, өз - өздерін бағалай алады.
Қасым Аманжолов Көктем
Қасым Аманжолов Көктем
Өлең мазмұнын түсініп, мәнерлеп және нақышына келтіріп оқиды.
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Жемістер мен көкөністерді ажыратады. Дауысты дыбыстарды ажыратып жазады
Астана
Астана
Астана сөздің синонимі қандай сөз? /елорда, бас қала /
Астана – көрікті қала
Астана – көрікті қала
Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар істей алады: Сурет бойынша мәтін құрастырады. Оқушылардың көпшілігі істей алады: Берілген мәтіннің мазмұнын түсініп, ойын жеткізеді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×