Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47

Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»

14 сәуір 2017, Жұма
Үздік ұстаз бәйгесіне
Мағжан Жұмабаев «Мен жастарға сенемін»
7 сынып
Оқу мақсаты: Ж3 көркемдегіш құралдары қолданып, жазу материалдағы оқиға мазмұнын салыстырады, қазіргі өмірмен байланыстырып, мәтін жазады
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: Мағжан Жұмабаевтың «Мен жастарға сенемін» атты өлеңін тыңдайды, оқиды, мазмұнын түсінеді; көркемдегіш құралдарды табады

Оқушылардың көпшілігі: өлең мәтініндегі негізгі сөзді табады, оны топтастырады, өлең мәтіні бойынша сұрақтарға жауап бере алады, көркемдегіш құралдарды табады, сөйлем жазады

Кейбір оқушылар орындай алады: өлеңнің негізгі мазмұнын түсінеді, жаңа сөздерді және көркемдегіш құралдарды қолданып, қазіргі өмірмен байланыстырады, өз ойларын мәтін түрінде жазады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Мағжан Жұмабаевтың «Мен жастарға сенемін» өлеңін мәнерлеп оқуды, мазмұнын түсінуді, көркемдегіш құралдарды қолданып, өз ойларын мәтін түрінде жазуды меңгереді.

Мәтін жазуға арналған қажетті сөз тіркестері: айбатты, қайратты, күшті, білімді, болашақ
Талқылауға арналған сұрақтар:
• Ақын неліктен жастарға сенеді?
• Қазіргі заманғы жастар қандай?
• Мағжан жырлаған жастар мен қазіргі жастарды салыстырып бере аласың ба?
Пәнаралық байланыстар: қазақ әдебиеті, өзін - өзі тану

Алдыңғы оқу
Қызығушылықты ояту (5 мин)
Экранда көрсетілген портреттер арқылы өткен сабақта өмірі және
шығармашылығымен алдыңғы сабақта танысқан бейнені тап.
Шәкәрім Құдайбердіұлы, Ахмет Байтұрсынұлы,
Міржақып Дулатұлы, Жүсіпбек Аймауытұлы, Мағжан Жұмабаевтың портреттері берілген.

Оқушыларды топқа бөлу
Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы білгендерін «Дара диаграмма» графикалық органайзері арқылы көрсетеді.
Сабақ тақырыбы анықталады, мақсаты хабарланады.
Бағалау дескрипторлары тақтада көрсетіледі.

Сабақтың басы (10 мин)
Мағынаны тану
Бүгінгі сабақ не туралы болуы мүмкін?
Алфавиттік рет бойынша буындарды жинау
арқылы бүгінгі оқитын өлеңнің тақырыбымен
танысу
ТАР - Б, МІН - Д, МЕН - А, ҒА - В, ЖАС - Ә,
НЕ - Ғ, СЕ - Г
«МЕН ЖАСТАРҒА СЕНЕМІН» өлеңі

1 - тапсырма Өлең мәтінімен жұмыс
«Мен жастарға сенемін»
Өлең мәтінін аудио құралдан тыңдау, экраннан көру, көре, тыңдай отырып, «Түртіп алу стратегиясын» қолдану арқылы өлең мәтіндегі жаңа сөздерді, сөз тіркестерін, көркемдегіш сөздерді жазып отыру
арыстандай айбатты
жолбарыстай қайратты
Алаш қырандай күшті

2 - тапсырма
Өлеңді тыңдағаннан кейін, 1 - топ көркемдегіш құралдарды пайдаланып, «Жастар» сөзіне ассоциациялық карта толтырады, 2 - топ
«Хикая картасын» толтырады, үшінші топ «Мағжан жырлаған жастар», «Қазіргі заманғы жастар» туралы «Венн диаграмасын» жазады.
«Венн диаграмасы» стратегиясын қолдану.
Мағжан жырлаған жастар
Қазіргі заманғы жастар

3 - тапсырма
«ПИРАМИДА» әдісі арқылы өлең мәтіні бойынша ең таңдаулы, үздік сұрақты анықтайық.
І - ІІ топқа тапсырма беріледі.
Жауап үлгілері:
Мағжан Жұмабаев шығармаларының тақырыптары әр түрлі. Оның «Мен жастарға сенемін» өлеңі жастарға арналған. Ақын жастарды арыстанға, жолбарысқа, жас қыранға теңеген. Қазіргі заманғы жастар білімді, ойшыл, техникаға жақын, көп тілді меңгерген, шетелдерде де білім алады. Біз жастарға сенеміз.
Жастар - мемлекет болашағы.

ІІІ топ «Сендірерлік дәлел» арқылы
мәтін құру
Менің ойымша…/Отан, ел, аға буын жастарға сенеді/
Мынаны естен шығармау қажет… /Жастар - Мемлекеттің болашағы/
/Жас болғанына қарамастан …/олар білімді, жан - жақты дамыған /
Жан - жақты болса да олар өмірде қиындықтарға да кездеседі.
Яғни …/жастар қиындыққа төзімді болулары керек /
Мен жастарға сенуге болады …деген тұжырымға келемін.
ВИДЕО көру

«Баяндамашының кері байланысы» /барлық оқушылар орындайды/
І топ - 1 шумақ
ІІ топ - 2 шумақ
ІІІ топ - 3 шумақ

«Екі түрлі түсініктеме күнделігі» стратегиясы арқылы кері байланыс жасау
Үйге тапсырма: «Қазіргі заманғы жастар қандай болуы керек?» тақырыбында ойларыңызды жазыңыздар.

Шығыс Қазақстан облысы, Бородулиха ауданы,
Коростели ауылы, «Коростели орта мектебі» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Сулейменова Светлана Биймурзиновна

Толық нұсқасын жүктеу
6 556
12
5 дауыс
Оқи отырыңыз
Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі
Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі
Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын тұрғысынан ойлануға, шығармашылық ізденуге
«Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік
«Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік
- саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы
Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы
Поэманың мазмұнын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасауға, жалпы болжам жасап, ой қорыта білуге үйрету.
М. Жұмабаев. Қазақ тілі
М. Жұмабаев. Қазақ тілі
Мағжан ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мәлімет бере отырып өлеңнің тақырыбын, идеясын ашу, тіл тазалығы, тіл байлығы жайлы түсіндіру.
Ж. Әбдірашев «Отан» Тасымал
Ж. Әбдірашев «Отан» Тасымал
Өлеңнің мазмұнымен таныстырып, «Отан» сөзінің мағынасын ашу. Тасымал туралы алған білімдерін толықтыру. Өлеңнің мазмұнын талдау арқылы оқушылардың ойлау, ойын тұжырымдау қабілетін, мәнерлеп оқу дағдысын арттыру.
Пікірлер (12)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Сабақ қазіргі заманға сай құрастырылған. Оқушыларды ізденімпаздыққа баулиды, Өз ойларын жеткізе білуге және мәтін құрай отырып, өз ойын білдіруге жетелейді.
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Өз сабағыма өзім баға қойғаным дұрыс болар ма екен? Жалпы бұл сабақ арқылы оқушылар қазақтың белгілі ақыны Мағжан Жұмабаевтың танымал өлеңін талдау барысында түрлі стратегияларды қолданып, сабақ мақсатын орындай алды деп есептеймін.
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Өз сабағыма өзім баға қойғаным дұрыс болар ма екен? Жалпы бұл сабақ арқылы оқушылар қазақтың белгілі ақыны Мағжан Жұмабаевтың танымал өлеңін талдау барысында түрлі стратегияларды қолданып, сабақ мақсатын орындай алды деп есептеймін.
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Оқушылар сабақ барысында өлең мәтіні бойынша көркемдегіш құралдары қолданып, жазу материалдағы оқиға мазмұнын салыстырады, қазіргі өмірмен байланыстырып, мәтін жазады
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Оқушылар сабақ барысында өлең мәтіні бойынша көркемдегіш құралдары қолданып, жазу материалдағы оқиға мазмұнын салыстырады, қазіргі өмірмен байланыстырып, мәтін жазады
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Оқушылар сабақ барысында өлең мәтіні бойынша көркемдегіш құралдары қолданып, жазу материалдағы оқиға мазмұнын салыстырады, қазіргі өмірмен байланыстырып, мәтін жазады
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Сабақ жақсы құрылған деп есептеймін. Түрлі стратегиялар қолданылған. Сабақ өз мақсатына жетті. "5" деген баға қоюға болады.
Сулейменова Светлана Биймурзиновна
Cабақ жақсы құрылған деп есептеймін. Түрлі стратегиялар қолданылған. Сабақ өз мақсатына жетті. "5" деген баға қоюға болады.
Айнұр Сериковна
Айнұр Сериковна Қонақ 30 сәуір 2017 08:23
0
Cабақ жақсы құрылған деп санаймын. Түрлі стратегиялар тиімді қолданылған. Сабақ өз мақсатына жетті. "5" деген баға қоюға болады.
Алтынгуль Сагатбековна
Алтынгуль Сагатбековна Қонақ 30 сәуір 2017 22:56
1
Сабақ жақсы құрылған. Түрлі стратегиялар тиімді қолданылған.Сабақ өз мақсатына жетті. "5" деген баға қоямын.
Алтынгуль Сагатбековна
Алтынгуль Сагатбековна Қонақ 30 сәуір 2017 23:06
1
Сабақ жақсы құрылған.Түрлі стратегиялар тиімді қолданылған.Сабақ мақсатына жетті. "5" деген баға қоямын.
Алтынгуль Сагатбековна
Алтынгуль Сагатбековна Қонақ 30 сәуір 2017 23:08
0
Сабақ жақсы өтті. Сабақ өз мақсатына жетт.