Төртбұрыштар тарауын қайталау
Тақырыбы: Төртбұрыштар тарауын қайталау
Мақсаты: 1) Төртбұрыштар тарауын қайталауға есептер шығару, білімдерін жүйелеу;
2) Төртбұрыштар анықтамасын, қасиеттерін есептер шығаруда қолдану машығын дамыту;
3) Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, ойын ашық айта білуге баулу;
Сабақ типі: білімді бекіту.
Сабақ түрі: білім мен дағдыны қорытындылау, жүйелеу сабағы.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Қолданылатын стратегиялар: ой толғаныс, топтастыру, семантикалық карта.
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі.
Мағынаны ажырату.
Семантикалық картамен жұмыс.
Сабақты қорыту, білім бағалау.
Үйге тапсырма беру.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 4 - 5 оқушыдан топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру, кеспелі фигуралардан таңдап топ атауларын анықтау.
Мағынаны ажырату.
Тарау бойынша қайталау.
Плакатқа әр топ аттарына байланысты білетіндерін тірек - сызба түрінде жазып, топ басшысы қорғайды.
Топ аттары: тік төртбұрыш, параллелограмм, ромб, квадрат.
Есептер шығару
Әр топ 2 тапсырмадан алып, бір топ мүшесі тақтаға орындайды.
№1. Тік төртбұрыштың периметрі 36 см, ұзындығы 12 см болса, енін табыңыз.
№2. Параллелограмның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы одан 5 см артық, периметрін тап.
№3. Ромбының қабырғасы 15 см, периметрін табыңыз.
№4. Квадраттың периметрі 48 см, қабырғасын табыңыз.
№5. Тік төртбұрыштың АС лиагоналы 12 см, АО кесіндісі неге тең?
№6. Параллелограмның бір бұрышы 720 – қа тең, қалған бұрыштарын табыңдар.
№7. Ромбының екі бұрышының қосындысы 1240 – қа тең болса, онда бұрыштарын табыңыз.
№8. Квадраттың диагоналы 14 см, ал диагоналы қабырғасы болатын екінші квадраттың периметрін табыңыз.
Мақсаты: 1) Төртбұрыштар тарауын қайталауға есептер шығару, білімдерін жүйелеу;
2) Төртбұрыштар анықтамасын, қасиеттерін есептер шығаруда қолдану машығын дамыту;
3) Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, ойын ашық айта білуге баулу;
Сабақ типі: білімді бекіту.
Сабақ түрі: білім мен дағдыны қорытындылау, жүйелеу сабағы.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Қолданылатын стратегиялар: ой толғаныс, топтастыру, семантикалық карта.
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі.
Мағынаны ажырату.
Семантикалық картамен жұмыс.
Сабақты қорыту, білім бағалау.
Үйге тапсырма беру.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 4 - 5 оқушыдан топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру, кеспелі фигуралардан таңдап топ атауларын анықтау.
Мағынаны ажырату.
Тарау бойынша қайталау.
Плакатқа әр топ аттарына байланысты білетіндерін тірек - сызба түрінде жазып, топ басшысы қорғайды.
Топ аттары: тік төртбұрыш, параллелограмм, ромб, квадрат.
Есептер шығару
Әр топ 2 тапсырмадан алып, бір топ мүшесі тақтаға орындайды.
№1. Тік төртбұрыштың периметрі 36 см, ұзындығы 12 см болса, енін табыңыз.
№2. Параллелограмның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы одан 5 см артық, периметрін тап.
№3. Ромбының қабырғасы 15 см, периметрін табыңыз.
№4. Квадраттың периметрі 48 см, қабырғасын табыңыз.
№5. Тік төртбұрыштың АС лиагоналы 12 см, АО кесіндісі неге тең?
№6. Параллелограмның бір бұрышы 720 – қа тең, қалған бұрыштарын табыңдар.
№7. Ромбының екі бұрышының қосындысы 1240 – қа тең болса, онда бұрыштарын табыңыз.
№8. Квадраттың диагоналы 14 см, ал диагоналы қабырғасы болатын екінші квадраттың периметрін табыңыз.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сақталу заңдары тарауын қайталау және есептер шығару
формулаларды есеп шығаруда тиімді пайдалану; физикалық шамалардың айырмашылықтарын анықтау;
Төртбұрыштар мен үшбұрыштарды қолдану
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың қасиеттерін, аудандарын табу формулаларын, периметірлерін есептеу формулаларын қайталай отырып, оларды қолдана білуге дағдыланады
Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Параллелограммның қабырғалары 12 см және 15 см. Үлкен қабырғаға түсірілген биіктік 8 см болса, кіші қабырғаға түсірілген биіктікті табыңдар.
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Жаңаарқа ауданы, С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Қуанышбекова Самал Көшкенқызы
Төртбұрыштар тақырыбын қорытындылау (геометрия)
Бибіжан Кәдіржанқызы Зайырбаева Қостанай облысы, Меңдіқара ауданы Боровской селосы, Ғаббас Жұмабаев атындағы Боровской орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Геометрияның негізгі ұғымдары тарауын қорытындылау
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Сағыз селосы,№9 орта мектебінің математика мен информатика пәні мұғалімі Некесова Бағила Исламқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.