Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Алматы облысы, Талдықорған қаласы,
Еркін ауылындағы №11 орта мектепте
математика пәні мұғалімі
Картамысова Асель Талгатовна
Геометрия 8 сынып
Тақырыбы: Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін есеп шығару арқылы бекіту
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Мағынаны ажырату. (Постермен жұмыс) Әр топқа конверт беріледі. Конвертте кеспелі фигуралар берілген.
• кеспелі фигураларды құрастырып, қандай фигура екендігін анықтайды;
• Анықтамасы мен оның формулаларын жазады.
4. Есептер шығару( карточкамен жүмыс)
№1
Параллелограммның қабырғалары 12 см және 15 см. Үлкен қабырғаға түсірілген биіктік 8 см болса, кіші қабырғаға түсірілген биіктікті табыңдар.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
АВ = 12 cм, ВС = 15см
ВК - биіктік, ВК=8 см
Толық нұсқасын жүктеу
Еркін ауылындағы №11 орта мектепте
математика пәні мұғалімі
Картамысова Асель Талгатовна
Геометрия 8 сынып
Тақырыбы: Паралелограмның, үшбұрыштың және трапецияның аудандары
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін есеп шығару арқылы бекіту
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық белсенділігін, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.
3. Тәрбиелік: Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді бекіту.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру.
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Мағынаны ажырату. (Постермен жұмыс) Әр топқа конверт беріледі. Конвертте кеспелі фигуралар берілген.
• кеспелі фигураларды құрастырып, қандай фигура екендігін анықтайды;
• Анықтамасы мен оның формулаларын жазады.
4. Есептер шығару( карточкамен жүмыс)
№1
Параллелограммның қабырғалары 12 см және 15 см. Үлкен қабырғаға түсірілген биіктік 8 см болса, кіші қабырғаға түсірілген биіктікті табыңдар.
Берілгені: АВСД - параллелограмм
АВ = 12 cм, ВС = 15см
ВК - биіктік, ВК=8 см
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Үшбұрыштың, трапецияның орта сызығы туралы теорема
Үшбұрыштың орта сызығы деп оның екі қабырғасының орталарын қосатын кесіндіні атайды.
Пифагор теоремасына есептер шығару
Қызылорда облысы, Жаңақорған поселкесі, №163 орта мектептің математика пәні мұғалімі Қосанова Бағила
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Қожбанбет би атындағы орта мектептің математика пәні мұғалімі Оспанбекова Гулназира Курумбайқызы
Трапецияның ауданы
Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы КММ №16 орта мектептің математика пәні мұғалімі Акимбаева Р. М.
Пифагор теоремасы
Қостанай облысы, Меңдіқара ауданы, Теңіз ауылы, Теңіз негізгі мектебінің, математика пәнінің мұғалімі Әмірбекова Гаухар
Трапеция
ШҚО, Абай ауданы, Қасқабұлақ ауылы,М.Әуезов атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Қали Орынтай Төкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.