Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Төртбұрыштар тақырыбын қорытындылау (геометрия)

23 маусым 2013, Жексенбі
Категориясы: Математика
Пән: геометрия
Сынып: 8
Тақырыбы: Төртбұрыштар тақырыбын қорытындылау
Сабақтың типі: білімді қорытындылау, қайталау, жүйелеу.
Мақсаты:
Білімділік: төртбұрыштар тақырыбында алған білімдерін еске түсіре отырып, тереңдету, қорытындылау, жүйелеу, фигуралардың қасиеттерін еске түсіре отырып есептер шығарту;
Дамытушылық: есте сақтау, сызбаларды оқу қабілеттерін, есептің шарты бойынша сызбалар салу, Венн диаграммасы бойынша фигураларды салыстыру қабілеттерін, фигуралардың қасиеттерін еске түсіру арқылы сәйкестендіре алу қабілеттерін, интернет жүйесінде жұмыс істей алу қабілеттерін дамыта отырып геометрия пәніне деген қызығушылықтарын ояту.
Тәрбиелік: ұжыммен жұмыс істей алуға, өзін және өзгені тыңдай білуге және өз ойларын толық жеткізе білуге, топтағы өздерінің орнын анықтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топ арасындағы сайыс сабағы.
Көрнекілік: интерактивті тақта, флипчарттар, бағалау парағы, фигуралардың кескіндері (сыныптағы білім алушылардың санына байланысты: трапеция, параллелограмм, ромб) білім алушыларға алдын ала берілген тапсырма бойынша презентациялары, маркерлер мен плакаттар, магниттер.

Сабақтың барысы:
№ Сабақтың кезеңдері
ҮДМ оқыту аспектісі
1 Ұйымдастыру кезеңі

1) Сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру және қайталау тақырыбын таныстыру;
2) Сабақтың өтілу барысымен таныстыру;
3) Топқа бөлу: алдымен білім алушыларды өз еріктерімен отырғызу, әр топқа фигуралардың кескіндерін (сыныптағы білім алушылардың санына байланысты: трапеция, параллелограмм, ромб) үлестіру. Білім алушылар таңдап алғаннан кейін трапеция таңдағандар І топ, параллелограмм таңдағандар ІІ топқа, ромб таңдағандар ІІІ топқа отырғызу.
4) топтың атын беру ( трапеция, параллелограмм, ромб)
5) топ басшысын сайлату ( сабақ барысында топ басшысының жұмысын қадағалау)
6) бағалау парағын үлестіру.
Топтың аты:
Басшысы:
білім алушылардың аты - жөні
Өткен тақырыпты қайталау
Есептер шығару
Суреті бойынша есепті шығар
Сәйкесін тап
Салыстыру
Бейне сұрақ
Қорытынды

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 827
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Кеңістікте екі түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы
Кеңістікте екі түзудің, түзу мен жазықтықтың, екі жазықтықтың өзара орналасуы
Кеңістікте түзулердің және жазықтықтардың өзара орналасуын модельде көрсете алу және суретін сала білу
Төртбұрыштар мен үшбұрыштарды қолдану
Төртбұрыштар мен үшбұрыштарды қолдану
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың қасиеттерін, аудандарын табу формулаларын, периметірлерін есептеу формулаларын қайталай отырып, оларды қолдана білуге дағдыланады
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Жаңаарқа ауданы, С.Сейфуллин атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Қуанышбекова Самал Көшкенқызы
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Төртбұрыштар тарауын қайталау
Алматы облысы, Панфилов ауданы, Қожбанбет би атындағы орта мектептің математика пәні мұғалімі Оспанбекова Гулназира Курумбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×