Білімің, ұшар қанатың
Сабақтың тақырыбы: «Білімің ұшар қанатың»
Мақсаты: оқушыларды тез ойлауға, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа баулу. Теориялық білімдерін кез келген жерде қолдана алуға үйрету
Түрі: Сайыс
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, сызбалар
Сабақтың барысы:
І тур. Таныстыру
ІІ тур. Математикалық оқулар
ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ
ІV тур. Кім жылдам?
V тур. Адасқан формулалар
І тур. Таныстыру (әр топ таныстырады)
ІІ тур. Математикалық оқулар (сан мен әріптерді қосып оқып мағынасын түсіндіру)
І топ
Тем+2 = М+10+ша =
40+қабат =
Б+50+ар =
М+3+е =
100+к =
7+ су=
6+бақан =
7+ген =
М+10+шақ =
«-»+ан =
1+қазан =
К+2+лік =
ІІ топ
« -» + а =
Лим+10 =
40 + буын =
Т + 10 =
3 + кір =
6 + н =
С + 10 +а =
7 + ік =
Қ + 10 + ақ =
К + 2 +л =
5 + ік =
8 + көз =
100 + дік =
ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ (Жұмбақты оқып, шешуін табу)
Өзі төрт қанатты
және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты (Инелік)
Бір, үш, бес, он,
Жиырма, елу,
Жүз, екі жүз, мың бар
Әрқайсысының құны бар (Теңгелер)
ІV тур. Кім жылдам?
І топ
Иматмеатка
Блиогоия
Рхита
Пәредт
Огергфаяи
Малақ
ІІ топ
- математика
- биология
- тарих
- дәптер
- география
- қалам
Нирофамакик - Информатика
Рақнышад - Қарындаш
Зифаки - Физика
Шғызсы - Сызғыш
Шріөгіш - Өшіргіш
Атұғшыш - Ұштағыш
V тур. Адасқан формулалар
= s: t
S=ab
V=abc
C=an C - заттың құны a - бағасы n - саны
P=2(a+b)
P=4a
S=a2
V=a3
Қорытындылау.
Мақсаты: оқушыларды тез ойлауға, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа баулу. Теориялық білімдерін кез келген жерде қолдана алуға үйрету
Түрі: Сайыс
Көрнекіліктері: Интерактивті тақта, сызбалар
Сабақтың барысы:
І тур. Таныстыру
ІІ тур. Математикалық оқулар
ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ
ІV тур. Кім жылдам?
V тур. Адасқан формулалар
І тур. Таныстыру (әр топ таныстырады)
ІІ тур. Математикалық оқулар (сан мен әріптерді қосып оқып мағынасын түсіндіру)
І топ
Тем+2 = М+10+ша =
40+қабат =
Б+50+ар =
М+3+е =
100+к =
7+ су=
6+бақан =
7+ген =
М+10+шақ =
«-»+ан =
1+қазан =
К+2+лік =
ІІ топ
« -» + а =
Лим+10 =
40 + буын =
Т + 10 =
3 + кір =
6 + н =
С + 10 +а =
7 + ік =
Қ + 10 + ақ =
К + 2 +л =
5 + ік =
8 + көз =
100 + дік =
ІІІ тур. Тапқыр болсаң талас жоқ (Жұмбақты оқып, шешуін табу)
Өзі төрт қанатты
және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты (Инелік)
Бір, үш, бес, он,
Жиырма, елу,
Жүз, екі жүз, мың бар
Әрқайсысының құны бар (Теңгелер)
ІV тур. Кім жылдам?
І топ
Иматмеатка
Блиогоия
Рхита
Пәредт
Огергфаяи
Малақ
ІІ топ
- математика
- биология
- тарих
- дәптер
- география
- қалам
Нирофамакик - Информатика
Рақнышад - Қарындаш
Зифаки - Физика
Шғызсы - Сызғыш
Шріөгіш - Өшіргіш
Атұғшыш - Ұштағыш
V тур. Адасқан формулалар
= s: t
S=ab
V=abc
C=an C - заттың құны a - бағасы n - саны
P=2(a+b)
P=4a
S=a2
V=a3
Қорытындылау.
Жаңалықтар
Математикалық эстафета
Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру; ұйымдастырушылық қабілетін дамыту; оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін - өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу;
Білімділер сайысы
Оқушылардың білім-білік дағдыларын байқау, оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру, өткен сабақты оқушы санасында бекіту.
Қызықты математика
Жамбыл облысы, Тараз қаласы, Ө. Жолдасбеков атындағы №50 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Урисбаева Жанат Алдамуратовна
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Ақмарал ауылы, Ақмарал негізгі орта мектебі КММ Математика пәні мұғалімі С. М. Дюзбаева
Тапқыр болсаң тауып көр сайысы
Қызылорда қаласы, №112 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Караулова Гүлбарам Нұрсұлтанқызы
Ерен еңбектерің жеңісің, Ерке ұлдарың жемісің
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, № 1 мектеп лицейінің математика пәні мұғалімі Дуйсенбекова Бердігул Рзаханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.