Үшбұрыштың ауданы
Атырау облысы, Жылыой ауданы
Құлсары қаласы, №1 мектеп
жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі
Тореханова Фарида
Тақырыбыы: Үшбұрыштың ауданы
Сабақ мақсаты: Оқушылардың “Үшбұрыштың ауданы” туралы алған білімдерін тереңдетіп, шығармашылықпен зерттеу және ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
Білімділік: Оқушылардың есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау мен пәнге қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық - қа, дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту.
Түрі: Жаңа материалды меңгерту сабағы
Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану
Көрнекілігі: фигуралар, суреттер, ребус, тірек - сызбалар
Пәнаралық байланыс: алгебра, сызу
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
I. Қызығушылықты ояту: Ой қозғау. Сұрақ - жауап. Семантикалық карта
ІІ. Мағынаны ажырату. Жаңа материалды меңгерту. Сергіту ойыны
ІІІ. Ой толғаныс. Практикалық жұмыс. ОЖСБ – ға дайындық
Сабақты бекіту. Бағалау. Үйге тапсырмалар беру
Ой қозғау. Тізілген тырналардың біреуі ең алдында жол көрсетіп, сосын үшбұрыш жасап ұшып бара жатады. Неге олай?
Үшбұрышты біледі ересек те, бала да,
Ал ауданын есептеу күрделірек шаруа:
Табан менен оған түскен биіктіктің көбейтіндісінің жартысы деп бағала!
1. AСBD тіктөртбұрышының АВ диагоналын жүргізсек, өзара тең 2 тікбұрышты үшбұрышқа бөлінеді, тіктөртбұрыштың ауданы S=ab болғандықтан, AСB үшбұрышының ауданы.
2. Сүйір бұрышты, доғал бұрышты әр қабырғалы үшбұрыштар аудандары
Оқудықтағы 25 – теорема бойынша:
Үшбұрыштың орта сызығы бойынша дәлелденеді.
Үшбұрыш ауданын үш қабырғасы бойынша есептеу формуласын Архимед (III ғ. б з. б.) ашқан. Бірақ оның бұл еңбегі бізге жеткен жоқ. Бұл формула Герон Александрийскийдің «Метрикасында» болған (I ғ. б. з.) және соның атымен аталып кеткен. Герон қабырғалары бүтін сан, сонымен қатар аудандары да бүтін үшбұрыштарды зерттеген. Бұл үшбұрыштар герон үшбұрыштары деп аталады. Герондықтың ең қарапайымы - мысырлық үшбұрыш.
Иррационал сандар үшін Герон формуласын шығарудың оңай жолы:
С ө з ж ұ м б а қ ш е ш у:
1. Қарама - қарсы қабырғалары параллель болатын төртбұрыш...
2. Қарсы екі қабырғасы (табандары) параллель, ал басқа екі қабырғасы (бүйір қабырғалары) параллель емес төртбұрыш...
3. Египетте қаланған, Пифагордан нәр алған...
4. Барлық қабырғалары тең болатын параллелограмм...
5. Басқа кисең бөрік, сәнді сұлу көрік...
Оқулықпен жұмыс: №234
Үшбұрыштың ауданы 36 м2. 1) Қабырғасы 12 м болса, оған түсірілген биіктікті; 2) биіктігі 4 м болса, оған сәйкес қабырғаны табыңыз.
Практикалық жұмыс:
1) Өздеріңізге берілген үшбұрыштың 2 биіктігі түсірілген, оларды пайдаланып және оларға сәйкес қабырғаларын өлшеу арқылы үшбұрыш ауданын табу формуласының дұрыстығына көз жеткізіңіздер.
2) Дайын сызба арқылы үшбұрыш
ауданын табу формуласының
дұрыстығына көз жеткізіңіздер.
ОЖСБ – ға дайындық.
Сабақты бекіту. Бағалау.
а және б сурет бойынша үшбұрыш ауданын табыңыздар.
Үйге тапсырмалар беру:
Толық нұсқасын жүктеу
Құлсары қаласы, №1 мектеп
жоғары санатты математика пәнінің мұғалімі
Тореханова Фарида
Тақырыбыы: Үшбұрыштың ауданы
Сабақ мақсаты: Оқушылардың “Үшбұрыштың ауданы” туралы алған білімдерін тереңдетіп, шығармашылықпен зерттеу және ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
Білімділік: Оқушылардың есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау мен пәнге қызығушылығын арттыру;
Тәрбиелік: Оқушыларды өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық - қа, дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту.
Түрі: Жаңа материалды меңгерту сабағы
Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану
Көрнекілігі: фигуралар, суреттер, ребус, тірек - сызбалар
Пәнаралық байланыс: алгебра, сызу
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
I. Қызығушылықты ояту: Ой қозғау. Сұрақ - жауап. Семантикалық карта
ІІ. Мағынаны ажырату. Жаңа материалды меңгерту. Сергіту ойыны
ІІІ. Ой толғаныс. Практикалық жұмыс. ОЖСБ – ға дайындық
Сабақты бекіту. Бағалау. Үйге тапсырмалар беру
Ой қозғау. Тізілген тырналардың біреуі ең алдында жол көрсетіп, сосын үшбұрыш жасап ұшып бара жатады. Неге олай?
Үшбұрышты біледі ересек те, бала да,
Ал ауданын есептеу күрделірек шаруа:
Табан менен оған түскен биіктіктің көбейтіндісінің жартысы деп бағала!
1. AСBD тіктөртбұрышының АВ диагоналын жүргізсек, өзара тең 2 тікбұрышты үшбұрышқа бөлінеді, тіктөртбұрыштың ауданы S=ab болғандықтан, AСB үшбұрышының ауданы.
2. Сүйір бұрышты, доғал бұрышты әр қабырғалы үшбұрыштар аудандары
Оқудықтағы 25 – теорема бойынша:
Үшбұрыштың орта сызығы бойынша дәлелденеді.
Үшбұрыш ауданын үш қабырғасы бойынша есептеу формуласын Архимед (III ғ. б з. б.) ашқан. Бірақ оның бұл еңбегі бізге жеткен жоқ. Бұл формула Герон Александрийскийдің «Метрикасында» болған (I ғ. б. з.) және соның атымен аталып кеткен. Герон қабырғалары бүтін сан, сонымен қатар аудандары да бүтін үшбұрыштарды зерттеген. Бұл үшбұрыштар герон үшбұрыштары деп аталады. Герондықтың ең қарапайымы - мысырлық үшбұрыш.
Иррационал сандар үшін Герон формуласын шығарудың оңай жолы:
С ө з ж ұ м б а қ ш е ш у:
1. Қарама - қарсы қабырғалары параллель болатын төртбұрыш...
2. Қарсы екі қабырғасы (табандары) параллель, ал басқа екі қабырғасы (бүйір қабырғалары) параллель емес төртбұрыш...
3. Египетте қаланған, Пифагордан нәр алған...
4. Барлық қабырғалары тең болатын параллелограмм...
5. Басқа кисең бөрік, сәнді сұлу көрік...
Оқулықпен жұмыс: №234
Үшбұрыштың ауданы 36 м2. 1) Қабырғасы 12 м болса, оған түсірілген биіктікті; 2) биіктігі 4 м болса, оған сәйкес қабырғаны табыңыз.
Практикалық жұмыс:
1) Өздеріңізге берілген үшбұрыштың 2 биіктігі түсірілген, оларды пайдаланып және оларға сәйкес қабырғаларын өлшеу арқылы үшбұрыш ауданын табу формуласының дұрыстығына көз жеткізіңіздер.
2) Дайын сызба арқылы үшбұрыш
ауданын табу формуласының
дұрыстығына көз жеткізіңіздер.
ОЖСБ – ға дайындық.
Сабақты бекіту. Бағалау.
а және б сурет бойынша үшбұрыш ауданын табыңыздар.
Үйге тапсырмалар беру:
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Иррационал теңдеулер және олардың жүйелерін шешу
Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру;
Үшбұрыштың ауданы тақырыбына есептер шығару (ашық сабақ)
Үшбұрыштың ауданын есептейтін формулалаларды пайдалану, ол формулаларды есептер шығаруда қолдана білу бейімділіктерін қалыптастыру, тақырып бойынш аалған білімдерін тереңдете түсу;
Үшбұрыштың биіктігі, биссектрисасы, медианасына есептер шығару
Үшбұрыштың биіктігі, биссектриссасы және медианасының қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруға, пәнге қызығушылығын арттыру.
Пифагор теоремасына есептер шығару
Қызылорда облысы, Жаңақорған поселкесі, №163 орта мектептің математика пәні мұғалімі Қосанова Бағила
Үшбұрыштың ауданын табуға есептер шығару
Атырау қаласы, №10 Сәбит Мұқанов атындағы орта мектеп математика пәні мұғалімі Унайжанова Аршан Закарияқызы
Пифагор теоремасы
Қостанай облысы, Меңдіқара ауданы, Теңіз ауылы, Теңіз негізгі мектебінің, математика пәнінің мұғалімі Әмірбекова Гаухар
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.