Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Математика 4 - сынып.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың геометриялық фигуралар туралы айқын түсініктерін және алғашқы ұғымдарын қалыптастырып, фигураларды бір - бірлеріне ажырата білуте үйрету.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикасын дамыту, есеп шығару құштарлығын арттыру, психикалық яғни зейін, ес, қабылдау, ой-қияли қасиеттерін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Ұлттық сана - сезімді қалыптастырады, адамгершілік асыл - қасиеттерді бойға сіңіріп, кәсіби білімділікке, халықтық дәстүрге тәрбиелеу.
Танымдылығы: Халықтың тұрмыс - тіршілігімен, өмір тәжірибесімен, кәсіби еңбегімен танысу, дүниетанымын байыту, оқудың өмірмен практикамен байланысын көрсету.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты еске түсіру.« Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері»
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу түбірі дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеу құрастыру (сурет)
х/△ = 0/△
І - кезең, « Кім жүйрік?»
Математикалық диктант.
1) Барлық фигуралар.... құралады.
2) Екі нүктемен тұйықталған түзу сызық -.... деп аталады.
Ұшы жоқ шексіз сызық,... деп аталады.
Басы бар да, ұшы жоқ шексіз түзу..., деп аталады.
Шашыраңқы орналасқан нүктелерді сызықтармен қоссак,... сызық пайда болады.
ІІ - кезең. «Есебін тапқан екі асар»
№1 есеп. Суреттен:
Нүктелерді ата
Кесінділерді ата
Бұрыштарды ата
Тік бұрыштарды ата
Шаршыларды ата
Күннің жады. Тақырып: Көркем жазу.
ІІІ - кезең. Саны бардың мәні бар.
№2есеп. Не жасаймыз?
С нүктесі арқылы нешеге бөлінеді.
Д нүктесі арқылы нешеге бөлінеді?
№3 есеп.(тақтаға) ЕК кесіндісін сыз
Сызғыштың көмегімен оны екіге бөл,
Циркульдың көмегімен қақ бөл.
№4 есеп. Тіке жауап.
Неше шаршы бар?
№5есеп( кітаппен жұмыс)
Қандай нүктелер бар?
Қайсысы АВ кесіндісіне тиісті?
Қайсысы АВ кесіңдісіне тиісті емес?
Сол нүктелерді белгіленуі бойынша оқы.
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың геометриялық фигуралар туралы айқын түсініктерін және алғашқы ұғымдарын қалыптастырып, фигураларды бір - бірлеріне ажырата білуте үйрету.
Дамытушылығы: Ақыл - ойын, логикасын дамыту, есеп шығару құштарлығын арттыру, психикалық яғни зейін, ес, қабылдау, ой-қияли қасиеттерін жетілдіру.
Тәрбиелігі: Ұлттық сана - сезімді қалыптастырады, адамгершілік асыл - қасиеттерді бойға сіңіріп, кәсіби білімділікке, халықтық дәстүрге тәрбиелеу.
Танымдылығы: Халықтың тұрмыс - тіршілігімен, өмір тәжірибесімен, кәсіби еңбегімен танысу, дүниетанымын байыту, оқудың өмірмен практикамен байланысын көрсету.
Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру.
2. Өткен сабақты еске түсіру.« Теңдеулер және оларды шешу тәсілдері»
Теңдеу дегеніміз не? Теңдеу түбірі дегеніміз не? Теңдеуді шешу дегеніміз не? Теңдеу құрастыру (сурет)
х/△ = 0/△
І - кезең, « Кім жүйрік?»
Математикалық диктант.
1) Барлық фигуралар.... құралады.
2) Екі нүктемен тұйықталған түзу сызық -.... деп аталады.
Ұшы жоқ шексіз сызық,... деп аталады.
Басы бар да, ұшы жоқ шексіз түзу..., деп аталады.
Шашыраңқы орналасқан нүктелерді сызықтармен қоссак,... сызық пайда болады.
ІІ - кезең. «Есебін тапқан екі асар»
№1 есеп. Суреттен:
Нүктелерді ата
Кесінділерді ата
Бұрыштарды ата
Тік бұрыштарды ата
Шаршыларды ата
Күннің жады. Тақырып: Көркем жазу.
ІІІ - кезең. Саны бардың мәні бар.
№2есеп. Не жасаймыз?
С нүктесі арқылы нешеге бөлінеді.
Д нүктесі арқылы нешеге бөлінеді?
№3 есеп.(тақтаға) ЕК кесіндісін сыз
Сызғыштың көмегімен оны екіге бөл,
Циркульдың көмегімен қақ бөл.
№4 есеп. Тіке жауап.
Неше шаршы бар?
№5есеп( кітаппен жұмыс)
Қандай нүктелер бар?
Қайсысы АВ кесіндісіне тиісті?
Қайсысы АВ кесіңдісіне тиісті емес?
Сол нүктелерді белгіленуі бойынша оқы.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер туралы түсінік беру, тақырып бойынша, оқушылардың білім дәрежесін анықтау, Оқушылардың ой ұшқырлығын арттыру.
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбы бойынша алған теориялық білімдерін жинақтап, формулаларды есептер шығаруда пайдалана білу дағдыларын жетілдіру.
Квадрат теңдеу. Толымсыз квадрат теңдеу
Квадрат теңдеу анықтамасын, олардың түрлерін, шешу жолдарын білуге қалыптастыру. Есеп шығаруға машықтандыру.
Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің жалпы әдістері
Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің негізгі тәсілдері бойынша білімдерін жалпылау
Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Тараз қаласы, №32 мектептің математика пәні мұғалімі Әбдраманова Жанерке Құрманбайқызы
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.