Сызықты функция және оның графигі
Сабақтың тақырыбы: Сызықты функция және оның графигі
Сабақтың мақсаты: жеңілден күрделіге көше отырып, жеке тұлғаның білім біліктіліктерін қалыптастыру, сызықты функция ұғымын енгізу үшін функцияның жалпы анықтамасын, анықтамадағы түйінді ұғымдарды қайталай отырып, сызықтық формуланы формула түрінде өрнектеу, оны есепте қолдану.
Сабақтың міндеті: а) Білімділік: әрбір оқушыға сапалы және терең білім беру, ой - өрісін кеңейту. Ақпараттық құралдар арқылы алған білімдерін есте сақтау
б) Дамытушылық: жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетілдіріп, шығармашылық
ізденісін дамыту
в) Тәрбиелік: оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін – өзі басқарып білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың әдісі: тест, деңгейлік тапсырма,
түсіндірмелі, сұрақ - жауап, ішінара іздену
Сабақтың көрнекілігі:
1. ақпараттық құралдар
2. бағалау парағы
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
II. Жаңа тақырыпты өтуге дайындық (тест)
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
IV. Сабақты бекіту.
V. Сергіту бөлімі.
VI. Сабақты қорытындылау.
VII. Оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма
I. Ұйымдастыру
а) Амандасу, сыныпты түгелдеу
б) Сабаққа әзірлікті бақылау
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сабақтың әр кезеңінде бақылаушының көмегі арқылы оқушылардың жауабын есепке алып отыру. (Бағалау парағын пайдалану)
ІІ. Жаңа тақырыпқа дайындық
Реттілік тестке жауап беру арқылы үй тапсырмасын өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау.
(Әр жауаптың артында сәйкес әріптер жасырылған)
Сабақтың мақсаты: жеңілден күрделіге көше отырып, жеке тұлғаның білім біліктіліктерін қалыптастыру, сызықты функция ұғымын енгізу үшін функцияның жалпы анықтамасын, анықтамадағы түйінді ұғымдарды қайталай отырып, сызықтық формуланы формула түрінде өрнектеу, оны есепте қолдану.
Сабақтың міндеті: а) Білімділік: әрбір оқушыға сапалы және терең білім беру, ой - өрісін кеңейту. Ақпараттық құралдар арқылы алған білімдерін есте сақтау
б) Дамытушылық: жеке тұлғаның ойлау және есте сақтау қабілетін жетілдіріп, шығармашылық
ізденісін дамыту
в) Тәрбиелік: оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа өз еркімен белсене араласуы, білімдерін көрсете алуына ықпал ету, өзін – өзі басқарып білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа материалды игерту
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың әдісі: тест, деңгейлік тапсырма,
түсіндірмелі, сұрақ - жауап, ішінара іздену
Сабақтың көрнекілігі:
1. ақпараттық құралдар
2. бағалау парағы
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру
II. Жаңа тақырыпты өтуге дайындық (тест)
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
IV. Сабақты бекіту.
V. Сергіту бөлімі.
VI. Сабақты қорытындылау.
VII. Оқушыларды бағалау
VIII. Үйге тапсырма
I. Ұйымдастыру
а) Амандасу, сыныпты түгелдеу
б) Сабаққа әзірлікті бақылау
в) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Сабақтың әр кезеңінде бақылаушының көмегі арқылы оқушылардың жауабын есепке алып отыру. (Бағалау парағын пайдалану)
ІІ. Жаңа тақырыпқа дайындық
Реттілік тестке жауап беру арқылы үй тапсырмасын өтілген тақырыптар бойынша қорытындылау.
(Әр жауаптың артында сәйкес әріптер жасырылған)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сызықтық функция және оның графигі
Бір айнымалы шаманың әрбір мәніне екінші айнымалы шаманың бір ғана мәні сәйкес болатын айнымалы шамалар арасындағы тәуелділік функция деп аталады.
Квадраттық функция және оның графигі
Квадраттық функцияның y= ax2+n y= a(x - m) 2 дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін салудағы оқушылардың білімдерін бекіту.
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Анықталған интеграл. Ньютон – Лейбниц формуласы
Анықталған интеграл ұғымына қолданылатын Ньютон - Лейбниц формуласын пайдаланып деңгейлік тапсырмалар орындай отырып жаңа білімді меңгереді. Анықталған интегралды есептеу дағдыларын қалыптасты - рады, есте сақтау қабілеттерін дамытады.
Дәрежелік функция
Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы, Бөген елді мекені, Б. Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Әшім Гүлнұр Оразбекқызы
Жай бөлшектерді азайту
Жеңілден күрделіге көше отырып, жай бөлшектерді азайту тәсілдерін көрсету және оны есептерде қолдану
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.