Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Призма. Призманың өлшемдері

18 қараша 2013, Дүйсенбі
Категориясы: Математика
І. Сабақтың тақырыбы: Призма. Призманың өлшемдері. (презентациясымен)
ІІ. Сабақтың мақсаты: Призманың және призманың өлшемдері туралы алған білімдерін нақтылау. Шығармашылық сабақ арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Сабақта алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана алуға, қажеттілігіне көз жеткізуге және теориялық білімін пайдаланып есеп шығара білуге дағдыландыру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру.
ІІІ. Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ
ІV. Сабақтың типі: Шығармашылық, қорытындылау, бекіту сабағы.
V. Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру.

2. Үй тапсырмасын тексеру. Үйден шығарған есептерін қарап шығып, түсінбеген жерлеріне шолу жасау.
3. Жаңа сабаққа қажет материалдарды қайталау:
А). Көпжақтар. 8 - беттегі суреттерді пайдаланып, өткен тақырыпты қайталау.
Ә). Призмалар туралы түсінік. 12, 13, 14 - суреттер бойынша шолу.
Б). Призмалардың макетін көрсете отырып, призмалардың түрлері, жақтары (бүйір жақтары, табандары), биіктігі, қырлары туралы қайталау.
В). Призмалардың макетін көрсете отырып, жазбалары арқылы ауданын, көлемін табу жолдарын қарастыру. (25, 26 - суреттер).
Sпр. бб=Ph ------------ Sпр. т. б.=Sпрн. бб+2Sтаб.
Vпар=abc --------------- Vпар=abc=Sh ------------ Vпр=Sтаб. H

3. Жаңа сабаққа қажет материалдарды қайталау:
А). Көпжақтар.
Ә). Призмалар туралы түсінік.
В). Призмалардың макетін көрсете отырып, жазбалары арқылы ауданын, көлемін табу жолдарын қарастыру
Sпр. бб=Ph
Sпр. т. б.=Sпрн. бб+2Sтаб.
Vпар=abc
Vпар=abc=Sh
Vпр=Sтаб. H

4. Жаңа дәріс беру. Жаңадан салынғалы отырған үйдің биіктігі 3м, ені 6м, шатырының биіктігі 2м, табанының диагоналі 10м.
Призма туралы алған білімдеріңді пайдалана отырып, салғалы отырған тұрған үйге қанша м2 шифер, табанына қанша м2 тақтай және қанша көлемде тас керек екенін есепте.

VI. Сабақты қорытындылау.
VII. оқушы білімін бағалау.
VIII. Үйге тапсырма беру.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
9 478
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тік призма, параллелепипед
Тік призма, параллелепипед
Призма анықтамасын, қырлары, жақтары, төбесі, табан анықтамасын, бүйір беті, толық беті аудандарының формулаларын білу, есептер шығаруда қолдану.
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбына есептер шығару
Параллелепипед, тік және көлбеу призмалар, пирамида, қырларының өзара орналасуы, биіктігі тақырыбын білу, жүйелеу. Логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын дамыту.
Призманың көлемі
Призманың көлемі
Тік призма және көлбеу призма туралы түсінікті пысықтау, есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Әр бір оқушының өзіндік ізденісін қалыптастыру, өз ойлырын тұжырымдап айтуды үйрету.
Беттердің қиылысу сызықтарын көріністе кескіндеу (сызудан күнделікті сабақ жоспары)
Беттердің қиылысу сызықтарын көріністе кескіндеу (сызудан күнделікті сабақ жоспары)
Бүйір жақтары горизонталь проекциялаушы фигуралар болатын алтыбұрышты дұрыс призма мен бүйір жақтары профиль проекциялаушы фигуралар болып келген бесбұрышты призманың қиылысу сызығын тұрғызу керек болсын.
Параллелепипед. Призма. Пирамида
Параллелепипед. Призма. Пирамида
Кубтың көлемін, толық бетінің ауданын, қырын, қарама - қарсы жақтарының арақашықтығың, қырының ұзындығын, пирамиданың, тік призманың толық бетінің ауданын табуды игерту.
Призма көлемі
Призма көлемі
ШҚО. Аягөз қаласы, №5 жалпы білім беретін орта мектеп»коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пәні мұғалімі Фаткулина Гүлжанат Мұратқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×