Электр қыздырғыш құралдар. Қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар
Сабақтың тақырыбы: §43 Электр қыздырғыш құралдар. Қыздыру шамдары.
§44 Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Электрқыздырғыш құралдар туралы және қыздыру шамдары жайлы оқушыларға мағлұмат беру және үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларды қыздыру элементінің қандай материалдан жасалғанын өз бетінше тапқыза отырып, білім, білік дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды сүйіспеншілікке, қабілеттілікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Интеллектуалды ойын, қорытындылау, жүйелеу сабағы
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі мен тәсілдері: түсіндірмелі, сұрақ - жауап
Көрнекіліктер: дербес компьютер, плакат, үлестірмелі материалдар, суреттер.
Пәнаралық байланыс: математика, тарих
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
a) Оқушылармен сәлемдесу;
b) Оқушыларды түгендеу;
c) Сыныпты 2 топқа бөлу; I топ:«Қыздыру шамы»; II топ:«Ток күші»;
Сайыстың жүргізілу барысымен таныстыру.
d) Оқушылардың зейінін жаңа сабаққа аудару;
II. Үй тапсырмасын тексеру: «Зеректер» аялдамасы
1. Екі топтан екі оқушыны тақтаға 29 - жаттығудың №5 - 6 есептерін орындату;
III. Жан - жақты білімін тексеру
1. «Тапсырмалар» аялдамасында екі топты құралдардың сипатын сұрау арқылы жарыстыру;
2. «Құпиялар» аялдамасында анықтама кестесін екі топқа бірдей орындату; Нәтижесін тақтаға жазу;
IV. Жаңа материалды игеруге дайындық.
Электр қыздырғыш құралдар. Қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
V. Жаңа сабақты түсіндіру: «Ақпарат» аялдамасы
Ең алғашқы электр шамдар, осы уақытқа дейін пайдаланылып жүрген, қыздыру шамдары б. т. Олардың жарық көзі адам көзінің қабылдауына оптималды б. т. Бірақ олардың елеулі кемшілігі бар: жуық шамамен олардың 95% энергиясы жылуға айналады, ал 5% ғана жарық көзінің үлесіне қалады.
Электр шамының бір ғана өнертапқышы жоқ. Шамның тарихы әр түрлі уақытта, әр түрлі адамдардың ашқан жаңалықтарының тізбегінен тұрады. Лодыгин ең бірінші болып шамға вольфрам сымын қолданды және қыздырғыш сымды спираль пішінде орауды ұсынды. Лодыгин ең бірінші шамнан ауаны сорып алды, сөйтіп ол шамның қолдану мерзімін көп есеге арттырды. Лодыгиннің тағы бір жаңалығы шамды инертті газға толтырып, қолдану мерзімін арттыруға бағытталды.
1876 жылы 23 - ші наурызда П. Н. Яблочков (1847 - 1894) дүниежүзінде бірінші болып электр шамын жасауға патент алды. Орыстың электротехнигі П. Н. Яблочков «Яблочков шамы» деп аталатын электр доғалы шам жасады. Мұндай шамдар 1878 жылы Париждің алаңдары мен көшелерінде орнатылды, ал кейін Москва мен Петербургте пайда болды.
§44 Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Электрқыздырғыш құралдар туралы және қыздыру шамдары жайлы оқушыларға мағлұмат беру және үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларды қыздыру элементінің қандай материалдан жасалғанын өз бетінше тапқыза отырып, білім, білік дағдысын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды сүйіспеншілікке, қабілеттілікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Интеллектуалды ойын, қорытындылау, жүйелеу сабағы
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі мен тәсілдері: түсіндірмелі, сұрақ - жауап
Көрнекіліктер: дербес компьютер, плакат, үлестірмелі материалдар, суреттер.
Пәнаралық байланыс: математика, тарих
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
a) Оқушылармен сәлемдесу;
b) Оқушыларды түгендеу;
c) Сыныпты 2 топқа бөлу; I топ:«Қыздыру шамы»; II топ:«Ток күші»;
Сайыстың жүргізілу барысымен таныстыру.
d) Оқушылардың зейінін жаңа сабаққа аудару;
II. Үй тапсырмасын тексеру: «Зеректер» аялдамасы
1. Екі топтан екі оқушыны тақтаға 29 - жаттығудың №5 - 6 есептерін орындату;
III. Жан - жақты білімін тексеру
1. «Тапсырмалар» аялдамасында екі топты құралдардың сипатын сұрау арқылы жарыстыру;
2. «Құпиялар» аялдамасында анықтама кестесін екі топқа бірдей орындату; Нәтижесін тақтаға жазу;
IV. Жаңа материалды игеруге дайындық.
Электр қыздырғыш құралдар. Қыздыру шамдары. Қысқа тұйықталу. Балқымалы сақтандырғыштар.
V. Жаңа сабақты түсіндіру: «Ақпарат» аялдамасы
Ең алғашқы электр шамдар, осы уақытқа дейін пайдаланылып жүрген, қыздыру шамдары б. т. Олардың жарық көзі адам көзінің қабылдауына оптималды б. т. Бірақ олардың елеулі кемшілігі бар: жуық шамамен олардың 95% энергиясы жылуға айналады, ал 5% ғана жарық көзінің үлесіне қалады.
Электр шамының бір ғана өнертапқышы жоқ. Шамның тарихы әр түрлі уақытта, әр түрлі адамдардың ашқан жаңалықтарының тізбегінен тұрады. Лодыгин ең бірінші болып шамға вольфрам сымын қолданды және қыздырғыш сымды спираль пішінде орауды ұсынды. Лодыгин ең бірінші шамнан ауаны сорып алды, сөйтіп ол шамның қолдану мерзімін көп есеге арттырды. Лодыгиннің тағы бір жаңалығы шамды инертті газға толтырып, қолдану мерзімін арттыруға бағытталды.
1876 жылы 23 - ші наурызда П. Н. Яблочков (1847 - 1894) дүниежүзінде бірінші болып электр шамын жасауға патент алды. Орыстың электротехнигі П. Н. Яблочков «Яблочков шамы» деп аталатын электр доғалы шам жасады. Мұндай шамдар 1878 жылы Париждің алаңдары мен көшелерінде орнатылды, ал кейін Москва мен Петербургте пайда болды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Электр қыздырғыш құралдар қыздыру шамдары қысқа тұйықталу балқымалы сақтандырғыштар физикадан ашық сабақ жоспары
Жаңалықтар
Ток күші. Амперметр
Алғашқы түсініктер мен ұғымдар қалыптастыру және бекіту: ток күші, анықтамасы, өлшем бірлігі, есептеу формуласы, Топтық жұмыстар кезінде өзгенің пікірін сыйлау, өз көзқарасын ұтымды жеткізе алу және оны қорғай алу машығын дамытуға жағдай жасау.
Жасанды жарық көздері
Жасанды жарық көздері туралы білім алушылардың жалпы түсініктерін қалыптастыру;
Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы №21 орта мектептің физика пәнінің мұғалімі Куванова Гулнар
Тұрақты электр тоғы тарауын қайталау
Қарағанды қаласы, №21 Негізгі мектептің физика және информатика пәндері мұғалімі Конакбаева Береке Салтанатовна
Қорғаныш құралдарының техникалық сипаттамалары
Арал көп салалы колледжінің арнаулы пән оқытушысы Гаукар Абишева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.