Көңілді тапқырлар сайысы
Сабақтың тақырыбы: "Көңілді тапқырлар сайысы "сыныптан тыс шара...
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың негізгі курстан алған білімін жетілдіру, эксперименттік тапсырмалар арқылы тәжірибе жасау, қорытынды талдау жасай білуге үйрету, берілген тапсырмалар негізінде теориялық білімін шығармашылық тұрғыда тиянақтауға мүмкіндік беру, қолдана білуге үйрету, қалыптастыру
1 - тур. «Бұл кім, бұл не?»
1. Бұл кім?
Ғылыми еңбектері механикаға, оптикаға, астрономияға, математикаға арналған.
Механиканың үш заңын ашқан
Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан. (Ньютон)
2. Бұл кім?
Дәлелденген формуласы бар
Математик, астроном
Өзінің табысына шаттанып «Таптым! Таптым!» деп айқайлаған (Архимед)
3 Бұл кім?
Өз өмірінде 40 тонна тамақ жеген
Дүние жүзінде ең ақылды жыртқыш
Қуаты орта есеппен 2, 2 Вт (Адам)
4. Бұл не?
Керекті бағытыңды көрсетеді
Алмаз бен қымбат материалды елемейді
Жолында темір кездессе бұлқына бастайды. (Компас)
5. Бұл не?
Сен оған, ол саған қарай жүреді
Ол сенен, сен одан қашасың (көлеңке)
6. Бұл не?
Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
7. Бұл кім?
Энергияның сақталу заңын тәжірибе жүзінде дәлелдеген
Электр тогының жылулық әсерін анықтаған (Джоуль)
8. Бұл кім?
Лондон корольдік ғылым академиясының құрметті мүшесі
Атом құрылысын анықтаған
Радиоактивті процестерді зерттеген (Резерфорд)
9. Бұл кім?
Әскери инженер
Электрлік және магниттік өзара әсерлесудің негізгі заңдарын тағайындаған
Үйкеліс күшіне қатысты зерттеулері арқылы аты шыққан (Кулон)
10. Шаруа адамының ұлы
Аэроклуб курсанты
Саяхатқа аттанғанда сөзі «Ал, кеттік!» (Гагарин)
11. 1643 жылы тәжрибені бірінші рет шәкірті Вивани жасаған
Ауаның салмағын есептеген
Атмосфералық қысымды өлшеген (Торричелли)
12. Бұл не?
Шам, плита жұмысын жасай қалды
Ал, оның есептен - ақ басы айналды (Электр есептегіш)
2 – тур. Полиглот
1. Пробирка – қай тілдің сөзінен шыққан?
А) латын
В) орыс
С) француз
2. Үтік...
А) түрік
В) қытай
С) латын
3. Гипотеза...
А) түрік
В) латын
С) грек
4. Ракета...
А) қытай
В) латын
С) неміс
5. Орбита...
А) қытай
В) латын
С) неміс
6. Инерция...
А) түрік
В) латын
С) грек
7. Потенциал...
А) латын
В) орыс
С) француз
8. Барометр...
А) француз
В) латын
С) грек
9. Электрон гректің қай сөзінен шыққан?
А) эбонит
В) янтарь
С) электр
10. Конденсация латынның қай сөзінен шыққан?
А) қойылту
В) сұйылту
С) булану
3 – тур. «Кім шапшаң?»
1. Автомобиль жолдың бірінші жартысын 72 км/сағ жылдамдықпен, екінші жартысын 30 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Автомобильдің барлық жол бойындағы орташа жылдамдығын анықтаңдар.
2. Массасы 500кг дененің координатасы заңдылығымен өзгеретін болса, оған әрекет ететін күштің проекциясын табыңдар.
3. Газдың массасы 3г, көлемі 50л, молекулалардың орташа квадраттық жылдамдығы 500 м/с. Газ молекуласы ыдыс қабырғаларына қандай қысым түсіреді?
4. Температурасы 70С және қысымы 1, 2*105 Па болатын көлемі 6*10 - 2м3 баллондағы NO3 азот қышқылының массасын анықтаңдар.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың негізгі курстан алған білімін жетілдіру, эксперименттік тапсырмалар арқылы тәжірибе жасау, қорытынды талдау жасай білуге үйрету, берілген тапсырмалар негізінде теориялық білімін шығармашылық тұрғыда тиянақтауға мүмкіндік беру, қолдана білуге үйрету, қалыптастыру
1 - тур. «Бұл кім, бұл не?»
1. Бұл кім?
Ғылыми еңбектері механикаға, оптикаға, астрономияға, математикаға арналған.
Механиканың үш заңын ашқан
Бүкіләлемдік тартылыс заңын ашқан. (Ньютон)
2. Бұл кім?
Дәлелденген формуласы бар
Математик, астроном
Өзінің табысына шаттанып «Таптым! Таптым!» деп айқайлаған (Архимед)
3 Бұл кім?
Өз өмірінде 40 тонна тамақ жеген
Дүние жүзінде ең ақылды жыртқыш
Қуаты орта есеппен 2, 2 Вт (Адам)
4. Бұл не?
Керекті бағытыңды көрсетеді
Алмаз бен қымбат материалды елемейді
Жолында темір кездессе бұлқына бастайды. (Компас)
5. Бұл не?
Сен оған, ол саған қарай жүреді
Ол сенен, сен одан қашасың (көлеңке)
6. Бұл не?
Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
7. Бұл кім?
Энергияның сақталу заңын тәжірибе жүзінде дәлелдеген
Электр тогының жылулық әсерін анықтаған (Джоуль)
8. Бұл кім?
Лондон корольдік ғылым академиясының құрметті мүшесі
Атом құрылысын анықтаған
Радиоактивті процестерді зерттеген (Резерфорд)
9. Бұл кім?
Әскери инженер
Электрлік және магниттік өзара әсерлесудің негізгі заңдарын тағайындаған
Үйкеліс күшіне қатысты зерттеулері арқылы аты шыққан (Кулон)
10. Шаруа адамының ұлы
Аэроклуб курсанты
Саяхатқа аттанғанда сөзі «Ал, кеттік!» (Гагарин)
11. 1643 жылы тәжрибені бірінші рет шәкірті Вивани жасаған
Ауаның салмағын есептеген
Атмосфералық қысымды өлшеген (Торричелли)
12. Бұл не?
Шам, плита жұмысын жасай қалды
Ал, оның есептен - ақ басы айналды (Электр есептегіш)
2 – тур. Полиглот
1. Пробирка – қай тілдің сөзінен шыққан?
А) латын
В) орыс
С) француз
2. Үтік...
А) түрік
В) қытай
С) латын
3. Гипотеза...
А) түрік
В) латын
С) грек
4. Ракета...
А) қытай
В) латын
С) неміс
5. Орбита...
А) қытай
В) латын
С) неміс
6. Инерция...
А) түрік
В) латын
С) грек
7. Потенциал...
А) латын
В) орыс
С) француз
8. Барометр...
А) француз
В) латын
С) грек
9. Электрон гректің қай сөзінен шыққан?
А) эбонит
В) янтарь
С) электр
10. Конденсация латынның қай сөзінен шыққан?
А) қойылту
В) сұйылту
С) булану
3 – тур. «Кім шапшаң?»
1. Автомобиль жолдың бірінші жартысын 72 км/сағ жылдамдықпен, екінші жартысын 30 м/с жылдамдықпен жүріп өтті. Автомобильдің барлық жол бойындағы орташа жылдамдығын анықтаңдар.
2. Массасы 500кг дененің координатасы заңдылығымен өзгеретін болса, оған әрекет ететін күштің проекциясын табыңдар.
3. Газдың массасы 3г, көлемі 50л, молекулалардың орташа квадраттық жылдамдығы 500 м/с. Газ молекуласы ыдыс қабырғаларына қандай қысым түсіреді?
4. Температурасы 70С және қысымы 1, 2*105 Па болатын көлемі 6*10 - 2м3 баллондағы NO3 азот қышқылының массасын анықтаңдар.
Жаңалықтар
«Көңілді тапқырлар» математикалық сайысы
«Көңілді тапқырлар» математикалық сайысы. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа,
Қысым қызықтары
Батыс Қазақстан облысы, Казталов ауданы, Бостандық орта жалпы білім беретін мектебінің физика пәні мұғалімі Муканов Жумабек Нагимович
Архимед күші. (қысқа мерзімді жоспар)
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы Ақсай қаласы, №5 ЖОББМ физика, информатика пәні мұғалімі Акашаева Л. С.
"Көңілді тапқырлар" сайысы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бірлік ауылындағы №102 орта мектебінің физика пәні мұғалімі Жанназарова Салтанат Нұрадинқызы
Бүкіләлемдік тартылыс заңы
Сарсенова Мейрамгул Арыстановна Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Ақкемер орта мектебі Мұғалімдердің «Шамшырақ» ғылыми - әдістемелік қоғамы «Талапкер» жас ұстаз мектебі
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар (тапқырлар сайысы)
Математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін тереңдету, кеңейту, есептеу дағдыларын жетілдіру
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.