Қысым
Пәні: «Физика және астрономия»
Сыныбы: 7
Тақырыбы: «Қысым» қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптардан алған білімдерін тиянақтап, оны еске түсіріп, практикада қолдана білуді үйрету.
ә) дамытушылық: білімге деген құштарлығын арттыру, ұжым болып жұмыс істеуге дағдыландыру;
Б) тәрбиелік: жауапкершілікке, тазалыққа, тәртіпке баулу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Әдіс – тәсілдері: топтық, жеке, түсіндірмелі, сұрақ - жауап;
Көрнекілігі: кеспелер, түймедақ гүлі, слайд, балық.
Пән аралық байланыс: математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
- амандасу;
- түгелдеу;
- сынып тазалығы;
- сабаққа назар аудару;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Балық аулау» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін.
Судағы балықтарды оқушылар аулайды, аулаған балығының артында тапсырма болады, сол тапсырманы оқушы орындауы керек.
Сұрақтары:
1. Архимед заңының тұжырымдамасы?
2. Лактометр дегеніміз не?
3. Архимед күші қандай шамаларға тәуелді?
4. Сұйық ішіндегі дене тепе – теңдік қалпын қандай жағдайда сақтайды?
5. Дене тығыздығы сұйық тығыздығынан артық болса, онда?
6. FA> Fa болса, онда қандай шарт орындалады?
7. Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз? (анықтамасы, мәні, анықтаған кім, құрал?
ІІІ. Практикалық бөлім:
1 кезең:«Жұлдызды аспан!»(тақтадағы жұлдыздардың артында есептер бар сол есептерді шығарған оқушы жұлдызды алады, жұлдыз түстері деңгей бойынша тапсырмалар)
І деңгей: 300 см2 ауданға 60 Н күш әрекет етеді. Қысымын анықтаңдар?
Сыныбы: 7
Тақырыбы: «Қысым» қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушылардың өтілген тақырыптардан алған білімдерін тиянақтап, оны еске түсіріп, практикада қолдана білуді үйрету.
ә) дамытушылық: білімге деген құштарлығын арттыру, ұжым болып жұмыс істеуге дағдыландыру;
Б) тәрбиелік: жауапкершілікке, тазалыққа, тәртіпке баулу.
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың типі: дәстүрлі емес
Әдіс – тәсілдері: топтық, жеке, түсіндірмелі, сұрақ - жауап;
Көрнекілігі: кеспелер, түймедақ гүлі, слайд, балық.
Пән аралық байланыс: математика
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
- амандасу;
- түгелдеу;
- сынып тазалығы;
- сабаққа назар аудару;
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
«Балық аулау» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексеремін.
Судағы балықтарды оқушылар аулайды, аулаған балығының артында тапсырма болады, сол тапсырманы оқушы орындауы керек.
Сұрақтары:
1. Архимед заңының тұжырымдамасы?
2. Лактометр дегеніміз не?
3. Архимед күші қандай шамаларға тәуелді?
4. Сұйық ішіндегі дене тепе – теңдік қалпын қандай жағдайда сақтайды?
5. Дене тығыздығы сұйық тығыздығынан артық болса, онда?
6. FA> Fa болса, онда қандай шарт орындалады?
7. Қалыпты атмосфералық қысым дегеніміз? (анықтамасы, мәні, анықтаған кім, құрал?
ІІІ. Практикалық бөлім:
1 кезең:«Жұлдызды аспан!»(тақтадағы жұлдыздардың артында есептер бар сол есептерді шығарған оқушы жұлдызды алады, жұлдыз түстері деңгей бойынша тапсырмалар)
І деңгей: 300 см2 ауданға 60 Н күш әрекет етеді. Қысымын анықтаңдар?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қатынас ыдыста. Су құбыры
Тұрмыстан, өмірден мысалдар келтіре отырып, оқушы ойын дамыту, өмірге бейімділігін арттыру.
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары
Су ішінде денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтауды үйрете отырып білім және білік дағдыларын қалыптастыру.
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету.
Архимед күші. (қысқа мерзімді жоспар)
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы Ақсай қаласы, №5 ЖОББМ физика, информатика пәні мұғалімі Акашаева Л. С.
Архимед күші
Сұйыққа немесе газға батырылған денені - сол дене ығыстырып шығарған сұйықтың немесе газдың салмағындай күш вертикаль жоғары итереді. Бұл ежелгі Грецияның ұлы ғалымы, математика механигі Архимед ашқан заң. Енді осы заңды түсіндіріп көрейік.
Денелердің жүзу шарттары
Ақмола облысы, Еңбекшілдер ауданы, Құдықағаш орта мектебінің физика және математика пәні мұғалімі Садвакасова Райхан Даулетханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.