Температура және оны өлшеу тәсілдері
Сыныбы: 8 Күні:
Сабақтың тақырыбы:
Температура және оны өлшеу тәсілдері.
Мақсаты
Температура және оны өлшеу тәсілдері жайлы түсінік беру, өз бетімен еңбектенуге үйрету және пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтижелер:
Температура ұғымын түсіндіре алады, термометр түрлерін салыстыра алады және өмірде қолдана біледі, өз ойларын еркін айта алады және қорытынды жасай біледі.
Қолданылған құрал - жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, табиғат туралы бейнеролик, кеспе қағаздар, термометр, су, стақан, түрлі түсті маркерлер.
Қолданылған модульдер:
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Білім беруде АКТ – ны пайдалану.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақ барысы:
Кіріспе
Мұғалім әрекеті:
Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
Оқушыларды жыл мезгілі (көктем, жаз, қыс, күз) арқылы 4 топқа бөлу және топ басшыны тағайындау, топ ережесін еске түсіру. Сабақ жоспарымен таныстыру, бағалау критерийімен таныстыру, бағалау парағын үлестіру.
Оқушы әрекеті:
Мұғаліммен амандасады, кезекші жоқ оқушыларды айтады, топқа бөлінеді, топтың ішінен топ басшы сайлайды, топ ережесін құрайды, оқу құралдарын дайындайды. Сабақ мақсатымен, жоспарымен, бағалау критерийлерімен танысады.
Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті:
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі. Интерактивті тақтадан көрсетіледі.
1. Жылулық қозғалыс дегеніміз не? (1б)
2. Броундық қозғалыс деген не? (1б)
3. Диффузия деген не? (1б)
4. Адам организміндегі диффузияның мәні неде? (1б)
5. Температура дене қасиеттерінің өзгеруіне әсер етеді ма? (1б)
Сабақтың тақырыбы:
Температура және оны өлшеу тәсілдері.
Мақсаты
Температура және оны өлшеу тәсілдері жайлы түсінік беру, өз бетімен еңбектенуге үйрету және пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Күтілетін нәтижелер:
Температура ұғымын түсіндіре алады, термометр түрлерін салыстыра алады және өмірде қолдана біледі, өз ойларын еркін айта алады және қорытынды жасай біледі.
Қолданылған құрал - жабдықтар:
Интерактивті тақта, компьютер, табиғат туралы бейнеролик, кеспе қағаздар, термометр, су, стақан, түрлі түсті маркерлер.
Қолданылған модульдер:
Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Білім беруде АКТ – ны пайдалану.
Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақ барысы:
Кіріспе
Мұғалім әрекеті:
Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, топтастыру.
Оқушыларды жыл мезгілі (көктем, жаз, қыс, күз) арқылы 4 топқа бөлу және топ басшыны тағайындау, топ ережесін еске түсіру. Сабақ жоспарымен таныстыру, бағалау критерийімен таныстыру, бағалау парағын үлестіру.
Оқушы әрекеті:
Мұғаліммен амандасады, кезекші жоқ оқушыларды айтады, топқа бөлінеді, топтың ішінен топ басшы сайлайды, топ ережесін құрайды, оқу құралдарын дайындайды. Сабақ мақсатымен, жоспарымен, бағалау критерийлерімен танысады.
Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті:
Үй тапсырмасын тексеру.
Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі. Интерактивті тақтадан көрсетіледі.
1. Жылулық қозғалыс дегеніміз не? (1б)
2. Броундық қозғалыс деген не? (1б)
3. Диффузия деген не? (1б)
4. Адам организміндегі диффузияның мәні неде? (1б)
5. Температура дене қасиеттерінің өзгеруіне әсер етеді ма? (1б)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Физикалық шамалар. Шамаларды өлшеу. Өлшеулер мен есептеулердің дәлдігі
Физикалық шаманы өлшеу туралы, физикалық шаманың мәні туралы түсініктің қалыптасуы, бөліктің құнын анықтауды үйрену.
Мұқағали Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»
Ана мен бала, адам мен табиғат арасындағы қарым - қатынастың жырдағы көркемдік шешімін таба білуге үйрету.
Архимед күші. (қысқа мерзімді жоспар)
Батыс Қазақстан облысы, Бөрлі ауданы Ақсай қаласы, №5 ЖОББМ физика, информатика пәні мұғалімі Акашаева Л. С.
Жылу құбылыстары тарауы бойынша қайталау – қорытынды сабағы
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы №3 Явленка орта мектебінің физика пәні мұғалімі Мустафина Балжан Әбдімәлікқызы
Температура. Оны өлшеу тәсілдері. Термометрлер
Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №147 гимназиясының география пәні мұғалімі Керимшеева Береке Рысказиевна
Температура. Температураны өлшеу әдістері
Дененің жылулық күйін сипаттайтын негізгі физикалық шама ретінде температураны енгізу, температураны өлшеу әдістерімен таныстыру, Цельций және Кельвин шкаласын енгізу; оқушылардың таным белсенділіктерін арттыру;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.