Көру, ойлау, айту!
Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Есілбай ауылы.
Өткізген мектеп психологі:
Алигожина Камшат Габдулманаповна
Дамыту сабағы 1 - 4 сынып
«Көру, ойлау, айту!»
Мақсаты: Оқушының ес арқылы ойлау, сезу және қабілеттерін дамыту.
Сабақ барысы:
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме балалар! Бүгін біз сабақта жақсы көріп, есте сақтап, ойлау үшін және жаңа сөйлемдер, сөздер білу әртүрлі қызықты ертегілер құрау үшін дамытамыз. Бұл үшін әр түрлі қызықты ойындар ойнаймыз.
1 - ойын. «Шерлок Холмс».
Бұл ойын көріп есте сақтау қабілетін дамытады. Біз барлығымыз «Шерлок Холмс» боламыз, кей біреулері ғана заң бұзушы болады. Оны кім дейміз? Қарақшылар, дұрыс.
Міне сендердің алдарыңда 5 заң бұзушы тұр, қазір сендер бұларға қарап олар қалай тұр, кімнен кейін, қалай киінген барлығын бақылап естеріңе сақтауларын керек. Енді барлығың есіктің сыртына шығасыңдар. Қазір біз қарақшыларға 3 - 5 өзгертулер жасаймыз (меняем пиджаки, галстуки, вытаскиваем воротники, изменяем прическу и. т. д). Барлығы сыныпқа кіріп қарақшылардың өзгертулерін тауып алу керек және қай ретпен тұрғанын анықтау.
Ал қазір қарақшылар сендерге арқаларын беріп тұрады және мен сұрақтар қойып отырамын сендер жауап бересіңдер.
Кімде веснушка бар?, костюмінде кімде қанша түйме?, кімнің көзі көк?, кімде галстук бар?. т.с.с. Қай оқушы сұрақтарға дұрыс жауап берді сол қарақшы болады.
2 - ойын. «Сөз және әріп».
Тақтаны төртке бөлеміз. Әр қатар бір бірімен сайысқа түседі, әр қайсыларың келіп берілген тапсырманы жазасыңдар А4 қағазға да жазуға болады.
1- тапсырма: «А» әріпі 2 рет кездесетін сөзді жазу кім көп жазады.
2- тапсырма: Ертегі, мультфильмдер көресіңдер «иә»............ оның кейіпкерлерін білесіңдер. Қазір қай топ көп ертегілер кейіпкерлерін жазады.
3- тапсырма: «А» әріпі кездеспейтін сөздерді жазу. Кім көп жазады.
4- тапсырма: Дәптер, мектеп, оқымысты,... т. б.
3- ойын. «керісінше ертегі оқу». Қандай ертегіні жақсы білесіңдер «Бауырсақ ертегісі» т. қ. Сол ертегіні керісінше айтып беру керек.
4 - ойын. («найди меня») « артығын табу».
Сөздер тақтаға немесе қағазға жазылады.
1. Қаз, үйрек, тауық, әтеш, балық. Неге? Үйткені ол......
2. Сәбіз, қияр, кәмпит, орамжапырақ, картоп. Неге?.......
3. Қасық, нан, пышақ, кесе, шаңышқы. Неге?.......
4. Қасқыр, қой, ешкі, ит, жылқы. Неге?.......
5. Көктем, жаз, аяз, қыс, күз. Неге?......
6. Жүк машина, самолет, поез, трамвай, велосипед. Неге?........
7. Көйлек, пальто, кофта, юбка, Арман. Неге?.......
5- ойын. Мұғалім төрт жол тақпақ жасырады. Тақпақта неше сөз, неше сөйлем бар сонша бала тақта алдына шығады мұғалім әр қайсысының құлағына сөздерді айтады олар өз сөздерін естеріне сақтап алады. Сыныптың ішінен бір жүргізуші таңдап алады. Жүргізуші кез келген баладан жасырған сөзін сұрайды, жүргізушінің міндеті қандай тақпақ жасырғанын тауып алу немесе сыныптағы оқушылардың біреуі жасырған тақпақты тауып алуы керек.
Туған тілім – бабам тілі – өз тілім! Туған тілім – анам тілі – өз тілім! Туған тілім – далам тілі – өз тілім! Туған тілім – адам тілі – өз тілім! т. б. өлең жолдарын қоюға болады.
6. «Керісінше» ойыны.
Ойын шарты мынадай. Мысалы: Сендер өте тәртіпсіз әдепсіз жаман бала кейіпінде өздеріңді елестетіңдерші барлық нәрсені керісінше орындайсыңдар жарайма. Мысалы отыр десем тұрасыңдар, жүгірдік десем жүресіңдер немесе тұрасыңдар, қолыңды түсір десем көтересіңдер, иә десем жоқ деп жауап бересіңдер.
8.«Ең, ең, ең» деген ойын.
Тақтаға сөздер жазылады
Өткізген мектеп психологі:
Алигожина Камшат Габдулманаповна
Дамыту сабағы 1 - 4 сынып
«Көру, ойлау, айту!»
Мақсаты: Оқушының ес арқылы ойлау, сезу және қабілеттерін дамыту.
Сабақ барысы:
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме балалар! Бүгін біз сабақта жақсы көріп, есте сақтап, ойлау үшін және жаңа сөйлемдер, сөздер білу әртүрлі қызықты ертегілер құрау үшін дамытамыз. Бұл үшін әр түрлі қызықты ойындар ойнаймыз.
1 - ойын. «Шерлок Холмс».
Бұл ойын көріп есте сақтау қабілетін дамытады. Біз барлығымыз «Шерлок Холмс» боламыз, кей біреулері ғана заң бұзушы болады. Оны кім дейміз? Қарақшылар, дұрыс.
Міне сендердің алдарыңда 5 заң бұзушы тұр, қазір сендер бұларға қарап олар қалай тұр, кімнен кейін, қалай киінген барлығын бақылап естеріңе сақтауларын керек. Енді барлығың есіктің сыртына шығасыңдар. Қазір біз қарақшыларға 3 - 5 өзгертулер жасаймыз (меняем пиджаки, галстуки, вытаскиваем воротники, изменяем прическу и. т. д). Барлығы сыныпқа кіріп қарақшылардың өзгертулерін тауып алу керек және қай ретпен тұрғанын анықтау.
Ал қазір қарақшылар сендерге арқаларын беріп тұрады және мен сұрақтар қойып отырамын сендер жауап бересіңдер.
Кімде веснушка бар?, костюмінде кімде қанша түйме?, кімнің көзі көк?, кімде галстук бар?. т.с.с. Қай оқушы сұрақтарға дұрыс жауап берді сол қарақшы болады.
2 - ойын. «Сөз және әріп».
Тақтаны төртке бөлеміз. Әр қатар бір бірімен сайысқа түседі, әр қайсыларың келіп берілген тапсырманы жазасыңдар А4 қағазға да жазуға болады.
1- тапсырма: «А» әріпі 2 рет кездесетін сөзді жазу кім көп жазады.
2- тапсырма: Ертегі, мультфильмдер көресіңдер «иә»............ оның кейіпкерлерін білесіңдер. Қазір қай топ көп ертегілер кейіпкерлерін жазады.
3- тапсырма: «А» әріпі кездеспейтін сөздерді жазу. Кім көп жазады.
4- тапсырма: Дәптер, мектеп, оқымысты,... т. б.
3- ойын. «керісінше ертегі оқу». Қандай ертегіні жақсы білесіңдер «Бауырсақ ертегісі» т. қ. Сол ертегіні керісінше айтып беру керек.
4 - ойын. («найди меня») « артығын табу».
Сөздер тақтаға немесе қағазға жазылады.
1. Қаз, үйрек, тауық, әтеш, балық. Неге? Үйткені ол......
2. Сәбіз, қияр, кәмпит, орамжапырақ, картоп. Неге?.......
3. Қасық, нан, пышақ, кесе, шаңышқы. Неге?.......
4. Қасқыр, қой, ешкі, ит, жылқы. Неге?.......
5. Көктем, жаз, аяз, қыс, күз. Неге?......
6. Жүк машина, самолет, поез, трамвай, велосипед. Неге?........
7. Көйлек, пальто, кофта, юбка, Арман. Неге?.......
5- ойын. Мұғалім төрт жол тақпақ жасырады. Тақпақта неше сөз, неше сөйлем бар сонша бала тақта алдына шығады мұғалім әр қайсысының құлағына сөздерді айтады олар өз сөздерін естеріне сақтап алады. Сыныптың ішінен бір жүргізуші таңдап алады. Жүргізуші кез келген баладан жасырған сөзін сұрайды, жүргізушінің міндеті қандай тақпақ жасырғанын тауып алу немесе сыныптағы оқушылардың біреуі жасырған тақпақты тауып алуы керек.
Туған тілім – бабам тілі – өз тілім! Туған тілім – анам тілі – өз тілім! Туған тілім – далам тілі – өз тілім! Туған тілім – адам тілі – өз тілім! т. б. өлең жолдарын қоюға болады.
6. «Керісінше» ойыны.
Ойын шарты мынадай. Мысалы: Сендер өте тәртіпсіз әдепсіз жаман бала кейіпінде өздеріңді елестетіңдерші барлық нәрсені керісінше орындайсыңдар жарайма. Мысалы отыр десем тұрасыңдар, жүгірдік десем жүресіңдер немесе тұрасыңдар, қолыңды түсір десем көтересіңдер, иә десем жоқ деп жауап бересіңдер.
8.«Ең, ең, ең» деген ойын.
Тақтаға сөздер жазылады
Жаңалықтар
Қызықты ертегілер
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу, заттардың түсін, көлемін ажырата білу. Балаларға қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын молайту. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық пен
Аа әріпі. Apple, airplane сөздері
Аа әріпі. Apple, airplane сөздерін үйрету; балалардың ойлау, есту, көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту;
Көкөністі таны және оның атын ата
Көкөніс тақырыбы бойынша сөздік қорын байытып, сөйлеу барысында қолдану; көкөністерді ұстап көріп, анықтау; тілдің грамматикасын дұрыс сақтау дағдысын қалыптастыру. Ой жүгіртуін, тілді ұға білуін, көріп есте сақтауын, кіші және жалпы моторикасын
Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту
Оқушылар тапсырмаларды логикалық тұрғыдан ойлап, шешу жолдарын қарастырады, есте сақтау қабілеттері дамиды. Логикалық тапсырмалар қарапайымнан басталып күрделене береді, баланың шығармашылық қабілеттері дамиды.
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу туралы білімдерін пысықтау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3 санымен таныстыру
Қызылорда облысы, Әйтеке би кенті №28 «Ақбота» балабақшасының тәрбиешісі Сәнкебаева Нұргүл Шорақызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.