Ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынас
ТРЕНИНГ
Тақырып: Ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынас
Мақсаты: Отбасындағы ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынасты үйлесімді ету, жақсарту. Ата - ана және бала арасындағы сүйіспеншілікті сезіндіру.
Қажетті құрал жабдықтар: А 3 - форматтағы ақ қағаздар, түрлі - түсті қарындаштар мен маркерлер, қағаздан қиылған алмалар, шарлар, ватман, музыка ырғағы.
Жұмыс барысы:« Ой салу» ата - анаға көрсететін презентация
1. Психолог: Сәлемдесу сергіту: ана және бала
Амансың ба досым - қолмен амандасады
Қалың қалай? – иығынан ұстаймыз
Қайда болдың? – құлағынан ұстаймыз
Мен сені сағындым ғой - қолдарымызды жаямыз
Сен келдің - құшақтасады.
2. Тәрбиеші:«Сиқырлы сөздер ойыны»
Сиқырлы сөздерді білесіңдер ме? Қандай? Барлығың айтыңыздаршы......
- Таңертең тұрғанда аналарың не дейді?
- Қазір біз сиқырлы сөздердің көмегін көреміз! Егер мен бір нәрсені істеуді өтінемін деген сөзбен айтсам ғана орындаңдар. Егер ұмытып кетсем, орындамайсыңдар.
Тапсырма.
Өтінемін қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз.
Қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер!
Өтінемін оң қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз
Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар!
Өтінемін қолдарыңды бастарыңның артына апарыңдар түсіреміз
Өтінемін қолдарыңды белдеріңе қойыңдар
Өтінемін сол қолдарыңмен оң қолдарыңды ұстаңдар! түсіреміз
Қолдарыңды көтеріңдер!
Өтінемін қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер! түсіреміз
3. Тәрбиеші: ата - аналар үшін ойын: Өз балаңыздың 3 жақсы қасиетін айтыңыздар.
Сіз мақтан тұтатындай балаңыз шағын орталықта нені үйренді?
4. «Сөйлемді аяқта» ойыны
Алдымен анасы, содан кейін баласы айтады.
«Мен......... ұнатамын»
«Мен.......... ұнатпаймын»
5. Психолог: Жұлдызқұрт ойыны. Бір - бірімізді жақсы сезініп, бір бірімізден энергия алу үшін бір сергіту сәтін өткізейік.
Нұсқау: Қатысушылар бойларыңмен сапқа, бір - бірлеріңнің алдарыңа тұрыңдар. Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар. Шарлар алдыңғы қатысушының белі мен іштерінің арасына ұсталып тұрады. Шарларды қолмен ұстап түзеуге болмайды. Алдыңғы қатысушы шарды, қолдарын алдыға соза отырып, ұстайды. Сонымен, бір тізім шықты. Енді тізім үзілмейтіндей етіп, шеңбер жасап жүріңдер.( Қатысушылардың шарларды түсірмей жүре ала ма екендігі, балалардың өз әрекетін қалай үйренгендігін, біреуі лидер рөлін алды ма екендігі қарастырылады)
Өздеріңді жұлдызқұрттың бір мүшесі ретінде сезіндіңдер ме? Кім сезінді,
Қолдарыңды көтеріңдер.
Бұл неден көрініс береді? (мен тез жүруге қорықтым)
6. Психолог: Психологиялық сәт: Уақыты 5 минут
Қатысушылар, анасы мен баласы өмірлеріндегі ең бақытты кездерін айтады. ( Музыка ырғағы ойнап тұрады)
7. Тәрбиеші: «Өнеріңді сына»Ата - ана мен бала бірігіп өнерлерін ортаға салады
1. Биге жақын ата - ана мен баласы «Қара жорға» биін билейді.
2. Спортқа жақындар бір спорт түрін көрсетеді.
3. Шебер қолдар бар болса, шеберлігін көрсетеді. (сурет салу т. б.)
8. Психолог: «Отбасы суреті». Қатысушылар екі топқа бөлініп, бірігіп ақылдасып, қандайда бір образды ұсынады. Ватманға отбасы портретін салады. Салынған сурет талқыланады.
9. Тәрбиеші: Аналармен өзіндік жұмыс.
1. Балалармен карта ойнауға бола ма?
2. Егер бала сізге онымен бірге ойнауды өтінсе, ал сіз осы кезде теледидар көріп отырсаңыз не істеу керек?
3. Егер ойындағы кез - келген сәтсіздік балада қайғы мен уайым, жылауды туындатса не істеу керек?
Тәрбиеші: Қортынды сөз. Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» - деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы
қатарлы азамат болып өскені. Ата - ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей, мұны басқа ешбір нәрсе ауыстыру мүмкін емес. Сондықтан баладан жүрек жылуын аямай, бір сәт болса да бала көзімен қарау керек.
10. Психолог: Қоштасу рәсімі. Қатысушылар қағаздан қиылған алмаларды алады. Онда әркім бір жағымды сурет салуға, не жақсы тілек жазып, бүгінгі кешімізге естелік болатындай етіп, мына талға ілуді ұсынамыз.
№38 педагог - психолог: Абеуова Мақпал Бекболатовна
Тақырып: Ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынас
Мақсаты: Отбасындағы ата - ана мен бала арасындағы қарым - қатынасты үйлесімді ету, жақсарту. Ата - ана және бала арасындағы сүйіспеншілікті сезіндіру.
Қажетті құрал жабдықтар: А 3 - форматтағы ақ қағаздар, түрлі - түсті қарындаштар мен маркерлер, қағаздан қиылған алмалар, шарлар, ватман, музыка ырғағы.
Жұмыс барысы:« Ой салу» ата - анаға көрсететін презентация
1. Психолог: Сәлемдесу сергіту: ана және бала
Амансың ба досым - қолмен амандасады
Қалың қалай? – иығынан ұстаймыз
Қайда болдың? – құлағынан ұстаймыз
Мен сені сағындым ғой - қолдарымызды жаямыз
Сен келдің - құшақтасады.
2. Тәрбиеші:«Сиқырлы сөздер ойыны»
Сиқырлы сөздерді білесіңдер ме? Қандай? Барлығың айтыңыздаршы......
- Таңертең тұрғанда аналарың не дейді?
- Қазір біз сиқырлы сөздердің көмегін көреміз! Егер мен бір нәрсені істеуді өтінемін деген сөзбен айтсам ғана орындаңдар. Егер ұмытып кетсем, орындамайсыңдар.
Тапсырма.
Өтінемін қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз.
Қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер!
Өтінемін оң қолдарыңды көтеріңдер! түсіреміз
Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар!
Өтінемін қолдарыңды бастарыңның артына апарыңдар түсіреміз
Өтінемін қолдарыңды белдеріңе қойыңдар
Өтінемін сол қолдарыңмен оң қолдарыңды ұстаңдар! түсіреміз
Қолдарыңды көтеріңдер!
Өтінемін қолдарыңды жандарыңа қарай көтеріңдер! түсіреміз
3. Тәрбиеші: ата - аналар үшін ойын: Өз балаңыздың 3 жақсы қасиетін айтыңыздар.
Сіз мақтан тұтатындай балаңыз шағын орталықта нені үйренді?
4. «Сөйлемді аяқта» ойыны
Алдымен анасы, содан кейін баласы айтады.
«Мен......... ұнатамын»
«Мен.......... ұнатпаймын»
5. Психолог: Жұлдызқұрт ойыны. Бір - бірімізді жақсы сезініп, бір бірімізден энергия алу үшін бір сергіту сәтін өткізейік.
Нұсқау: Қатысушылар бойларыңмен сапқа, бір - бірлеріңнің алдарыңа тұрыңдар. Қолдарыңды белдеріңе қойыңдар. Шарлар алдыңғы қатысушының белі мен іштерінің арасына ұсталып тұрады. Шарларды қолмен ұстап түзеуге болмайды. Алдыңғы қатысушы шарды, қолдарын алдыға соза отырып, ұстайды. Сонымен, бір тізім шықты. Енді тізім үзілмейтіндей етіп, шеңбер жасап жүріңдер.( Қатысушылардың шарларды түсірмей жүре ала ма екендігі, балалардың өз әрекетін қалай үйренгендігін, біреуі лидер рөлін алды ма екендігі қарастырылады)
Өздеріңді жұлдызқұрттың бір мүшесі ретінде сезіндіңдер ме? Кім сезінді,
Қолдарыңды көтеріңдер.
Бұл неден көрініс береді? (мен тез жүруге қорықтым)
6. Психолог: Психологиялық сәт: Уақыты 5 минут
Қатысушылар, анасы мен баласы өмірлеріндегі ең бақытты кездерін айтады. ( Музыка ырғағы ойнап тұрады)
7. Тәрбиеші: «Өнеріңді сына»Ата - ана мен бала бірігіп өнерлерін ортаға салады
1. Биге жақын ата - ана мен баласы «Қара жорға» биін билейді.
2. Спортқа жақындар бір спорт түрін көрсетеді.
3. Шебер қолдар бар болса, шеберлігін көрсетеді. (сурет салу т. б.)
8. Психолог: «Отбасы суреті». Қатысушылар екі топқа бөлініп, бірігіп ақылдасып, қандайда бір образды ұсынады. Ватманға отбасы портретін салады. Салынған сурет талқыланады.
9. Тәрбиеші: Аналармен өзіндік жұмыс.
1. Балалармен карта ойнауға бола ма?
2. Егер бала сізге онымен бірге ойнауды өтінсе, ал сіз осы кезде теледидар көріп отырсаңыз не істеу керек?
3. Егер ойындағы кез - келген сәтсіздік балада қайғы мен уайым, жылауды туындатса не істеу керек?
Тәрбиеші: Қортынды сөз. Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген тікен менің маңдайыма кірсін» - деп перзентін әлпештеп өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні - баласының алдыңғы
қатарлы азамат болып өскені. Ата - ананың жеке басының әсері балаға күн
сәулесімен бірдей, мұны басқа ешбір нәрсе ауыстыру мүмкін емес. Сондықтан баладан жүрек жылуын аямай, бір сәт болса да бала көзімен қарау керек.
10. Психолог: Қоштасу рәсімі. Қатысушылар қағаздан қиылған алмаларды алады. Онда әркім бір жағымды сурет салуға, не жақсы тілек жазып, бүгінгі кешімізге естелік болатындай етіп, мына талға ілуді ұсынамыз.
№38 педагог - психолог: Абеуова Мақпал Бекболатовна
Жаңалықтар
Ата көрген оқ жонар
Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше екендігін түсіндіру. Жанұядағы ата - ана және бала арасындағы қарым - қатынасты нығайту. Ата - анаға деген бала махаббатын ояту. Мектеп, ұстаз, ата - ана бірлігін нығайту.
Ата - ана мен оқушы арасындағы қарым - қатынас ерекшеліктері
Ата - ана мен оқушылардың көңіл-күйлерің жақсарту, бірігіп жұмыс істеу жүйесін дамыту, ой қозғату, әдістемелік көмектер беру.
Отбасы - тәрбие бастауы
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектептің педагог – психолог, өзін - өзі тану пәні мұғалімі: Шайкова Жулдыз Алихановна
Жарасымды қарым - қатынас
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Қарашоқы орта мектебі педагог - психолог Мирзаканова Жанар Авабакриевна
өзін-өзі тану
Павлодар қаласы Қ.Бекқожин атындағы №12 ЖОМ бастауыш сынып мұғалімі Жомартова Назым Нурхасымовна Пән: Өзін-өзі тану 3-сынып Сабақтың тақырыбы:Ұл бала мен қыз бала Сабақтың мақсаты: Балалардың «сыйластық», «достық» құндылықтары туралы түсініктерін
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.