Табиғат көрінісін бейнелеу
Алға ауданы, Нұрбұлақ ауылы
Бирманов Нуржан Аманкелдиулы
Тақырыбы: Табиғат көрінісін бейнелеу
Мақсаты:
Білімділігі: Қазақстанның көркем табиғатымен танысу, табиғат көріністерін бейнелеуге үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың пейзаж жанры бойынша алған білімдерін дамыту.
Тәрбиелігі: Туған табиғатты аялауға, қорғауға үйрету. Қоршаған ортаға деген экологиялық тәрбиені қалыптастыру
Көрнекілігі: плакаттар, суреттер.
Құралдар: акварель, гуашь, қылқалам, альбом, қалам
Әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап, топтық жұмыс
Түрі: плэнер
Типі: меңгерген білімдерін дамыту.
Пәнаралық байланыс: биология, география, сызу
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
А) амандасу, түгендеу.
Б) жұмыс жасауға қалыпты жағдайды қамтамасыз ету.
Г) жаңа сабаққа көңіл аудару.
ІІ. Құрметті қонақтар, оқушылар ! Бүгін сіздер бейнелеу
өнерінен өткелі отырған ашық сабаққа қатысып отырсыздар.
Қазір үйірме оқушыларының сурет өнерінен алған білімдеріне
куә боласыздар.
Шіркін сурет сабағы ,
Ауылды еске салады.
Мың құбылтып бояймын,
Туып өскен даланы - деп бүгін табиғат суретін саламыз.
Ой толғаныс.
Олай болса көктем бізге күннің шуағында ала келеді.
Көктемнің кезінде жасалатын жұмыстар
мен табиғи құбылыстарды анықтайық
Практикалық бөлім: Ендеше топ болып табиғат аясында сурет саламыз.
Кубизм әдісі:сұрақ –жауап
1. Пейзаж дегеніміз не?
2. Натюрморт деген не?
3. Портрет деген не?
4. Негізгі үш түсті ата?
5. Кемпірқосақтың неше түсі бар?
6. Живописьтің графикадан айырмасы неде?
Қорытынды: Жасалған жұмыстарды көрме жасап бағалау. Жұмыс барысында табиғаттың көктемгі көрінісін бейнелеп, бояумен жылы және салқын түстердің қосындысын көрсетіп, пейзаж салынды.
Бирманов Нуржан Аманкелдиулы
Тақырыбы: Табиғат көрінісін бейнелеу
Мақсаты:
Білімділігі: Қазақстанның көркем табиғатымен танысу, табиғат көріністерін бейнелеуге үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың пейзаж жанры бойынша алған білімдерін дамыту.
Тәрбиелігі: Туған табиғатты аялауға, қорғауға үйрету. Қоршаған ортаға деген экологиялық тәрбиені қалыптастыру
Көрнекілігі: плакаттар, суреттер.
Құралдар: акварель, гуашь, қылқалам, альбом, қалам
Әдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап, топтық жұмыс
Түрі: плэнер
Типі: меңгерген білімдерін дамыту.
Пәнаралық байланыс: биология, география, сызу
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
А) амандасу, түгендеу.
Б) жұмыс жасауға қалыпты жағдайды қамтамасыз ету.
Г) жаңа сабаққа көңіл аудару.
ІІ. Құрметті қонақтар, оқушылар ! Бүгін сіздер бейнелеу
өнерінен өткелі отырған ашық сабаққа қатысып отырсыздар.
Қазір үйірме оқушыларының сурет өнерінен алған білімдеріне
куә боласыздар.
Шіркін сурет сабағы ,
Ауылды еске салады.
Мың құбылтып бояймын,
Туып өскен даланы - деп бүгін табиғат суретін саламыз.
Ой толғаныс.
Олай болса көктем бізге күннің шуағында ала келеді.
Көктемнің кезінде жасалатын жұмыстар
мен табиғи құбылыстарды анықтайық
Практикалық бөлім: Ендеше топ болып табиғат аясында сурет саламыз.
Кубизм әдісі:сұрақ –жауап
1. Пейзаж дегеніміз не?
2. Натюрморт деген не?
3. Портрет деген не?
4. Негізгі үш түсті ата?
5. Кемпірқосақтың неше түсі бар?
6. Живописьтің графикадан айырмасы неде?
Қорытынды: Жасалған жұмыстарды көрме жасап бағалау. Жұмыс барысында табиғаттың көктемгі көрінісін бейнелеп, бояумен жылы және салқын түстердің қосындысын көрсетіп, пейзаж салынды.
Жаңалықтар
Табиғат – біздің досымыз
Қоршаған ортаға деген көзқарасын кеңейтіп, табиғатты сүйюге, қамқор бола білуге, табиғат байлығын, сұлулығын сезіне білуге үйрету. Балаларды табиғатты аялауға баулу, экологиялық тәрбие беру.
Пейзаж «Қар жауып тұр»
Қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелеуге үйрету. Бояу түстері арқылы салынған суреттер бойынша оқушының ой - өрісін, қиялын дамыту.
Пейзаж - табиғатты бейнелеу
Пейзаж жанры және Ә. Қастеевтің шығармаларымен таныстыру. Табиғат көрінісін бейнелеудің перспективалық заңдылықтарын ескере отырып, зат көлемін толық бейнелеуге үйрету, сурет салудың заңдылықтарына баулу, білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасау.
Табиғат көрінісін бейнелеу
Перспектива заңдылықтарын қолдана отырып табиғат көріністерін салу; Қағаз бетіне затты дұрыс үйлестіру, түстерді дұрыс таңдап білу;
Қысқы пейзаж
Қысқы табиғат көрінісін көре білуге баула. Қыс айларындағы табиғат өзгерістерін, құбылыстарын бейнелеуге үйрету. бояу түстері арқылы оқушылардың ой өрісін, қиялын дамыту, шығармашылық қабілеттерін өрістету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.