Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері: оңтайлы тәсілді қалай таңдауға болады?
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері: оңтайлы тәсілді қалай таңдауға болады?
Қазіргі қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау маңызды міндеттердің бірі болып табылады. Бұл балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту мен түзету үшін логопедиялық көмек көрсету ерекше рөл атқарады. Дегенмен, әр бала жеке тұлға болғандықтан, логопедиялық әдістемені таңдауда әртүрлі факторларды ескеру қажет. Осы эсседе ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері қарастырылып, оңтайлы тәсілді таңдаудың негізгі қағидаттары талқыланады.
Сөйлеу қабілетінің бұзылуы баланың әлеуметтік бейімделуі мен оқу үлгеріміне айтарлықтай әсер етеді. Логопедиялық көмек:
Логопедиялық жұмыстың әртүрлі әдістері бар, және олар баланың жеке ерекшеліктеріне сәйкес таңдалады. Негізгі әдістер төмендегідей:
Бұл әдіс сөйлеу мүшелерінің қозғалысын дамытуға бағытталған. Оған арнайы жаттығулар кешені кіреді, мысалы:
Бұл тәсіл дыбыстарды дұрыс қабылдауды және ажыратуды үйретуге көмектеседі. Әдістің негізгі элементтері:
Кейбір сөйлеу бұзылыстары артикуляциялық бұлшықеттердің гипо - немесе гипертонусымен байланысты болады. Бұл жағдайда логопедиялық массаж:
Көптеген балалар ойын арқылы жақсы үйренеді. Ойын әдісі логопедиялық сабақтарды қызықты етіп өткізуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс:
Кейбір балалар көру арқылы жақсы қабылдайды, сондықтан бейнелік әдістер өте пайдалы болуы мүмкін. Бұл әдіске мыналар жатады:
Логопедиялық көмек көрсетудің тиімді болуы үшін келесі қағидаттарды ескеру қажет:
Қазіргі қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қолдау маңызды міндеттердің бірі болып табылады. Бұл балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту мен түзету үшін логопедиялық көмек көрсету ерекше рөл атқарады. Дегенмен, әр бала жеке тұлға болғандықтан, логопедиялық әдістемені таңдауда әртүрлі факторларды ескеру қажет. Осы эсседе ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған логопедиялық көмек көрсету әдістемелері қарастырылып, оңтайлы тәсілді таңдаудың негізгі қағидаттары талқыланады.
Сөйлеу қабілетінің бұзылуы баланың әлеуметтік бейімделуі мен оқу үлгеріміне айтарлықтай әсер етеді. Логопедиялық көмек:
- Сөйлеу аппаратының дұрыс қалыптасуына ықпал етеді;
- Коммуникативтік дағдыларды жақсартады;
- Танымдық және зияткерлік қабілеттерді дамытады;
- Баланың психоэмоционалдық жағдайын тұрақтандырады.
Логопедиялық жұмыстың әртүрлі әдістері бар, және олар баланың жеке ерекшеліктеріне сәйкес таңдалады. Негізгі әдістер төмендегідей:
Бұл әдіс сөйлеу мүшелерінің қозғалысын дамытуға бағытталған. Оған арнайы жаттығулар кешені кіреді, мысалы:
- Ерін мен тілдің бұлшықеттерін нығайту;
- Дұрыс тыныс алуды қалыптастыру;
- Дауыс аппаратының жұмысын жетілдіру.
Бұл тәсіл дыбыстарды дұрыс қабылдауды және ажыратуды үйретуге көмектеседі. Әдістің негізгі элементтері:
- Дыбыстарды ажырату және дұрыс айту;
- Дыбыстық талдау және синтез жаттығулары;
- Фонематикалық есту қабілетін дамыту.
Кейбір сөйлеу бұзылыстары артикуляциялық бұлшықеттердің гипо - немесе гипертонусымен байланысты болады. Бұл жағдайда логопедиялық массаж:
- Сөйлеу мүшелерінің бұлшықеттерін босаңсытуға немесе белсендіруге;
- Бұлшықет тонусын қалыпқа келтіруге;
- Дыбысты дұрыс айтуды жеңілдетуге көмектеседі.
Көптеген балалар ойын арқылы жақсы үйренеді. Ойын әдісі логопедиялық сабақтарды қызықты етіп өткізуге мүмкіндік береді. Бұл әдіс:
- Сөйлеуді дамытатын ойындарды қолдануды;
- Қозғалыс ойындарын сөйлеу жаттығуларымен үйлестіруді;
- Топтық ойындар арқылы әлеуметтік қарым - қатынас дағдыларын жақсартуды қамтиды.
Кейбір балалар көру арқылы жақсы қабылдайды, сондықтан бейнелік әдістер өте пайдалы болуы мүмкін. Бұл әдіске мыналар жатады:
- Кескіндемелер мен суреттерді пайдалану;
- Видеосабақтар арқылы дыбыстарды көрсету;
- Айна әдісі арқылы артикуляцияны бақылау.
Логопедиялық көмек көрсетудің тиімді болуы үшін келесі қағидаттарды ескеру қажет:
- Бала ерекшеліктерін бағалау – сөйлеу бұзылысының түрін, ауырлығын және себептерін анықтау;
- Жас ерекшелігін есепке алу – мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларға әртүрлі әдістер қолдану;
- Кешенді тәсіл – бірнеше әдісті үйлестіру арқылы жақсы нәтижеге қол жеткізу;
- Ата - аналармен жұмыс – логопедиялық жаттығуларды үйде қайталау үшін ата - аналарды оқыту;
- Тұрақты бақылау және түзету – баланың даму динамикасын бақылау және қажетті өзгерістер енгізу.
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға логопедиялық көмек көрсету әдістемелері эссе ұстаздарға шығарма жазу
Жаңалықтар

Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеудің тиімді стратегиялары
Қазіргі қоғамда ерекше білім беру қажеттілігі (ЕБҚ) бар балаларды әлеуметтік ортаға бейімдеу маңызды мәселелердің бірі болып табылады.

Білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақта ресурстарды қалай таңдауға және қолдануға болады?
Қазіргі заманғы білім беру үдерісінде оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сабақта ресурстарды дұрыс таңдау және пайдалану маңызды рөл атқарады.

Мектепке дейінгі жастағы баланың жеке тұлғасының қалыптасуына отбасының әсері
Мектепке дейінгі жас – баланың жеке тұлғасының қалыптасуындағы маңызды кезеңдердің бірі. Бұл уақытта баланың мінез - құлқы, әдеттері, эмоциялық және әлеуметтік дағдылары қалыптасады.

Арнайы білім берудегі заманауи тенденциялар: оқу үрдісін қалай бейімдеу қажет?
Қазіргі уақытта арнайы білім беру жүйесі қарқынды дамуда. Бұл саладағы заманауи тенденциялар инклюзия, технологияларды пайдалану, жеке оқыту тәсілдерін жетілдіру және педагогтардың кәсіби дағдыларын арттыруды қамтиды.

Ерекше оқытуды қажет ететін балалар мен ата-аналарына логопедиялық көмек көрсету.
Бүгінгі таңда инклюзивті білім беруді қолдау бағытында жалпы білім беретін мектептерде белгілі себептермен ақыл — ой дамуында ауытқуы бар немесе психикалық дамуы тежелген оқушылар білім алуда.

Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете - дамыту сабақтарын тиімді әдіс - тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.