Білімділер поралы
загрузка...

Құтты болсын Жаңа жыл!

Ертеңгілік «Умка жаңа жыл мерекесіне келді»
Тақырыбы: Құтты болсын Жаңа жыл!
Мақсаты: балаларға мерекелік көңіл күй тудыру; шыршаның қалай әдемі де сәнді безендірілгеніне, балалардың Аязатаның, Ақшақардың, орман аңдарының карнавалдық киімдеріне назар аударту; көңілді ойындар ойнату, достық қарым - қатынас ояту, бірлескен ойындар ойнату.

(Қолдарында фонарик ұстап әуен мен балалар кіреді» )
Би: «Солтүстік шұғыла»
(Ақ аюмен Умка кіреді)
Умка: Анашым, аспанда не жылтырайды?
Ақ аю: Балам, ол солтүстік шұғыла
Умка (ғажап): Қандай әдемі!
Ақ аю: Ия
(Ақ аюмен Умка екеу апан алдында отырады.)
Жүргізуші 1: Түн. Солтүстік мұзды мухит. Анасы мен ұлы умка ұйықтауға дайындалады. Апаны өте жылы да ыңғайлы.
Ақ аю: Ұйықта Умка
Умка: Анашым, маған ертегі айтып берші.
Ақ аю: Айтайын. Тында.
Көрініс: «Қолғап» ағылыш тіліңде
Сценарий сказки «Рукавичка» на английском языке для детей 4 - 5 лет
The Mitten Characters: Author, Mouse, Frog, Hedgehog, Hare, Fox, Chorus of children. Chorus of children: (*the song).
Snowflakes falling all around,
Falling, falling, on the ground.
Falling here, falling there,
On my nose, on my hair.
Snowflakes falling all around,
Falling, falling, on the ground.
Author: Welcome to our forest! Snowflakes are falling around. Oh, look! What a pretty mitten! A mouse is running.
Mouse: I am a little grey mouse. I want to live in this house.
Author: Oh, look а frog is jumping.
Frog: Oh, what a nice mitten! Knock - knock!
Mouse: Who are you?
Frog: I am a little green frog. I like to sit on the log.
Mouse: Come in, please!
Author: Oh, look! A hedgehog is running!
Hedgehog: Oh, what a nice mitten! Knock - knock!
Animals: Who are you?
Hedgehog: I am a hedgehog, a little one. I like to play. I like to run.
Animals: Come in, please!
Author: Oh, look! A hare is hopping!
Hare: Oh, what a nice mitten! Knock - knock!
Animals: Who are you?
Hare: I am a little white hare. I can hop. I can stop.
Animals: Come in, please!
Author: Oh, look! A fox is going!
Fox: Oh, what a nice mitten! Knock - knock!
Animals: Who are you?
Fox: I am a fox. I am clever and red. I like meat. I like bread.
Animals: Come in, please!
Author: It is so dark in the forest. But the animals are happy. They have got a little wonderful star. Animals: (*the song).
Twinkle, twinkle, little star
How I wonder what you are!
Up above the world so high,
Like a diamond in the sky.
Twinkle, twinkle, little star,
How I wonder what you are!
The End

Жүргізуші: Таң аттып, күн шуағын шашты.
Ақ аю: Балам, үйықыңды аш.
(Умка оянып, керелеп созылады.)
Умка: түтіннің исін сезіп жатырмын.
Ақ аю: Ол адамдар пеш жағып тоқаш пісіріп жатыр. Жаңа жыл да тақалып қалды.
Умка: Анашым, адамдар олар қандай болады?
Ақ аю: Адамдар екі аяғымен жүреді
Умка: Ал жаңа жыл деге не?
Ақ аю: Ол өте көнілді мереке. Адамдар жылда үйіне шырша әкеледі, оңы безендендереді. Шыршаны айнала олең айтып, би билейді.
Умка: Анышым қандай қызықты, ертеігідей....
Ақ аю: (мечтательно): Ия, балам, ертеігідей.... Сен әлі бетінді да жумапсын. Мен су әкелейің
(Ақ аю шелекті алып шығып кетеді. Умка жаттығу жасайды)
Умка:(жауқауланып): Бір... Екі.... (қуана айқайлайды): Мен көнілді шырша мерекесің көргім келеді. Балалар мені көріп қатты куанады.
(Умка шырша астына отырады Анашы кайтып келеді)
Ақ аю( жан жағына қарайды): Умка ұлым қайдасың?
Ойын: «Қар көшкiнi» мата астына балар тығылып қар көшкіні жасайды.
Ақ аю омбы қарға тақалады.
Ақ аю: Осында жоқ, мынау жақта да да жоқ.
(іздеп жүр. омбы балалармен басқа жерге көшеді ) Қайда екен? Ай - яй - яй!
( Шелекты алып шығып кетеді. Сол кезде балалар орындарына отырады. )
Умка: Мен шырша мерекесіне барамым, достарымды көремін.
(Пингвиндер секіріп кіреді)
Умка: Адамдар қайда? (Пингвиндер бастарын шайқайды.)
Умка: (ренжіп): Олар адамдар қайда екенің білмейді.
Би: «Пингвиндер»
(Умка билейді «Новогодний маячок - өлең»Сол кезде малақай кіген баламен Умка кезедесіп қалады)
Бала мен Умка бір біріне: Ой, сен кім сің?
Умка: Мен Умка ақ аюмің
Бала: Ал мен адаммың
Умка (баланы ескеп): Анашым айтады адамдар түтін иісы шығады, ал сенен сүттің иесы шығып түр. Ой сенде екі бас?
Бала: Жоқ. Мынау бас, ал мынау малақай
(Ақ аюдың алыстан дауысы естіледі): Умка - а - а!
Умка: Ой, менің анашым, жүр тығылып қалайық.
Бала: Онда жүр шырша мерекесіне барайық.
Умка: Алақай мен шырша мерекесіне қатысатың болдым.
Жүргізіші: Келендір, келіндер шырша мерекесің көріндер.
Бала: Мен үйіме барып анашыма айтып келейің
Умка: Жарайды.
Жүргізуші:
Сұлу шырша ортамызда
Қуанайық біздер бүгін
Қош келдіңіз ата – ана!
Сіздерге арнап бар бала
Ән салады, би билеп!
Тақпақтар:
Аружан:
Жаңа жылмен, жаңа жылмен
Құттықтаймыз әрине.
Әкемізді, анамызды
Қонақтардың бәрін де!
Аяжан:
Жаңа жылда жаңаша
Тақпақ айтамыз.
Болсын риза балаша,
Әппақ Аяз атамыз.

Балабақша тәрбиешісі: Артыкова Неля Шамилевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
  • Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысы жылдарында

    Ұлы Отан соғысы жайлы түсініктерін кеңейте отырып, жеңістің оңайлықпен келмегеніне көздерін жеткізу және шығармашылық жұмыспен шұғылдануына бағыт беру.
  • Наурыз мейрамы

    Наурыз және қазақ халқының басқа да ұлттық мерекелері туралы оқушыларға жалпылама мәлімет бере отырып, мерекелердің маңызын ұғындыру.
  • Қаратпа сөз

    Қаратпа сөз туралы топтастырылған ұғым қалыптастыруға мүмкіндік жасау; оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуі арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін дамыту; ұйымшылдыққа, достыққа, адамгершілікке ...
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктері

    Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 201
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 199
Роботтар: 3
ислам Жанэтта
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика