Білімділер поралы

Сиқырлы сандық

Сабақтың тақырыбы: Сиқырлы сандық
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ойын арқылы балалардың білімге ынтасын арттыру.
Геометриялық пішіндер, көлемдер туралы білімдерін тереңдету, аттарын айтып, түстерін ажырата білуін жаттықтыру.
Дамытушылық: Балалардың ой - өрісін, ойлау қабілетін арттыру.
Тәрбиелік: ойын арқылы балаларды ұйымшылдыққа, өзін ұстай білуге, өзара сыйластыққа баулу.
Құралдар. Көрнекіліктер үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек картоннан қиылған, құрылыс ойыншықтар, әдемі әшекейленген сандық, қалта, асық.
Әдіс - тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ - жауап.
Сөздік жұмыс. Сиқырлы сандық, қалта, үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек
Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі: балалар бүгін ерекше күн, қане балалар бәріміз бүгінгі күніміз сәтті өту үшін мына өлең жолдарымен амандасып қояйық
Қуан, шаттан, алақай,
Қуанатын кез келді.
Күліп шықты күн бүгін,
Қайырлы таң, қайырлы күн балалар!
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Сәлеметсіздер ме, қонақтар!
Осы бір сәтті күнімізді қуанышпен, жақсылықпен өткізейік.
Ал, енді балалар, барлығың тақтадағы суретке назар аударайық.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс.
- Ауа райы суық.
- Далада жерде не жатыр?
- Қар.
- Қардың түсі қандай?
- Ақ
- Қарды қолымызбен ұстап көрсек, қар қандай?
- Салқын.
Дұрыс айтасыңдар балалар. Қазір балалар біз қандай пішіндерді білеміз сол жайында айтып өтейік.
- Мынау не?
- Дөңгелек.
- Түсі қандай?
- Сары.
- Ал, мынау қандай дөңгелек?
- Кіші дөңгелек
- Түсі қандай?
- Қызыл.
- Мынау қандай пішін?
- Төртбұрыш.
- Түсі қандай?
- Көк
- Мынау қандай төртбұрыш?
- Кіші төртбұрыш, түсі жасыл
- Мынау қай пішін?
- Үшбұрыш, түсі қара.
- Ал, мына үшбұрыш қандай?
- Кіші үшбұрыш, түсі ақ
Өте жақсы балалар сендер барлық пішіндерді, түстерді жақсы айыра білесіңдер.
(Музыка ойналып топқа, қоян кіреді)
Қоян: Сәлеметсіздер ме, балалар?!
Балалар: Сәлеметсіз бе?!
- Балалар, бізге қонаққа кім келді?
Балалар: - қоян.
Қоян: - Балалар мен орманда келе жатып, сандық тауып алдым. Бұл сандық жәй сандық емес, сиқырлы сандық екен. Сосын сендерге сыйлық болсын деп ала келдім.
- Рахмет саған, қоян.
Тәрбиеші: Балалар, қоянда шаршап келген болар, бәріміз қосылып орнымыздан тұрып, «Сұр қоян» әнін айтып, бойымызды сергітіп алайық.
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен,
Ытқып, ытқып секірді.
Тәрбиеші: қоян шаршап келген боларсың төрлет төрге отыр. Балалар, мына сиқырлы сандықтың ішінде не бар екен, ашып көрейік пе? Олай болса қане сендер үшке дейін санаңдар. 1 - 2 - 3 сандығым ашыл.
- Қандай керемет, мына сандықтың ішінде қаншама ойыншықтар, сыйлықтар бар.
- Мынау не, балалар?
- Доп
- Доптың түсі қандай?
- Сары
- Доп қандай пішінге ұқсайды?
- Дөңгелекке
- Ал, мынау қандай ойыншық?
- Кубик
- Кубиктің түсі қандай?
- Көк
- Қадай пішінге ұқсайды
- Төртбұрышқа
- Тағы не бар екен...
- Мынау не балалар?
- Қалта.
- Қалтаның пішіні қандай пішінге ұқсайды?
- Төртбұрышқа.
Мына қалтаның ішінде қаншама әдемі асықтар бар. Қане осы асықтармен «Асық тасу» ойынын ойнайық.
Қоян: Балалар, бәріңде жылдам, ширақ қимылдадыңдар сендерге рахмет. Мен енді орманға үйіме кетейін. Сендер ақылды, бәрін біледі екенсіңдер. Сау болыңдар!
Балалар: Сау бол, қоян.
Тәрбиеші:
- Балалар бүгін бізге кім қонаққа келді?
- Ол бізге не әкелді?
- Оның ішінен не шықты?
- Қандай ойын ойнадық?
- Ойынды немен ойнадық?
- Балалар сендер бүгін сабаққа өте жақсы қатыстыңдар сендерге рахмет деп, сабағымызды аяқтаймыз.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 54
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 54
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика