Білімділер поралы

Денелер. Заттар. табиғаттағы құбылыстар

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы,
М. Әуезов атындағы орта мектепте
бастауыш сынып мұғалімі
Булекбаева Гульжан Еркешовна

Сабақтың тақырыбы: Денелер. Заттар. табиғаттағы құбылыстар
Сабақтың мақсаты: Тірі, өлі табиғат туралы, денелер туралы ұғым беру. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу. Танымдылық қабілетін дамыту. Еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Түрі: саяхат сабақ
Әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелеу.
Көрнекілігі: суреттер, видеолар

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушылардың құралдарының түгел екендігін тексеру.
Психологиялық дайындық:
Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Біз көңілді баламыз,
Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену.

Жаңа сабақ.
Өткенді қайталау.
- Тері қандай қызмет атқарады?
- Тамақтанудың ережелері қандай?
- Сезім мүшелеріне не жатады?
- Тәжірибе дегеніміз не?
Бүгінгі сабақта күзгі орманға саяхат жасаймыз.
Күзгі орманнан не байқап отырсыңдар? Табиғатты суреттеу.
Бұлардың бәрі бізді қоршаған табиғатқа жатады. Осы ағаштар табиғаттың қай түріне жатады? Тірі табиғат. Оны неліктен тірі табиғат деп атаймыз?
Одан әрі саяхатымызды жалғастырамыз. Не естідіңдер? Тағы не көрдіңдер? Орман жануарлары. Олар да тірі табиғатқа жатады. Тірі табиғатқа жатады - адам. Осы тірі табиғаттың қажеттіліктерін атайық: ауа, тамақ, су, жарық, жылу.
Одан әрі саяхатымызды жалғастырайық. Таудан сарқырап аққан өзенді көрдік. Енді табиғатта өлі денелер бар. Оларды тамашалайық. Күн, су, тау, тас, ауа, Бұлардың бәрі табиғи денелер. Бұдан басқа жасанды денелер болады, олар адам қолымен жасалады. Жасанды денелерге не жатады? Машина, үй, парта, кітап, т. б. Кез - келген денелер заттан тұрады. Мысалы: доп - дене, резеңке - зат, парта - дене, ағаш - зат, т. б. Қане, мына суреттен жасанды денелерді табайық.
Ал осы табиғатта болып жатқанның барлығы табиғат құбылыстары. Табиғат құбылыстары: жаңбырдың жаууы, қардың жаууы, найзағай, кемпірқосақтың шығуы, жапырақтың түсуі, т. б

Сергіту сәті.
Музыка тыңдай отырып, жапырақтардан бейнені құрастыру
Енді кітаппен жұмыс жасаймыз. Берілген тақырыпты оқимыз. Суретпен жұмыс.
Мына суреттегі өлі және тірі табиғи денелерді табыңдар.
- Денелер нешеге бөлінеді?
- Табиғи дененің неше түрі бар?
- Тірі табиғи денелерге не жатады?
- Өлі табиғи денелерге не жатады?
- Жасанды денелерге мысал келтір.
- Табиғат құбылыстарына не жатады?
Енді кестемен жұмыс жасаймыз. Берілген кестені толтырайық. Өлі, тірі табиғатқа мысалдар келтіру, айырмашылықтарын жазу.
Видеоны тамашалай отырып, байқаған табиғат құбылыстарын жазып отыру.
Табиғатты қорғау туралы әңгімелеу.

Қорытынды.
Үйге тапсырма.
Бағалау.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 30
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 30
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика