Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


«Бала-көңілдің жыры, күннің нұры»

24 ақпан 2020, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Бекітемін:Күні:Мектеп:Сынып: 
Сабақ: әдебиеттік оқуМұғалімнің аты - жөні: Қатысқаны:
Қатыспагағы: 0
Сабақтың тақырыбы:«Бала - көңілдің жыры, күннің нұры» 
Сабақ негізделген оқу мақсатттарыАдам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы айту. 
Оқыту нәтижелері:Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді.
Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Тілдік мақсат:
Оқылым:Әңгімені мәнерлеп, іштей оқиды.
Айтылым:Мәтіннің мазмұнын баяндайды.
Жазылым:«Мен бақыттымын» эссе жазу
Тыңдалым:Оқушылар бірін - бірін тыңдайды.
Көрнекілігі Оқулық, стикер, суреттер, жіп, маркерлер
Әдіс - тәсілдер:Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ – жауап, сергіту сәті, ойын жаттығулар, топтық жұмыс,
математикалық жұмбақ, әңгімелесу,
Алдыңғы оқу: «Бақыт құсы»берілген сұрақтарға жауап беру.
- әңгіме кім жайлы?
- әңгіменің авторвы кім?
 Жоспар 
Жоспарланған уақыт 
Басталуы (уақытқа бөлу) 5 мин 1. Сыныптағы іс - әрекеттер 2. Ұйымдастыру: Оқушыларды түгелдеп, журналға белгілеу. 3. Топқа бөлу
Ортасы 30 минОқушыларға тапсырма беріліп, сыни тұрғыдан ойлаудың «Түсіндіру» және «Топтастыру», стратегиясы, «Галерея әдісін» қолданылдым
Тапсырма Нәтиже, критерийлер 
I. «Тапқыр болсаң, тауып кор.»
- Қандай сөз шықты?
- Біз бақытты баламыз!? II. Математикалық жұмбақ.(жұмбақ шешу арқылы топ атын тауып, топ атын қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілдерінде түсіндіру)
Берілген әріптердің екінші әріптерін сызу арқылы тақырыпты шығарады, сұрақтарға жауап береді, жұмбақ шешу арқылы топ атын тауып, топ атын қазақ тілі, орыс тілі, ағылышн тілдерінде түсіндіреді)
III. «. Сөз құра, тез құра. (әр топқа адасқан әріптер бойынша сөз береді, сол сөз сөзде бойынша сөз құрайды.)
IV.. Хор: “Біз бақытты баламыз!“Біз бақытты баламыз!» хормен айтады
V “Галерея әдісі” Әр топ өздері «біз бақытты баламыз»суреттерін салып, түсіндіреді.
VI. VII. Эссе жазу«Мен бақытты баламын»эссе жазады
VII. «Дайын бол»ойыныЖүргізуші бір сөз айтады, қалған оқушылар сол сөзің іс - әрекетін жасайды.
VIII «Мен бақытты баламын»«Мен бақытты баламын»- деп, ұшаққа жазып ұшырады. 
Қосымша ақпарат 
Саралау
деңгейлік тапсырма 
Бағалау. смайликтер арқылы бағалау Пәнаралық байланыс. әдебиеттік оқу, бейнелеу, дүниетану 
Рефлексия
Бүгін оқушылар не білді?Барлық оқушылар: адам өмірінің ең қызықты да, баққытты сәттері туралы біледі. Оқушылардың басым бөлігі: өз ойларын анық, жеткізеді.
Кейбір оқушылар: мағұлмат жинап, ортаға ой салады.
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Сабақ мақсаттары тақырыпқа сай алынған, оқу мақсаттары тапсырмаға сай алынған
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Маған берілген уақыт ішінде толық тапсырмаларды орындауға үлгердім
Қорытынды бағамдау 
Қандай екі нәрсе табысты болды?1: Сабақтың мақсаты шынайы да сәтті өтті
2: Топтық жұмыс жасай кезінде оқушылардың бір - біріне үйретіп, көмек берулері арқылы білімді толық меңгеруге көмек берді
Үй тапсырмасы:Мазмұндау
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алдым?1: Тапсырманы толық орындады.
 Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?









1 059
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Жамбыл Жабаев. Балама хат
Жамбыл Жабаев. Балама хат
Сабақ негізделген оқу мақсаттары Өлең мазмұнын түсіндіру, автор туралы мағлұмат беру. Оқыту нәтижелері: *Барлық оқушылар: өлеңді мәнерлеп оқи алады, сұрақтарға жауап бере алады. *Оқушылардың басым бөлігі: өлеңдегі негізгі идеяны түсінеді.. *Кейбір
Суықторғай
Суықторғай
Сабақ негізделген оқу мақсатттары: Әңгіме мазмұнын түсініп оқыту, мазмұнына талдау жасау, өздігінен оқып үйрету. Оқыту нәтижелері: *Барлық оқушылар: суықторғай тіршілігі туралы біледі, *Оқушылардың басым бөлігі: тапсырманы оқып, орындай алады.
Липидтер
Липидтер
Липидтердің түрлерін атайды.
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі
Ж. Кәрменов. Әке тәлімі
Оқушылардың отбасы туралы түсініктері кеңейеді, өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді. Білу, түсіну, қолдану, жинақтау.
Құстардың ұясы
Құстардың ұясы
Оқушылар жұппен, топпен жұмыс істей отырып, ертегінің идеясын, тақырыбы мен мазмұнының байланысын табады
Бала бақшаға арналған сергіту сәттері
Бала бақшаға арналған сергіту сәттері
Бала бақшаға арналған сергіту сәттері
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×