Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Өзендер

География пәні бойынша сабақ жоспары 6 - сынып
Сабақтың тақырыбы: §44 Өзендер
Сабақтың оқыту мақсаты: Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Күтілетін нәтиже:
- Өзеннің бөліктерімен орналасу ерекшеліктерін біледі
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасып, пікірін дәлелдей алады, қызығушылықтары артады
- Топтық жұмыста іс - әрекет жасай алады.
Сабақтың оқу жабдығы: Атлас, кескін карта, плакат, интерактивті тақта, оқулық
Сабақтың әдіс тәсілдері: сұрақ – жауап, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, әңгімелеу, талдау.

Барысы: Ұйымдастыру:
«Ой сергіту» (2 топқа ортақ сұрақтар беру, сұрақ саны – 6)
1. Теңіз дегеніміз не?
2. Көл дегеніміз не?
3. Орналасуына қарай теңіздерді қалай ажыратамыз? (ішкі, шеткі, арал аралық)
4. Бұғаз деп нені атайды?
5. Қазақстандағы қандай көлдерді білесіңдер?
6. Шығанақ дегеніміз не?

Жаңа сабақ: «Қар үйіндісі» Топтық жұмыс
Кластер құру 2 топқа өзендердің маңызы мен қоректенуіне кластер құру
Екі ірі өзенге сипаттама беру
2 топқа Ніл өзенімен Есіл өзендеріне сипаттама жазу
1. Өзен атауы;
2. Қандай материкте орналасқан;
3. Бастау (өзеннің басы);
4. Сағасы (құятын жері);
5. Ағыс бағыты;
6. Саласы (оң және сол);
7. Қоректенуі;

Қорытынды: Синквейн «5 жолды өлең»
Бағалау: Балалар бағалау парақшалары арқылы өз - өздерін бағалайды
Үйге тапсырма: «Су - тіршілік көзі» эссе жазу
Рефлексия: «Бағдаршам» әдісі Үш түс арқылы балалар сабақтан алған әсерлерін көрсетеді, қызыл түс - ештеме түсінбедім, сары түс - орташа түсіндім,
Жасыл түс - жақсы түсіндім

БҚО, Жаңақала ауданы,
Қызылоба ауылы
Кажигумаров Нурболат
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 300
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 298
Роботтар: 3
Айс aibekmataev
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика