Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ою-өрнектің мәні мен мағынасы

29 мам 2014, Бейсенбі
Категориясы: Ғылыми жұмыс
Бұл ғылыми жұмыс 4 сыныптың оқушысы Яшук Анна зерттеген. Зерттеу барсында
Осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға, , ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.

Орындаған: 4 сынып оқушысы: Ящук Анна
Жоба жетекшісі: Байбатырова Г. М.

Бұл ғылыми жұмыс 4 сыныптың оқушысы Яшук Анна зерттеген. Зерттеу барсында осы жоба бастауыш сынып оқушыларын өз Отанының тарихын, мәдениетін, оның ішінде ерекше көзге түсеті көне мұратымыз ою - өрнектердің бағалауға,, ою - өрнектердің жасалуын танып, осы өнерді жалғастыра білуге, ою - өрнектердің тарихы, олардың қазіргі заманда қолданылуы мен ерекшеліктері мен дамуы қоршаған ортаның сұлулығын тани білуге үйрету мәселерін қарастырады.

Ғылыми зерттеу жұмысы
Тақырыбы: “Ою - өрнектің мәні мен мағынасы”

Халқымыздың ғасырлар талғамынан өткен асыл қазынасы – ою – өрнектер.

Өнер – таусылмас азық, жоғалмас байлық
Мақсатым:

* Қазақ ұлттық ою - өрнектері туралы жалпы мағлұматтар жинау.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектің тарихын зерттеп білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектердің мән - мағынасын білу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнектерді ұрпақтарға жеткізу.
* Қазақ ұлттық ою - өрнек шеберлерімен танысу.

Міндетім:
* Отаныма, өз еліме адал қызмет ету.
* Болашақта қазақ ұлттық ою - өрнектерін танытып білу.
* Балаларға қазақ ұлттық ою - өрнектердің тәрбиелік мәнін түсіндіру.

Актуальдік
Ұлттық ою - өрнектердің қазіргі заман талабына сай қолдану мен оларды күннен – күнге одан әрі дамып, әртүрлі салаларда қолдануымен, олардың тарихын зерттеу.

Өзектілігі:
Ұлттық ою - өрнектерді зерттей отырып, халқымыздың ою - өрнегін өшуге, жоғалуға жатпайтынын жас ұрпаққа дәріптеу.

Зерттеу әдістері:
Сауалнама жүргізу
Сұхбат өткізу
Бақылау жүргізу
Шеберлермен кездесу
Энциклопедиямен жұмыс

Ою - өрнектер

Қазақ ою - өрнегі әлі түбегейлі, жан – жақты толық зерттеле қойған жоқ, дегенмен оюлар мынадай түрге бөлінеді:
* Өсімдік тектес оюлар
* Жануарларға байланысты оюлар
* Аспан әлеміне байланысты оюлар
* Геометриялық оюлар

1. Өсімдік тектес оюлар
Жапырақ оюы, Гүл оюы, Мақтагүл оюы, Табақ оюы,

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
8 587
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Оқи отырыңыз
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Математика 3 сынып Бақылау және өздік жұмыстары. Математикалық диктант 1. 36 мен 58 сандарының қосындысының мәні; 2. 90 мен 25 сандарының айырмасының мәні; 3. Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.
Өрнек түрі
Өрнек түрі
Ұлттық сәндік қолданбалы өнер, ою - өрнектердің түрлері мен қолданылуы және бейнеленуіндегі композициялық заңдылықтар туралы мағлұмат беру.
Ойма – нақышты бұйымдардың түрлері
Ойма – нақышты бұйымдардың түрлері
Астана қалалық гуманитарлық колледжінің «Технология» мамандығы бойынша Арнайы пәндер оқытушысы Толбай Мөлдір Төлеубайқызы
Қазақ ою - өрнегінің даму тарихы
Қазақ ою - өрнегінің даму тарихы
Павлодар облысы, №28 Абай атындағы жалпы орта білім беретін мектеп 3 сынып оқушысы: Саясат Үнзулан Жетекші: Арынова Г. С. Бастауыш сынып мұғалімі
Ою - өрнек - өрелі өнер
Ою - өрнек - өрелі өнер
Ақтөбе облысы, Қандыағаш қаласы, №4 қазақ орта мектебі Орындаған: Жолдыбай Ләззат Ерболатқызы Жетекшісі: Төлекова Лаура, технология пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.