Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Қысқа мерзімді жоспар (информатика 9 сынып)

Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыптар
1. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
2. Алгоритм ұғымы. Алгоритм орындалуы. Практикалық жұмыс №1,№2
3. Алгоритм жазылуы. Алгоритм түрлері. Практикалық жұмыс №3,№4.
4. Тақырыбы Практикалық жұмыс №5,№6,№7.
5. Тақырыбы Есептерді шешу кезеңдері.
6. Программалау тілі. Паскаль тілінің алфавиті. Практикалық жұмыс №8
7. Паскаль тілінің негізгі элементтері. Паскаль тілінің объектілері.
8. Тоқсандық қорытынды бақылау жұмысы.
9. Паскаль тілінің функциялары. Паскаль тілінің өрнектері. Практикалық жұмыс №9
10. Программа түсінігі. Құрылымы.
11. Шамаларды сипаттау. Операторлар бөлімі. Қарапайым операторлар.
12. Практикалық жұмыс №10
13. Басқару операторлары. Шартты оператор.
14. Таңдау операторы.
15. І жартыжылдық қорытынды бақылау жұмысы.
16. Практикалық жұмыс №12
17. Қайталау операторы. Практикалық жұмыс №13
18. Графикалық режим. Координаттар жазықтығы. Практикалық жұмыс №14
19. Графикалық режим мәтін жазу тәсілі.
20. Қорытынды тест
21. Символдық және жолдық шамалар. Символдық мәліметтерді енгізу. Практикалық жұмыс №15.
22. Жолдық шамалармен жұмыс.
23. Практикалық жұмыс №16
24. Мәліметтердің айнымалы және күрделі типтері
25. Тоқсандық қорытынды бақылау жұмысы.
26. Жиымдар. Жиымдарға қолданылатын амалдар. Практикалық жұмыс №17
27. Модель. Модельдеу. Модель түрлері. Модель мақсаты.
28. Модель түрлері.
29. Модельдеудің негізгі кезеңдері.
30. Үлгілерді электрондық кестеде модельдеу. Жағдаяттарды модельдеу. Практикалық жұмыс №18, 19.
31. Графикалық модельдер құру. «Қоршаған ортаны модельдеу». Кездейсоқ үдерістер.
32. Логикалық - математикалық модель. Практикалық жұмыс №20, 21
33. Олимпиадаға дайындықта қолдануға болатын есептер жиыны. Олимпиада есептері.
34. ІІ жартыжылдық қорытынды бақылау жұмысы.


Үлгі:
Тақырыбы: Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Сілтеме: Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты: ДК - пен жұмыс істеу кезіндегі ҚТ ережелерін және төтенше жағдайларда не істеу керектігі туралы ережелер туралы білімдерін қалыптастырады;
Оқу нәтижесі: Информатика кабинетінде өзін – өзі алып жүру ережелерін меңгере отырып және көзді талдырмау жаттығуларын жасау мағлұматын игереді.
Түйінді идеялар: Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Жаттығулар:
1. Сергіту сәті
2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау

Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: топтық жұмыстар;
өзгенің пікірін құрметтей білу;
өзін - өзі және өзгені бағалау.

Дереккөздер: Информатика Жалпы білім беретін мектептің 9 сыныбына арналған оқулық Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материалдар

Ұйымдастыру (7 мин.)
Сәлемдесу
Үлестірмелер арқылы 3 топқа бөлу.
Түрлі түсті фигуралар беріледі.
Оқушы іс - әрекеті
Кезекші сынып жайлы ақпар береді. Оқушылар үлестірмелерді таңдай отырып, фигуралар бойынша 3 топқа бөлінеді.
Түстер және фигуралар психологиясы бойынша ақпар алады.

Жағымды ахуал (5 минут)
«Болашақ» бейнежазбасын көрсету.

Жаңа сабақ.
Ой қозғау
(10 мин.)
Қауіпсіздік техникасының ережелерін төмендегі пункттерге бөлуге болады:
1. Жалпы
2. ДК - де жұмысты бастау алдында
3. Жұмыс істеу кезінде
4. Авариялық жағдайларда
5. Жұмысты аяқтағанда
Жалпы қауіпсіздік талаптары:
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал - жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға,
розеткаларға, штепсельдің айырына, штекерге тиісуге тыйым салынады.
2. Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.
3. ДК - де су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
4. Корпусы мен сымдарының бүтіндігі бұзылған (ашық) ДК - де жұмыс істеуге тыйым салынады.
5. Үстелге, ДК - дің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға болмайды.
Үстелде тек дәптер мен қалам ғана жатуы керек.
6. Пернетақтаның үстіне ештеңе қоюға болмайды.
7. Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.

Оқушылар топта бірлесе отырып талқылау жасайды және қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.

Тәжірибелік жұмыс (10 мин.)
«Аквариум» әдісі
Топтық жұмыс (постер дайындау)
1 - топ – Пайдаланушының компьютерде отыру ережесін жазыңыз.
2 - топ – Компьютерді қолданғанда тез шаршамау үшін не істеу керек.
3 - топ – Компьютерді қолданғанда кенеттен оқыс жағдай болғанда көрсетілетін алғашқы медициналық көмек.

Оқушылар бірлесе берілген тақырыптарына сәйкес жұмыстарын дайындап және «Аквариум» әдісі бойынша қорғап шығады.
Тапсырма критерийлері:
1. Тақырыптың толық ашылуы – 10 балл
2. Эстетикалық талғамға сәйкестігі – 10 балл
3. Топтардың бірлесе жұмыс жасауы – 10 балл
Бағалау шкаласы:
25 - 30 балл – «5»
24 - 20 балл –«4»
19 - 10 балл –«3»

Сергіту сәті. 3 мин
Таныстырылым көрсету
«Жеті керемет»

Оқушылар пікірлерін айтып өтеді.

Сабақты бекіту 5 мин
Сұрақ – жауап
Сұрақтар қойып, жауап береді.

Бағалау 3 мин
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау

Үйге тапсырма
Үй тапсырмасын тақтаға жазу. «Техникалық қауіпсіздік ережелері» жайлы мағлұматты толықтырып, өз беттеріңше ізденіп келу;

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.

Кері байланыс. 2 мин
Рефлексия парағын ілу.
Оқушылар тақырыпты түсінген, түсінбеген сұрақтарын рефлексия парағына жабыстырғыштың көмегімен жабыстырып кетеді.

Мұғалімнің аты - жөні: Биходжаев Медет Куатович

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 73
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 73
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика