Білімділер поралы

Өздік жұмысы /Алгоритм типтері/

Сабақ №12
Тақырыбы: Өздік жұмысы /Алгоритм типтері/.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды алгоритмнің командалары және оның құрылымын түсіндіре отырып, алгоритм құру кезеңдерімен таныстыру, практика жүзінде қолдануға үйрету;
Дамытушылығы: Оқушыларды сызықтық, тармақталған алгоритмнің командаларымен және блок схемасымен таныстыра отырып, алгоритм құру дағдыларын қалыптастыру, логикалық ой - өрістерін дамыту;
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: өздік жұмысы
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру
2. Өткен материалды қайталау
3. Өздік жұмысы
4. Сабақты бекіту
5. Үйге тапсырма

ІІ. Өткен материалды қайталау
• Алгоритм командалары есеп шартына байланысты қалай бөлінеді?
• Жай және құрама командалардың айырмашылықтары қандай?
• Сызықтық алгоритм дегеніміз не?
• Тармақталу алгоритмі мен циклдік алгоритмнің айырмашылығы қандай?
• Компьютерде есеп шығару қандай кезеңдерден тұрады?

ІІІ. Өздік жұмысы
1. Тармақталу алгоритміне мысал бола алатын мақалды айтыңыз. Ол мақалды блок - схемамен көрсетіңіз.
2. Келесі бұйрықтар тобын 16 рет қатарынан орындайтын орындаушы қайда болады?
10 метр алға жүру
Сағат тілімен 90 – қа бұрылу
3. Математика оқулығынан алгоритмге мысал келтір. Сол бойынша блок - схема құрыңдар.
4. Дені сау мысықтың баласы күніне 8 сағаттан кем емес уақыт ойнайды. Марғау деген мысықтың дені сау екенін анықтайтын алгоритм құрыңдар.
5. Алгоритмнің сөздік немесе графикалық формасын құрыңдар.
А) сабаққа сөмкені дайындау
Б) таңғы жаттығуды жасау
В) үй тапсырмасын орындау
Г) тікбұрыштың периметрін анықтау
Д) бәліш әзірлеу рецепті
6. 72 санына келтірілген төмендегі алгоритмнің нәтижесі қандай?
Басы
21 - ді қос
75 - ті алып таста
Егер алынған нәтиже 10 - нан кіші болса, онда 15 - ті қос, ал егер 10 үлкен болса, 2 - ні алып таста
Нәтижені жарияла
Соңы
Келтірілген алгоритмге блок схема құрыңдар.
Үйге тапсырма. №1 - 3 тапсырмаларды аяқтау.

Толық нұсқасын қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 260
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 260
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика