Білімділер поралы

Циклдерді ұйымдастыру тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар

Сабақтың тақырыбы: §19. «Циклдерді ұйымдастыру» тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың циклді ұйымдастыру әрекеттерін меңгерту, түсіндіру, үйрету
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетімен қызығушылығын арттыру
Тәрбиелік: Еңбекке, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: Өткен сабақты қайталау
Сабақ түрі: Практикалық сабақ
Сабақ жабдығы: ДК, ТҚЕ, оқулық, Free Pascal, TURBO PASCAL 7. 1 программасы

Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй жұмысын сұрау
3. Тапсырма орындау
4. Сабақты бекіту (Тапсырмалардың орындалуын тексеру)
5. Үйге тапсырма беру
Үй жұмысы: §18. For операторы

ЖАҢА САБАҚ БОЙЫНША
Тапсырмалар орындау
А деңгейі
№1 есеп. 1 - ден 15 - ке дейінгі барлық бүтін сандардың квадраттарының қосындысын табыңдар
Program Esep_1A;
Uses crt;
Var i, S: integer;
Begin
S:=0;
For i:= 1 to 15 do S:=S+Sqr(i);
Writeln;
Write (‘Kbadrattarinin kosindisi - ’, S);
Readln
End.
RUN Kbadrattarinin kosindisi - 1240
12 + 22 + 32 + 42 + 52 +62 + 72 + 82 + 92 + 102 + 112 + 122 + 132 + 142 + 152 =
1+4 +9+16+25+36+ 49+64 +81+100+121+144+169+196+225 += 1240
RUN For i:= 1 to 5 do S:=S+Sqr(i); 5 - ке өзгертсек, Kbadrattarinin kosindisi - 55
RUN For i:= 1 to 10 do S:=S+Sqr(i); 10 - ға өзгертсек, Kbadrattarinin kosindisi - 385

Қызылорда облысы,
Қармақшы ауданы, Тұрмағамбет ауылы
Т. Ізтілеуов атындағы №29 орта мектептің
информатика пәнінің мұғалімі
Ахметова Әбиба Калажқызы

Циклдерді ұйымдастыру тақырыбы бойынша тәжірибелік жаттығулар. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 199
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 199
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика