Білімділер поралы

Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс

Ауызекі сөйлеу стилі тақырыбы бойынша мәтінмен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
а) ауызекі сөйлеу стилі тақырыбынан алған білімдерін пысықтау; мәтіннің құрылысына, негізгі ойына талдау жасату;
ә) оқушыларды топпен жұмыс істеуге баулу, өз ойын еркін жеткізуге дағдыландыру;
б) адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу, дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;
Сабақтың түрі: білімін пысықтау
Сабақтың өтілу әдісі: «Елші жіберу», «Шеңбер» әдістері
Көрнекілігі: қима қағаздар

Сабақтың өтілу барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
1) амандасу, оқушыларды түгелдеу;
2) сынып оқушыларын 3 топқа бөлу;

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
Қима қағаздар тарату арқылы сұрақтарға жауап алу.
1. Ауызекі сөйлеу стилі дегеніміз не?
2. Ауызекі сөйлеу стилінің мақсаты не?
3. Ауызекі стилінің қолданылу аясы қандай?
4. Ауызекі сөйлеу стилінің тілдік ерекшеліктері қандай?
5. Ауызекі сөйлеу стилінің стильдік сипаты қандай?

ІІІ Мәтінмен жұмыс.
60 - жаттығу. ( І топ оқушыларына )
Үзіндіден қандай стиль түрлерін тануға болады? Кейіпкерлерге мінездеме беріңдер.
61 - жаттығу. ( ІІ топ оқушыларына )
Мәтін стильдің қай түріне жатады? Дәлелдеңдер.
62 - жаттығу. ( ІІІ топ оқушыларына )
Мәтінді пайдалана отырып, «Болар елдің баласы бірін бірі батырым дейді» деген тақырыпта ой толғаңдар.

«Елші жіберу» әдісі бойынша 3 топтың бір - бір оқушысы келесі бір топқа елші болып барып, оқыған үзінділерінің мазмұнын айтып түсіндіреді.

63 - жаттығу.
1) Мәтінді оқып, стилін анықтау.
2) Әр топ 1 абзацтан бөліп алып тақырып қояды, морфологиялық талдау жасайды.

«Шеңбер» әдісі бойынша оқушылар шеңбер құрып, өздері білетін әзіл әңгімелерді айтады.
- Әзілді айту барысында неге мән беру керек екен? Ол қандай стильде айтылды? Себебін түсіндіріңдер.

Кері байланыс.
1. Маған... ұнады.
2. Маған... қиындау.
3. Маған... оңай.
4. Мұғалімге ұсыныс.

Бағалау.
Үйге тапсырма:
64 - жаттығу. «Ғалым да, шахтер да бас иетін» тақырыбына эссе жазу.

Мұғалімі: Батешова Гүлжазира
Материал рейтингісі:
  • 100
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 32
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 32
Роботтар: 2
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика