Білімділер поралы
загрузка...

Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі

Әдебиет 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Аңыз әңгімелер, олардың ерекшелігін білу. Даналық сырын ұғыну.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар
1. Аңыз әңгіменің не екенін біледі..
2. Мәнерлеп оқиды
Оқушылардың басым бөлігі
1. Мәтін мазмұнымен танысады..
2. Кейіпкерлеріне талдау жасайды.
Кейбір оқушылар
1. Даналық сөздерге мән береді, жаттайды.
2. Ерекшелігін түсінеді.

Басталуы
10 минут Сыныпты топқа бөлу: Геометр. Фигуралар арқ. 2 мин
Тренинг «Шаттық шеңберін» құру
Мақсаты: Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру 3 мин
Өткенді еске түсіру.«Аквариум» стратег. қолдану 5мин
Ортасы
25 минут
Мәтінді әр топ бөліп оқиды. 6 мин
Топта талдайды. 3 мин
Басқа топтарға түсіндіреді 5 мин
«Джигсо» стратегиясын пайдаланады.
Тақырыпты қорғау «Рольдік ойындар»
Аяқталуы
10 минут

1. «Жеті неге?» сұрақтар құрастыру
2. Кері байланыс. «Топқа тілек пен жұлдыз»

Қосымша ақпарат: М. Ғабдуллин. Ауыз әдебиеті. Ғаламтор материалдары
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Асанқайғы жайлы қосымша материалдар табу.
Аңыз бен ертегінің ерекшелігі
Асанқайғы өмір сүрген ғасыр

Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Кубизм әдісі
6 қырлы кубик
Пәнаралық байланыс.
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.
АКТ - мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс Тарих
Ынтымақтаса жұмыс жүргізу
Моноблокты пайдалану

Аңыз әңгімелер. Асанқайғының Жерұйықты іздеуі. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 299
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 299
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика