Білімділер поралы

Шыбынсыз жаз

Сабақтың тақырыбы: Шыбынсыз жаз.
Сабақтың мақсаты:
а) сыни тұрғыдан ойлау арқылы шілдедегі өзгерістерді байқай отырып, тақырыптың мағынасын ашу,
ә) диалогты оқыту әдісін қолдану арқылы тіл байлығын, сөздік қорын, көркем сөйлеу дағдысын дамыту.
б) табиғатқа, еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттыру. Көз алдында елестету арқылы есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін мен табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын
Көрнекілігі: сызба, сюжетті суреттер, оқулық.

Сабақтың барысы І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
- 1, 2, 3, 4 - 3, 4, 1, 2 - Кім алда? - Біз алда!- Кім биікте? - Біз биікте! - Біз кішкентай ұландар!
- Біз бүгінгі сабағымызда 4 топқа бөлінеміз.- Балалар бір жылда неше мезгіл бар? Олар қандай?
- Олай, болса осы төрт мезгілге байланысты көктем, жаз, күз, қыс болып бөлінесіңдер. Көшбасшыны тағайындау.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Абай атаның жыл мезгілдеріне арнап жазған өлеңдерін естеріне түсірту. Ақынның жаз мезгілі өлеңін жатқа сұрау.
Ой қозғау.«Шілде» мәтіні бойынша топтарға бір - біріне сұрақ қойғызу.
а) Жазда қандай өзгерістер болады?
ә) Ел жайлауда қандай қызықтар болады?
б) Балалар жайлауды неге қия алмай жүр?
в) Олар қайда барады?
Топтастыру. Жаз мезгілін әр топ топтастырып постер жасап қорғайды.

ІІІ. Жаңа сабақ. Шыбынсыз жаз. Ой қозғау
– Ал, балалар мен сендерге бір жұмбақ жасырамын тыңдаймыз: Шидім - шидім шидім құс Ши басына қонған құс Қарқырауық қара құс Хан басына қонған құс (Ол не? Шыбын)
– Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымызда Сәбит Мұханов ағамыздың «Шыбынсыз жаз» мәтінімен танысамыз.- Балалар қалай ойлайсыңдар шыбынсыз жаз бола ма? (Иә)
1. Автор туралы айту.
2. Мәтінді мәнерлеп оқып беру.
3. Іштей оқу, жалғастырып оқу.
Дәптермен жұмыс
Оқулықтағы ағаш, бұта, шөп аттарын теріп жазу. Жазған ағаш, бұта, шөп аттарын оқиды.

ІҮ. Сергіту сәті. Ойын: Қай топ шапшаң?
1. Әрбір топқа жұмыс парағы беріледі. Сұрақ/тақырыпты оқып, жауап ретінде стикерде фактілерді қосу қажет (2 минут ішінде).
2. Уақыт аяқталар шақта, парақ сағат тілінің бағыты бойынша келесі топқа беріледі, оның қатысушылары оған өзінің стикерлерін іледі.
3. Барлық топ парақтармен жұмыс істеп болған соң, тапсырма орындалды деп есептеледі. Түсінгендерін тексеру.
Оқушылар топ бойынша бір - біріне тақырыпқа байланысты мақал - мәтелден жасырып шешу.

Ү. Бекіту: - Сұрақ - жауап.
Мысалы: - Жаңа тақырыпты оқыған кезде не туралы білгіңіз келеді?
1. Шығармада жылдың қай мезгілі суреттелген?
2. Шілдеде ауа райы туралы қандай болады?
3."Шыбынсыз жаз" дегенді қалай түсінесіз?
4. Масасыз, шыбынсыз салқын жайлаудың малға қандай пайдасы бар?
ҮІ. Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, әңгімелеу.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 143
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 143
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика