Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


«Шал мен бала» Бердібек Соқпақпаев

10 ақпан 2015, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сабақтың тақырыбы: «Шал мен бала» Бердібек Соқпақпаев
Жалпы мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға мәтіннің мазмұнын ашқыза отырып, негізгі ой қандай мәселеге құрылғанын тапқызу, құндылықтарды табуға бағыттау.
Дамытушылығы: Оқу дағдыларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру. Сөздік қорын, сөз байлығын молайту.
Тәрбиелігі: Рухани адамгершілік құндылықтарды оқушы бойына сіңіру
Оқу нәтижесі: Оқушылар өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, жақсылықтың бәріне адамгершілік пен білімнің нәтижесінде жететіндігін түсінеді, өзіндік ойларын еркін жеткізіп, сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;
эмоциялық әрекет арқылы өзін - өзі реттейді; тіл байлықтарын, түсініктерін қалыптастырады
Негізгі идеялар: Шыншылдық жақсы өмір сүруге септігін тигізетінін, әдептілік пен адамгершілік қасиеттердің арқасында мақсат пен арманыңа жететінін ұғындыру; "«Ат жақсысын мақта, адам жақсысын жақта»"- мәнін ашу;

Тапсырмалар
1. Топтық жұмыс
2. Білу. Ой қозғау. Мақалдың мағынасын түсіну
3. Түсіну - Оқулықпен жұмыс
"Сұрақ қою, қайтадан сұрақ қою тәсілі"
4. Қолдану -"Бірлескен зерттеу"тәсілі
5. Талдау - әр топқа тапсырмалар
6. Жинақтау -«Әңгіме кестесі» стратегиясы, әңгіменің негізгі идеясын ашу тапсырмалары

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
I. Проблеманы айқындау кезеңі:
Топтарға бөліну және ой сергек

Сабаққа дайындық
Мақалды оқу арқылы
жаңа тақырыпқа бағытталу
Білу Қағаздағы жазуларды таратады, олардың қағаздарына қарай отырып, топ алмасады

Топ ережесін құруға ұсыныс беру:
Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.

Ой қозғау; Мақалдың мағынасын айт:
«Ат жақсысын мақта,
Адам жақсысын жақта»

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 680
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырудағы өзін - өзі тану пәнінің рөлі
Оқушылардың шығармашылық қабілетін арттырудағы өзін - өзі тану пәнінің рөлі
Өзін - өзі тану оқушыны өзінің қадірін өзі білуге, өзін сыйлауға, өзін - өзі жетілдіруге, қоғамда және қоршаған өмір жағдайларында өзінің бағыт - бағдарын анықтауына, өз бетінше шешім қабылдай алуына және өз сөзі мен әрекеттері үшін жауапкершілікті
Дінтану негіздеріне қысқа мерзімді жоспар (9 сынып)
Дінтану негіздеріне қысқа мерзімді жоспар (9 сынып)
Оқушыларға буддизм ілімі, буддизмнің негізгі тармақтары, буддизм ілімінің пайда болуы туралы түсіндіру. Оқушыларға әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ой - өрісін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Жалпыадамзаттық құндылықтар - мектептегі педагогикалық үдерістің тұтас негізі
Жалпыадамзаттық құндылықтар - мектептегі педагогикалық үдерістің тұтас негізі
Құндылықтардың адам өміріндегі мәнін түсіндіру; Өзара жағымды қарым - қатынас жасау іскерліктерін дамыту;
«Шал мен бала» Бердібек Соқпақбаев
«Шал мен бала» Бердібек Соқпақбаев
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қазтұрғанова Мейрамгүл
Мен және басқалар. Әдептілік
Мен және басқалар. Әдептілік
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы. «Тілінде ауыр кемістігі бар балаларға арналған облыстық арнайы мектеп - интернат» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі Муталиева Жамила Әшірханқызы
Әдепті өмір сүруге үйрен
Әдепті өмір сүруге үйрен
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы, Самар ауылы, Ж.Болғанбаев атындағы Самар орта мектебінің биология пәні мұғалімі Ибраева Гульжанат Ержановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×