Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Аяз би ертегісінің кейіпкерлер әлемі

05 қазан 2016, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Ақтөбе қаласы, Благодар орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебитеті пәнінің мұғалімі
Гүльзия Узбекбаева

Қазақ әдебиеті 5 сынып
Тақырыбы: «Аяз би» ертегісінің кейіпкерлер әлемі

Мақсаты: «Аяз би» ертегісіндегі Аяз бидің жақсы қасиеттері мен істерінің мәнін терең түсініп, өз бойларына дарыту, кейіпкер әрекетін саралап, бағалау.
Күтілетін нәтиже: 1. Кейіпкерлерді жағымды және жағымсыз қасиеттері бойынша бөле біледі;
2. Кейіпкердің іс - әрекетіне баға бере біледі;
3. Оқушылардың бірін - бірі бағалауға үйренеді.
Әдіс – тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер /Диалогтік оқыту/, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
1. Кіріспе
Білім
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру.
Топқа бөлу: пазыл бойынша
1 – топ: «Ертегі»
2 – топ: «Жаман»,
3 – топ: «Мадан хан»,
4 – топ: «Меңді қыз»
5 - топ: «Уәзірлер»

1. Әңгіменің мазмұндық жоспарын
Талдау.
1. Хан тапсырмасы.
2. Жаманмен кездесу.
3. Тұлпардың сыны.
4. ГауҺар тас сыры.
5. Меңді қыздың шарты.
6. Жаманның сертке беріктігі.
7. Уәзірлердің арандатуы
8. Ақылдың пайдасы
9. Аяз би.

Түсіну Қолдану
Ертегі мазмұны бойынша топтарға тапсырма:
І топ - ертегіде кездесетін кейіпкерлерді бойындағы қасиеттеріне қарай жағымды, жағымсыз деп топтастыру («Топтастыру» стратег);
ІІ топ - басты кейіпкер Аяз бидің өткен сынақтарын жаз «Теріп алу» стратег;
ІІІ топ - Аяз би қандай қасиеттері арқылы мұратына жетті?
ІҮ топ. Уәзірлер мен Аяз би
«Венн диаграммасы»
Ү т. Кейіпкерді сәйкестендіру

Талдау №1 (дарындылар) – берілген ұйқасқа өлең құрайды;
№2, 3 (жақсылар) – диалог құрау.
№4 (орташа)- ертегі желісі бойынша бір сұрақ дайындайды.

Жинақтау 3. Ой түю стратегиясы.
1. Мен адамды қалай бағалаймын? / ой – пікір айту/
“Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа! Аяз әліңді біл” деген сөзді қалай таратып айтып берер едің және қандай мақал – мәтелдермен ауыстыруға болады.
2. Бұрын елді хандар биледі, ал қазір елді кімдер басқарады?
/ Президент, әкімдер, министрлер, директорлар т. б/
Сен әкім немесе президент болсаң елің үшін не істер едің?/ Жазбаша

Қорытынды. Ертегілердегі халық арманы / шағын ойтолғау жазу/

Үй тапсырмасы «Менің ертегіден алған әсерім» тақырыбына эссе жазу.

Кері байланыс: Екі жұлдыз бір тілек
Бағалау Топтық бағалау өлшемі

Толық нұсқасын жүктеу
24 890
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Тау жыныстары деген не?
Тау жыныстары деген не?
Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Саудакент ауылы, Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Толқынбекова Айман Керімбекқызы
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×