Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу

21 қыркүйек 2016, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Математика 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу.
Жалпы мақсаттар:
Мақсаты: теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білуге үйрету; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.

І Кіріспе. Топқа бөлу
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі.
Тұсаукесер Ынтымақтастық атмосферасы
Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып, бүгінгі күніне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын пысықтау
№ 7, 8. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)

ІІ Негізгі бөлім
Жаңа сабақ
Жаңа сабақ: Ауызша жұмыс: 1. Математикалық диктант. «Кім шапшаң?»
- 7 саны 49 – ден неше есе кем? (7)
- 48 шығу үшін 8 - ді неше есе арттыру керек? (6)
- 8 шығу үшін 56 - ны нешеге бөлу керек? (7)
- Азайғыш – 1000, азайтқыш – 450. Айырманың мәнін тап. (550)
- Бөлінгіш – 320. Бөлінді – 4. Бөлгіш нешеге тең? (80)
- Санның төрттен бір бөлігі 60 - қа тең. Сан нешеге тең? (240)
№ 1. Жасырын санды ата.

№ 6. Теңдеулерді шеш. (4 оқушы тақтада)
Ү. Өтілген материал бойынша жұмыс. Түсіндіріп шығару.
1). № 3. Есептерді әр түрлі тәсілмен шығару.
1 тәсіл. Амалдарды немесе өрнек бойынша есептеу.
Торкөз дәптер – 30 дана 70 дана ----------------- Ш: 70 – 30 = 40 (жолды дәптер)
Жолды дәптер -? дана ------------------------------- Ж: 40 жолды дәптер.

2 тәсіл: Теңдеудің көмегімен есептеу. ---------- Теңдеу құрамыз:
Торкөз дәптер – 30 дана ------------------------------ 30 + х = 70
Жолды дәптер - х дана 70 дана --------------------- Х = 70 – 30
Х жолды дәптер сатып алдық дейік. --------------- Х = 40 (жолды дәптер)
------------------------------------------------------------------ Ж: 40 жолды дәптер

(ә, б тапсырмаларды орындап теңдік, теңсіздік туралы білімдерін қорытындылау.)

2). № 4. (3 топқа бөлініп, І топ – а, ІІ топ – ә, ІІІ топ – б.)
І сөреде – 45 кітап. ---------------------------------------- Ш: 145 – (45 + 45 ∙ 2) = 10
ІІ сөреде -?, 2 есе артық 145 кітап -------------------- Ж: ІІІ сөреде 10 кітап бар.
ІІІ сөре?

3). Өздік жұмыс: № 5. Кестені пайдаланып, тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрастыр.
165: 5 < 29 ∙ 4 ------------------- 425 + 230 150 – 117

Сергіту сәті Сергіту сәті. Отбасы мерекесіне орай
«Көңілді қалпақ» ойыны

Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

Ой толғаныс
№ 8. Өздік жұмыс. Фигуралардың периметрі мен ауданын тап.
Р = (5 + 3) ∙ 2 = 16 (см) --------- S = 5 ∙ 3 = 15 (см2)
Р = 3 ∙ 4 = 12 (см) ---------------- S = 3 ∙ 3 = 9 (см2)
№ 9. шығармашылық жұмыс

ІІІ Қорытынды
Бүгінгі сабақта біз не істедік?
Үй тапсырмасы
№ 7. 12 бет.
Рефлексия. Бағалау
Бүгінгі сабақта қалай жұмыстандың?
Смайликтерге жапсыру.

Толық нұсқасын жүктеу
20 122
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Теңдеу, теңдік, теңсіздік, өрнек туралы білімдерін жетілдіру; алған білімдерін таныс және жаңа оқу жағдайларында пайдалана білу; математика бойынша білім - білік жүйелерін игеру деңгейлерін тексеру; логикалық ойлауларын дамыту.
Қосылғыштар. Азайғыш. Азайтқыш
Қосылғыштар. Азайғыш. Азайтқыш
Қосылғыштар . Азайғыш. Азайтқыш (слайд)
Тест, математика 2 - класс
Тест, математика 2 - класс
Тест тапсырмалары, математика 2 сынып
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер
Тура және тура емес теңдіктер туралы білімдерін қалыптастыру, логикалық ойлау және салыстыру қабілетін дамыту.
Теңдеу, теңсіздік, өрнек
Теңдеу, теңсіздік, өрнек
Амалдар қасиеттерін қолданып, өрнектерді қысқартуға үйренеді. Оқушылар әріпті өрнектерді ықшамдауда амалдар қасиеттерін қолдануға үйренеді.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×