Білімділер поралы

Топырақтар

Сабақтың тақырыбы: §32, 35. Топырақтар (8 сынып)
Мақсаты: Топырақтың маңызын оқып үйрену
Күтілетін нәтижелер: А) Топырақ түзетін факторларды біледі;
В) Топырақтың құрылымын жіктей алады;
С) Топырақтың тірі ағзалар үшін маңызына мысал келтіріп, тұжырымдай алады;
Керекті жабдықтар: Оқулық, Қазақстанның физикалық картасы, визуалды айғақтар, слайд, атлас, бағалау парақтары
Қолданылатын әдіс - тәсілдер Топтық, «Сен білесің бе?», «Стоп кадр», «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Есте сақта!», визуаландыру, «Алақан».

Кіріспе (5 мин)
- Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін оқушылармен амандасамын;
- Сынып оқушыларын түстер арқылы топқа бөлемін. (қара, қоңыр, сұр)
- Оқушыларға бағалау парақтарын таратамын.
- Үй тапсырмасын «Сен білесің бе?» әдісі арқылы сұраймын.
Қазақстандағы ең үлкен өзен?
Қазақстандағы жалғыз ағынды көл?
Қазақстандағы су қоймаларын ата, картадан көрсет.
Қазақстандағы ең лай өзен?
Қазақстанның қалдық көлдері?

Тұсаукесер (5 мин)
Жаңа сабағыма кірісу мақсатында оқушыларға «Стоп кадр» әдісін қолданамын. Берілген суреттерге «Бұл кім?», «Жүзі таныс па?», «Бұл не?», «Суреттер арасында қандай байланыс бар?»
Жауап берген оқушыларды ынталандырып отырамын.
Негізгі бөлім (25)
Жаңа сабақтың тақырыбын анықтап алған соң оқушыларға тапсырмалар топтамасын беремін.
Тапсырма№1. (l2 мин) Мәтінмен танысу. Берілген тақырыптарды «SWOT» әдісімен талдау
І топ: Топырақ түзуші факторлар;
ІІ топ: Топырақ түзудегі климаттың маңызы
ІІІ топ: Топырақтың маңызы;
Тапсырма: №2. (l2 мин) Сыни ойлануға тапсырма
І топ: Топырақтың жануарлар үшін маңызы?
ІІ топ: Топырақта шіріндіні қалай көбейтуге болады?
ІІІ топ: Топырақпен қатысы жоқ шаруашылық бар ма?
Оқушылардың алған білімін одан әрі нақтылау үшін оқушыларға Қазақстанның топырақ жамылғысы тақырыбы бойынша бейнеролик көрсетемін. (l мин)

Орал қаласы,
М. Б. Ықсанов атындағы №36 орта жалпы білім беретін мектебі.
Пән мұғалімі: Уйсимбаева Шугыла Кузембаевна

Топырақтар. жүктеу
Қазақстанның топырақ түрлері. слайдын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 75
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 75
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика